lepsze hamownie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • halpor
    Ambiente
    • 2011
    • 103

    #26
    Zamieszczone przez hotrain
    piramida, Nie, wystarczy mi opinia kogoś kto miał i zdjął, kogoś kto dla mnie jest autorytetem z zakresu mechaniki
    A, że tak zapytam co bylo negatywnego w stalowym oplocie, że aż musiał zdjąć?

    Sam jeżdżę na oplocie i jest delikatna poprawa (przewody mają mniejszą średnicę = mniej płynu do ściśnięcia = większe ciśnienie przy takim samym ruchu pedałem = większa siła działająca na klocek). Dodatkowo nie mam już uczucia gąbczastych hamulców przy hamowaniu ze 160
    www.brakeparts.pl
    Facebook

    Komentarz

    • Ayu
      RS
      • 2009
      • 4154

      #27
      halpor, szczerze, kompletnie mnie to nie interesuje co było, chciałem wydać kasę na takie przewody, powiedziano mi że nie warto, ot i tyle. Może akurat dotyczyło to mojej konfiguracji versus moc auta.

      BTW nie masz w zestawieniu Octavii na stronie tarcz 312 mm.

      Komentarz

      • halpor
        Ambiente
        • 2011
        • 103

        #28
        Zamieszczone przez hotrain
        BTW nie masz w zestawieniu Octavii na stronie tarcz 312 mm.
        Przecież są 312mm
        - Octavia II - http://www.brakeparts.pl/category.php?id_category=37132
        - Octavia I - http://www.brakeparts.pl/category.php?id_category=37115
        www.brakeparts.pl
        Facebook

        Komentarz

        • arturo_freestyl
          Rider
          • 2010
          • 704

          #29
          misiek^wro, własnie myslałem o zestawie takim jak napisales z s3/r6 , w sumie to 16 moge zastapic 17 na next sezon zimowy...
          Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
          ET 14,607 - Bemowo 2011
          ET 13,482 - Ryki 2012
          ET 13,014 - Ełk 2013
          ET 12,939 - Ryki 2015
          0-200km/h - 13,2s
          2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili

          Komentarz

          • Ayu
            RS
            • 2009
            • 4154

            #30
            halpor, no aj jednak czasem ślepy jestem

            Komentarz

            • halpor
              Ambiente
              • 2011
              • 103

              #31
              Zamieszczone przez hotrain
              halpor, no aj jednak czasem ślepy jestem
              Pewnie zasugerowałeś się opisami 280mm i 288mm - te opisy umieściliśmy tylko do samochodów w których mogły występować 2 rodzaje tarcz. 312mm występuje tylko w RS więc nie umieszczaliśmy informacji o średnicy tarcz
              www.brakeparts.pl
              Facebook

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #32
                hotrain, też mam założone stalowe przewody i tak jak pisze halpol hamulec podczas ostrego hamowania z dużych prędkości nie robi się gąbczesty tak więc stalowy oplot coś tam daje ale tylko podczas mocnego hamowania, przy spokojnej jeździe nie czuć różnicy.
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • robreg
                  L&K
                  • 2010
                  • 1195
                  • Octavia I (1U2)
                  • AXP 1.4 MPI 75 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez halpor
                  Sam jeżdżę na oplocie i jest delikatna poprawa (przewody mają mniejszą średnicę = mniej płynu do ściśnięcia = większe ciśnienie przy takim samym ruchu pedałem = większa siła działająca na klocek)
                  Na takie tezy Archimedes i cała reszta ludzi z tematem związanych, na czele ze Stwórcą, co to fizykę płynów tworzył, w grobach się przewracają, że ktoś może takie brednie wypisywać! Tego uczyli na lekcjach FIZYKI, o ile mnie pamięć nie myli, w szkole PODSTAWOWEJ!!!

                  Ciecz, to niestety taka parszywa substancja, że w dość dużej dokładności doświadczalnej uznawana jest za nieściśliwą:



                  Zaś w układzie takim jak układ hamulcowy, siła jaka wywierana jest na klocki podczas hamowania, nie zależy zupełnie od tego, jakimi przewodami jest wykonana instalacja. Wszystkie połączenia można by było wykonać rurami o średnicy cylinderków i działanie całego układu nadal byłoby takie samo. Nie ma tam żadnych zmian nagłych, jak to ma miejsce w silniku spalinowym. Zamiast tego działa stara jak świat prasa hydrauliczna. Działanie tego magicznego urządzenia wyjaśnione jest bardzo ładnie tu:


                  Ludzkość przez wieki odkrywała a to koło, a to silnik, a to inne piękne cuda, aż tu nagle przyszedł fejsbuk i w niespełna dekadę, może dwie, cała ta wiedza spłynie w kiblu historii i wrócimy do epoki czarnoksiężników i reszty ciemnoty, rządzonej przez szarlatanów.

