temat walkowany wiele razy EGR ... ale...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • suo
    Classic
    • 2005
    • 17

    temat walkowany wiele razy EGR ... ale...

    Zamieszczone przez arci9
    widzę ,że "wózek zamówiony"...to chyba niedługo będziesz miał co pchać w ramach sportu :szeroki_usmiech
    Dowcipasek... :lol:

    [ Dodano: Wto Lut 15, 2005 8:08 am ]
    Zamieszczone przez BaPit
    tam mógłbym Cię wkrecić bez żadnego problemu, jesli byś chciał. Bo na te firmowe to mam małe szanse niestety ops: :roll: ops:
    dzieki wielkie za propozycje. k

    Z tym, ze bardziej chodzilo mi o to, ze powoli zbieram ekipe. Paru osob jeszcze brakuje. Czy w razie czego bys sie pisal na siakis meczyk raz w tygodniu?

    Jakby ktos jeszcze mial ochote to tez bardzo prosze o priv, zeby O/T nie robic.
  • lamina
    Ambiente
    • 2004
    • 112

    #2
    temat walkowany wiele razy EGR ... ale...

    male pytanko... po przejrzeniu wszystkich watkow o EGR na forum i na tdi-tuning..
    1. zaworek egr w zasadzie (poza ekologia) jest nie potzrebny?
    2. tak na prawde to przeszkadza i obniza zywotnosc silnika? - sadza i przepalony olej w dolocie?
    3. w zwiazku z tym w nowym autku TDi o przebiegi 15tys km po zaslepieniu egr mozemy sie spodziewac braku zmian w mocy, kulturze pracy, spalaniu... ale za to w dolocie bedzie za jakies 100 tys km czysto?

    podsumowujac EGR zaslepiamy tak?

    chodzi mi o praktyke... czy ktos w stosunkowo nowym autku zaslepil i czy byly tego jakies efekty?
    1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

    Komentarz

    • dede_adam
      L&K
      S_OCP Member
      • 2004
      • 1449

      #3
      ja bede zaslepial przy okazji korekty u Marka ...
      ogolnie warto.... nie bedzie sie syf zbieral...

      Komentarz

      • lamina
        Ambiente
        • 2004
        • 112

        #4
        ok.. dzieki... jutro zobacze jak to wyglada.....
        tak ogolnie to na kilku forach pisza ze po zatkaniu egr zminiejsza sie "dziura turbo"... i tu pytanie do fachowcow czy to rzeczywiscie mozliwe? tak na chlopski rozum chyba takkkk
        no bo jadac spokojnie np na 5 biegu 100km/h przy stalych obrotach egr sie otwiera...
        dajemu mu butal i...... egr sie zamyka (szybko ale jednak to trw) dodatkowo zanim silnik dostanie czyste powietrze to musi wypalic wszystko to co ma w dolocie....
        dopiero teraz w cylindrach jest pelna mieszanka i rosnie cisnienie spalin co za tym idzie ... napedza sie turbine.... wywod nie jest moj ale sie z nim logicznie rozumujac zgadzam.....
        1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Nie zauwazylem zadnych zmian po zaslepieniu EGR.
          TDI 205PS

          Komentarz

          • sebo
            Ambiente
            • 2004
            • 201

            #6
            poszukaj postu Purchawy on pisał co sie dzieje po zaślepieniu EGR-u.
            152 KM/342,8 Nm
            ARL, FMIC, dostroił
            Masters Tuning

            Komentarz

            • Purchawa
              Admin
              S_OCP Member
              • 2004
              • 8007

              #7
              sebo, po co odgrzebywac temat sprzed roku ? :evil:
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz

              Pracuję...