chip 1.9 dsg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Octakrk
    Drive
    • 2005
    • 67

    chip 1.9 dsg

    ja najprawdopodobniej będę. (99%)

    Zbierzemy się na Placu Zamkowym a potem się przegrupujemy do Mc Kwacza.

    Stała praktyka !! Zwłaszcza Grupy Lubeskiej Autokacika.

    pozdrawiam
    wszystkich
  • leszekmw
    RS
    • 2005
    • 5356

    #2
    chip 1.9 dsg

    sorki ale nie mogę znależć . czy ma ktos może 1.9 dsg chipowanego?
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz

    • usiu06
      Ambiente
      • 2007
      • 106

      #3
      Czesc j ja mam 02 chipowanego oczywiscie w skrzyni dsg nie wiem czy mnie zrobili w bwlona :roll: ale powiedziano mi ze nie mozna tym wiechac na hamownie i dlatego cena była o 150zł nizsza i wykresik dali od takiej samej tylko w manualu i powiedzieli ze ja bede miał takie same parametry no moze byc lekka róznica obecnie mam 135 kucyków wykresik jak chcesz to zeskanuje i wstwie jak cos nara :wink:
      OctaviaII-160km-320Nm+DSG+Cobra75WX-ST+President(Kentucky)

      Komentarz

      • paf
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 3140

        #4
        usiu06, nie znaczy to że cię zrobli w balona w kwestii chipa - bo tego się nie dowiesz poza hamownią na pewno

        ale z tą hamownią to po prostu na ich hamowni się nie dało - dobra MAHA, sprawny diagnosta i się da hamować DSG

        Komentarz

        • usiu06
          Ambiente
          • 2007
          • 106

          #5
          paf dzieki za sprostowanie nie wiedziałem nic na ten temat :shock: teraz juz wiem powiedz mi czy mozna z tego cos wiecej wydusic oczywiscie bez zmiany turbiny i inny rzeczy tak zeby skrzynia nie dostała po dupie jak i silnik dzieki
          OctaviaII-160km-320Nm+DSG+Cobra75WX-ST+President(Kentucky)

          Komentarz

          • brutus
            Rider
            • 2006
            • 329

            #6
            usiu06, raczej nie,(jeśli chcesz pojeździć autem bez zmiany turbo)
            140 KM i 330 NM to max (przynajmniej u mnie)

            zakładasz większe turbo ... możesz atakować 160-170 KM ( tak twierdzi Ali i Patryk z compsportu.. czyli niezależni od siebie tunerzy)
            OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

            Komentarz

            • paf
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 3140

              #7
              usiu06, co do chipowania DSG, przynajmniej w wersjach 2.0 wychodzi na to że auto osiąga zbliżone wyniki tuningu co jednostki z manualem

              z tego wnioskuję że z 1.9 jest tak samo - nie wiem czy skrzynia jest identyczna w 1.9 jak w 2.0 ale jeśli tak to znosi ona całkiem sporo i nią bym się nie przejmował - co do osiągów silników BXE czy BKC to tutaj masz dwa przykłady




              nie przekroczono tam 140 KM w sumie to sam się zastanawiam czemu... pewnie silnik ma potencjał około 142,145 +/- zależy od podejścia tunera egzemplarza itp - na pewno nie ma co się ścigać do granic wytrzymałości - 5 KM mniej a ile spokoju więcej

              Komentarz

              • usiu06
                Ambiente
                • 2007
                • 106

                #8
                [quote="brutus"]usiu06, raczej nie,(jeśli chcesz pojeździć autem bez zmiany turbo)
                140 KM i 330 NM to max (przynajmniej u mnie. Ok wszystko gra to znaczy ty masz te parametry bez zmiany turbiny i czy w manualu czy w dsg
                OctaviaII-160km-320Nm+DSG+Cobra75WX-ST+President(Kentucky)

                Komentarz

                • brutus
                  Rider
                  • 2006
                  • 329