                  [ Dodano: Pią 08 Lut, 13 02:06 ]
                  Zamieszczone przez piramida
                  hotrain, też mam założone stalowe przewody i tak jak pisze halpol hamulec podczas ostrego hamowania z dużych prędkości nie robi się gąbczesty tak więc stalowy oplot coś tam daje ale tylko podczas mocnego hamowania, przy spokojnej jeździe nie czuć różnicy.
                  nie robi się gąbczasty na tym krótkim etapie, pomiędzy punktem, kiedy gorący jeszcze płyn jest w stanie wpływać na elastyczność gumowych przewodów (a te w oplocie jednak są na to bardziej odporne), a punktem, kiedy parę stopni później ten sam płyn zaczyna wrzeć, a wtedy święty Boże nie pomoże.
                  Pozdrawiam, Robreg.
                  ----
                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                  Komentarz

                  • halpor
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 103

                    #34
                    Zamieszczone przez robreg
                    halpor napisał/a:
                    Sam jeżdżę na oplocie i jest delikatna poprawa (przewody mają mniejszą średnicę = mniej płynu do ściśnięcia = większe ciśnienie przy takim samym ruchu pedałem = większa siła działająca na klocek)


                    Na takie tezy Archimedes i cała reszta ludzi z tematem związanych, na czele ze Stwórcą, co to fizykę płynów tworzył, w grobach się przewracają, że ktoś może takie brednie wypisywać! Tego uczyli na lekcjach FIZYKI, o ile mnie pamięć nie myli, w szkole PODSTAWOWEJ!!!
                    Faktycznie trochę się zagalopowałem i zapomniałem o podstawie...

                    Zamieszczone przez robreg
                    Zaś w układzie takim jak układ hamulcowy, siła jaka wywierana jest na klocki podczas hamowania, nie zależy zupełnie od tego, jakimi przewodami jest wykonana instalacja. Wszystkie połączenia można by było wykonać rurami o średnicy cylinderków i działanie całego układu nadal byłoby takie samo. Nie ma tam żadnych zmian nagłych, jak to ma miejsce w silniku spalinowym. Zamiast tego działa stara jak świat prasa hydrauliczna. Działanie tego magicznego urządzenia wyjaśnione jest bardzo ładnie tu:
                    http://pl.wikipedia.org/wiki/Prasa_hydrauliczna
                    Tego mi nie trzeba tłumaczyć, dobrze wiem na jakich zasadach takie urządzenia działają

                    Jakaś zaćma normalnie, dzieki za przypomnienie podstaw mechaniki płynów

                    A
                    www.brakeparts.pl
                    Facebook

                    Komentarz

                    • robreg
                      L&K
                      • 2010
                      • 1195
                      • Octavia I (1U2)
                      • AXP 1.4 MPI 75 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez halpor
                      Tego mi nie trzeba tłumaczyć, dobrze wiem na jakich zasadach takie urządzenia działają
                      Jakaś zaćma normalnie, dzieki za przypomnienie podstaw mechaniki płynów
                      Mam nadzieję, że dalsza dyskusja nie zdryfuje ponownie w krainę baśni i legend ynternetu i będzie twardo stąpała po fizycznej ziemi. ;-)

                      Swoją drogą sporo się namęczyłem, by sobie przypomnieć, jakie pojęcie fizyki traktowało o dwóch cylindrach połączonych rurką i wzorach tę machinę opisujących. Oczywiście siły, ciśnienia, pola powierzchni tłoków, to po głowie ganiało, ale trochę czasu zajęło, by odkopać, że to o prasę chodzi.
                      Pozdrawiam, Robreg.
                      ----
                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                      Komentarz

                      • halpor
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 103

                        #36
                        Zamieszczone przez robreg
                        Swoją drogą sporo się namęczyłem, by sobie przypomnieć, jakie pojęcie fizyki traktowało o dwóch cylindrach połączonych rurką i wzorach tę machinę opisujących
                        Dokładnie z tego samego powodu walnąłem taką niefortunną gafę, ale przynajmniej ktoś czuwał i wyprowadził z błędu
                        www.brakeparts.pl
                        Facebook

                        Komentarz

                        Pracuję...