informatkot, u mnie wskazuje uszkodzenie zapłonu tzw missfire
Hamownia w Krakowie
Zwiń
X
-
Re: Hamownia w Krakowie
Zamieszczone przez juro1Zwracam się do Was z Pytaniem: którą Hamownie w Krakowie polecilibyście do sprawdzenia Auta tak żeby wyniki były wiarygodne ?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWw TTC jest MAHA, ale oni chyba jeszcze nie skonczyli przeprowadzki
Oferujemy chiptuning, serwis DPF, zwiększanie mocy i powerboxy dla aut na gwarancji, w leasingu. Indywidualne strojenie, pomiary na hamowni w Krakowie.
najbardziej wiarygodne wyniki będą na hamowni obciążeniowejO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuZamieszczone przez MisiekWAWw TTC jest MAHA, ale oni chyba jeszcze nie skonczyli przeprowadzki
litosci :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez juro1Włąśnie ttc nie mogę znaleźć - tam gdzie byli ich nie ma i nikt nie wie gdzie są,
u Goduli gdzieś czytałem że podobno wychodzą dziwne wykresy a i o V-techu czytałem różne opinie i teraz nie wiem gdzie jechać a musze zrobić wiarygodny wykres w ciągu 2 dni
o hamowni goduli nie slyszalem dobrych opiniii, ostatnio chlopaki byli w v-techu i powychodzily im te wyniki w miare ok z tego co rozmawialem z Aligatorem, ale jezeli nie masz jakiegos duzego cisnienia to IMO poczekaj az TTC ruszy w nowym miejscu :idea:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAW....
o hamowni goduli nie slyszalem dobrych opiniii, ostatnio chlopaki byli w v-techu i powychodzily im te wyniki w miare ok z tego co rozmawialem z Aligatorem, ale jezeli nie masz jakiegos duzego cisnienia to IMO poczekaj az TTC ruszy w nowym miejscu :idea:
U mnie zmiast 144KM i 306Nm (MAHA) inercja V-tech wypluła 140KM i 320Nm, max. moc uzyskiwana przy niższej predkości obrotowej - IMO całkiem OK, daje sensowny pogląd na parametry silnika.Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
Komentarz