                  #9
                  manual .. ale nie podejrzewam żeby dsg odstawalo .. kiedyś krązyły pogłoski o mniejszej odporności na "moment" ale z tego co wiem to okazaly się mitem.
                  jeżeli chodzi o osiągi silnika to rtodzaj skrzyni nie ma tu znaczenie .. jeżeli chodzi o przeniesienie napędu to dsg napewno szybciej będzie kożystał z potencjału silnika i poprzez błyskawiczne zmiany biegów szybciej rozpędzał auto.
                  OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

                  Komentarz

                  • usiu06
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 106

                    #10
                    Dzieki wszystkim za rady znajde wykresik to wrzuce wtedy moze ktos zerknie i powie mi cos to było warte za kwote 1350zł pozdrawim
                    OctaviaII-160km-320Nm+DSG+Cobra75WX-ST+President(Kentucky)

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      Zamieszczone przez usiu06
                      Dzieki wszystkim za rady znajde wykresik to wrzuce wtedy moze ktos zerknie i powie mi cos to było warte za kwote 1350zł pozdrawim
                      no ale przecież nie masz wykresu :idea:
                      czy było warte, na to pytanie powinna ci dupohamowania odpowiadać codziennie
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • usiu06
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 106

                        #12
                        Zamieszczone przez szkoda
                        no ale przecież nie masz wykresu
                        czy było warte, na to pytanie powinna ci dupohamowania odpowiadać codziennie
                        Mam wykresik z tej samej stacji gdzie robiłem chipa tylko od wersji manualnej wiec mój chyba bedzie podobny tyle ze w skrzyni DSG chciałem go tylko wam pokazac zebyscie ocenili jak on wygląda iczy był wart 1350 zł problem w tym ze nie moge go tu dołączyc bo chyba za duzo zajmuje miejsca

                        [ Dodano: Wto 24 Lip, 07 15:07 ]
                        wykresik

                        [ Dodano: Wto 24 Lip, 07 15:17 ]
                        A wiec prosze to juz jest wykresik co o nim sądzicieoczywiscie wescie pod uwage ze to jest DSG czy mozna go jeszcze podkrecic bez zmiany turbiny

                        [ Dodano: Wto 24 Lip, 07 15:19 ]
                        jak mam dodac załącznik :roll:

                        [ Dodano: Wto 24 Lip, 07 15:30 ]
                        szkoda ze nikt nie doradzi jak dodac załącznik :shock:[glow=darkred:ecc4b131cd][/glow:ecc4b131cd]

                        [ Dodano: Wto 24 Lip, 07 15:31 ]
                        [img]JPEG[/img]
                        OctaviaII-160km-320Nm+DSG+Cobra75WX-ST+President(Kentucky)

                        Komentarz

                        • MiKruS
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7976

                          #13
                          Wrzucam wykres za kolegę:
                          TDI 205PS

                          Komentarz

                          • Garret
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 1196
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            Taki lajtowy program, z tego silnika zwykle więcej bezpiecznie jest wyciskane ale OK :wink:
                            Garret

                            -----------
                            Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                            Komentarz

                            • brutus
                              Rider
                              • 2006
                              • 329

                              #15
                              momentu poskąpili to fakt ... ale zato sprzęgło dłużej pożyje..... no ibęde go mógł mimo wszystko wyprzedzić
                              OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

                              Komentarz

                              • MiKruS
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 7976

                                #16
                                Ten soft powiem szczerze niezbyt mi sie podoba - to znaczy jest pewnie okej, ale ja nie chcialbym takiego.

                                Przede wszystkim niutki pojawiają sie zbyt pozno. 290Nm, do tego na inercji, to zdecydowanie na tyle mało i bezpiecznie, ze moglyby sie zaczynac juz od 2000-2100 rpm, a tu auto jedzie dopiero od 2.300-2.400 rpm. Niby niewiele, ale jednak to juz sporo zmienia zachowanie samochodu.

                                Powyzej tej granicy jest bardzo fajnie, ale niestet tez wszystko sie konczy zbyt szybko. Samochod w zasadzie jedzie do 3.700 rpm, a potem juz puchnie Powyzej 3.900 to juz w ogole chyba nie jedzie.

