czterobiegowy automat

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kamil1985wroc
    Classic
    • 2015
    • 4

    czterobiegowy automat

    diablo228, na to wychodzi. Też uważam, że to drogo i za taką cenę, to na pewno nie wezmę.
  • foch
    Classic
    • 2013
    • 11

    #2
    czterobiegowy automat

    nosze sie z zamiarem moda do ALH 90 kucy
    i jest zonk bo w necie skrobia ze ten automat nie daje rady wiecej
    troche to dziwne bo ten automat generalnie chodzil w calej grupie VAG i ciagnal np audi A6 na 110 kucach
    wiec i auto ciezsze i moc wieksza
    seryjnie w automatach jest pompa 11 wiec mozna by spokojnie kombinowac 150KM
    ale czy ten automat podola
    osobiscie myslalem cos okolo 120
    ale czy w ogole jest sens - kolega z DSG modowal i ze wzgledu na automat rozlozyli mu tak moment obrotowy ze w zasadzie w codziennej ekspoatacji tego nie czul - a przyczep nie ciagnie. tuner tlumaczyl to w ten sposob ze ni moze dokladac moemntu od samego dolu zeby nie rozwalic DSG wlasnie. bo jesli ma miec 120 kucy i ich nie czuc to na cholere cala akcja?

    Komentarz

    • Tony065
      RS
      • 2009
      • 2487
      • Octavia I (1U2)
      • ARX 1.8 20VT 150 KM

      #3
      W ALH ogranicznikiem są wtryskiwacze. Wymień na 205 z AHF lub ASV, a najlepiej załóż hybrydy 216. O moc i skrzynię się nie martw. Dobry tuner ogarnie temat według Twoich potrzeb.
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz

      • foch
        Classic
        • 2013
        • 11

        #4
        to sie zgadza ze tam najciensze - w przenosni i doslownie sa wtryski - w zasadzie cokolwiek bym nie zalozyl bedzie lepiej - na allegro 216 sa juz za 700 - 800pln wiec nie tak duzo
        z tym tylko ze martwie sie o skrzynie
        bede moda robil w lodzi - prawdopodobnie padnie na comp-sport
        rozmawiam z nimi i mowili cos o wyplaszczeniu momentu obrotowego - wlasnie celem ochrony skrzyni
        wiec tak sie zastanawiam czy w ogole sprawa ma sens bo na co mi dodatkowe kuce jak beda one brykac na 2500 - 3000 obrotow?
        huk jest w wtedy w aucie taki ze sie odechciewa

        Komentarz

        • Tony065
          RS
          • 2009
          • 2487
          • Octavia I (1U2)
          • ARX 1.8 20VT 150 KM

          #5
          dobry tuner robi bezpieczny program tak, aby nie zniszczyć sprzęgła. nie sztuka zrobić peak Nm przy 2000 rpm, a potem nagły spadek. zresztą nie ma co gdybać. jazda TDI bez programu powinna być karalna
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz

          • foch
            Classic
            • 2013
            • 11

            #6
            widze ze obywatel z lodzi lub okolic i moze ma moze jakiegos dobrego fachowca godnego polecenia od modyfikacji programu. ALh to juz prawie zabytek wiec wszyscy powinni kumac baze ale lepiej na zimne dmuchac

            Komentarz

            Pracuję...