                                W sumie takie diesel powinien sie krecic do minimum jakis 4.200-4.300. Gdyby tak byl zrobiony soft, to ten sampchod mialby moc spokojnie w ok. 140PS.

                                A tak niestety wszystko sie konczy zbyt szybko, no i do tego zaczyna zbyt pozno - wiec IMHO jest to średnio udana modyfikacja.

                                Natomiast usiu06, To nie jest wykres Twojego samochodu, tylko takiego jak Twoj. U Ciebie moze byc inaczej, bo rozne auta reaguja roznie na softy, poza tym sam program moze byc troche inny i wykres bedzie wygladal zupelnie inaczej.

                                Bez hamowania nie bedziesz tego wiedzial.
                                TDI 205PS

                                Komentarz

                                • usiu06
                                  Ambiente
                                  • 2007
                                  • 106

                                  #17
                                  Zamieszczone przez MiKruS
                                  Ten soft powiem szczerze niezbyt mi sie podoba - to znaczy jest pewnie okej, ale ja nie chcialbym takiego.
                                  Ok dzieki za sprostowanie poszukam hamowni oczywiscie dobrej zebym módł wiechac ze skrzynią DSG i wtedy podam wykresuk swój tylko jestem ciekaw ile taka przyjemnosc kosztuje i gdzie mi to we Wrocku zrobią ale z tego co zauwazyłem u mnie moze byc podobnie bo faktycznie w granicach 2300obrotów dopiero czuc to wszystko tak jak by sie dopiero turbina właczała :shock: a po 3900 to juz za bardzo nie ciągnie to znaczy złówim tempem dzieki za wypowiedz na ten temat
                                  OctaviaII-160km-320Nm+DSG+Cobra75WX-ST+President(Kentucky)

                                  Komentarz

                                  • MiKruS
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7976

                                    #18
                                    Zamieszczone przez usiu06
                                    gdzie mi to we Wrocku zrobią
                                    Na hamowni obciazeniowej MAHA powinno sie udac. We wrocku jest w Jetronicu:

                                    JETRONIC
                                    ul. Opolska 159
                                    Wrocław
                                    tel. 0-71 342 57 61
                                    kom. 605 543 080
                                    [email protected]

                                    O koszt musisz sie ich zapytac, ale mysle, ze są to okolice 200PLN.

                                    [ Dodano: Sro 25 Lip, 07 13:31 ]
                                    Zamieszczone przez usiu06
                                    a po 3900 to juz za bardzo nie ciągnie to znaczy złówim tempem dzieki za wypowiedz na ten temat
                                    No wlasnie w DSG jest to tym bardziej irytujace, bo o ile w manualu mozna sobie jeszcze zmieniac biegi po osiagnieciu tej predkosci obrotowej, o tyle w DSG ciagnie do czerwonej strefy.

                                    Co prawda tez mozna sobie recznie przalączyc wyzej, ale chyba nie o to chodzi.
                                    TDI 205PS

                                    Komentarz

                                    • usiu06
                                      Ambiente
                                      • 2007
                                      • 106

                                      #19
                                      Zamieszczone przez MiKruS
                                      Na hamowni obciazeniowej MAHA powinno sie udac. We wrocku jest w Jetronicu:
                                      Dzieki za adresik dryndne i sie zapytama tak na marginesie tam robiłem chipa(adres nizej) ale na hamowni lipka nie mozna wiechac skasowali 150zł mniej ale i tak jak sie juz ktos wypowiadał na temat wykresu to chyba lipny chip troche wjade na hamownie i sprawdze dzieki z góry




                                      C-TRONIC

                                      ul. Wrocławska 78
                                      55-010 Żerniki Wrocławskie k/Wrocławia

                                      tel. 0-71 390 25 30
                                      kom. 604 455 655
                                      kom. 602 318 411

                                      e-mail: [email protected]
                                      [email protected]
                                      [email protected]
                                      OctaviaII-160km-320Nm+DSG+Cobra75WX-ST+President(Kentucky)

                                      Komentarz

                                      Pracuję...