...rozwarzmy sytuacje 190kmh, kiedy twoje auto elastyczniej
przyspiesza przy 4000rpm, albo 3700rpm ?
Darek
Rozważania to prowadze nieustannie :wink: :lol:
Liczyłem na kokretniejszą odpowiedź w stylu: Po zmianie trybów o 7% Vmax u mnie zmienił się o ..... km/h.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
...rozwarzmy sytuacje 190kmh, kiedy twoje auto elastyczniej
przyspiesza przy 4000rpm, albo 3700rpm ?
Darek
i właśnie,
odp. wiadoma = 3.700 :lol:
OK - wszystko pięknie, ale mnie jedno nie pasi :? . Duzo jeżdżę po mieście i drogami krajowymi (70/30). Moja licznikowa prędkość często wynosi 90km/h. Wtedy mam 1.900 obr./min. Jeśli zejdę o 400 obr. (rozważam ew. przejście na 0,68) to obroty spadną do 1.500 ... i otrzymam sporą dziurę :? . Albo inaczej, przy obrotach 1.900 będę miał prędkość 110km/h. Jeśli na 4-tym biegu dla 90km/h jest ok 2.400, to "wrzucając" 5-kę spadną nagle do 1.500, a nie jak teraz do 1.900 ! Trochę duuużo :!: . Tak jak pisałeś, zrobi się 4 i 6-ka ... bez 5-ki :cry: Jazda w moim warinacie stanie się udręką, gdyż trzeba będzie kręcić wyżej na 4-ce, a nie zawsze można szybciej jechać ... :?
Zejście o 300 obr. trochę tylko polepszy sytuację ... tylko trochę.
Wszystko zależy zatem od struktury "robienia tys.km" 8)
Najlepsze wyjście - jak pisał jaro444 w leonclub- to skrzynia EFT :idea:
... jednak to kosztuje
... dzis przy okazji wymiany sprzęgła będę miał wymienione tryby V biegu :diabelski_usmiech
I co, i co? :jump:
Jak wrażenia? Napisz coś o sprzęgiełku i nowych trybikach. Te dwie rzeczy to dla mnie ostatnia rzecz którą muszę zrobić dla ukończenia stage 1 i mam nadzieję że starczy mi rozsądku rzeby nie iść dalej :szeroki_usmiech .
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
najlepszego "nietuningowego" Sachsa
Rob555 ma na takim ponad 350 Nm
a ilu Isaac'ów u Ciebie pracuje ze zmieniasz? ja mam ponad 350 na naszym seryjnym sprzegle (AHF) a przez chwile mialem 390 i tez sie nie zlizgalo.... ZTCW to do 400 wytrzymuje. 380-390 jest wiec w miare bezpieczne jeszcze....
lec, u mnie jest "ledwo" 300 Isaac'ów, natomiast dwumasa zrobiła się "latająca", stąd wymiana całości
Zamieszczone przez Masmo
I co, i co? :jump:
Jak wrażenia? Napisz coś o sprzęgiełku i nowych trybikach
nowe sprzęgło w porównaniu do starego - REWELACJA :szeroki_usmiech
wreszcie lekko chodzi, do tego dwumasa nie lata na niskich obrotach - nie to auto
nowe trybiki - dla ujeżdżających ponad 130 KM polecam, nie ma odczucia że po IV biegu wrzucasz VI,
i znowu cisza - 3000 rpm i licznikowe ~160 km/h - na więcej testów nie miałem czasu, ale w weekend nadrobię :diabelski_usmiech
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
.... ja mam ponad 350 na naszym seryjnym sprzegle (AHF) a przez chwile mialem 390 i tez sie nie zlizgalo......
U mnie też sie nie ślizga za to dostaje orgazmu :diabelski_usmiech .
[ Dodano: Czw 24 Maj, 07 14:18 ]
Zamieszczone przez Nexus6
....nie ma odczucia że po IV biegu wrzucasz VI,
i znowu cisza - 3000 rpm i licznikowe ~160 km/h - na więcej testów nie miałem czasu, ale w weekend nadrobię :diabelski_usmiech
A które trybiki wrzuciłeś? Ile procent wydłużyłeś??
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
odgrzeje troche kotleta. Troszke z innej beczki, panowie odnosnie skrzynki EGS i jej krókich przełozone czy do wyścigów na ćwiartke taka skrzynka nie jest lepsza niz dłuższa 5 gang albo wogole 6 biegowa ?
Mam u siebie 430 Nm i mialem do tej pory stara skrzynke ASD z 94 roku z przebiegiem jakies 350 tys km w sumie skrzynia nie odmowila mi posluszenstwa do konca jej dni jest ciagle sprawna ale cos rzęźi w niej juz od dawna i wylamalem przeciwwage i mocowanie wybieraka od energicznych zmian biegów przy sciganiu odrazu postanowilem wrzucic swiezsza skrzynke i nabylem EGS zauwazylem ze jest nieco krotsza niz moja ASD w sumie auto jest tylko na scinki spod swiatel i na wyscigi auto jest mocniejsze teraz na kazdym biegu ladniej sie wkreca, ale obawiam sie czy przypadkiem nie pogorsza sie osiagi na ćwiartke.
Dokladnie zamontowalem ale cos czuje ze zaraz bede ja spowrotem wycigal, przy mojej mocy ciagle wajchuje biegami na 1 2 3 biegu smali laka jak cholera starty z 2 bez problemu kurde na ćwiartke bede musial 5 bieg wpinac czuje ze bedzie gorzej. Musze poszukac jakiejs innej skrzynki 5gang ale dluzszej, jaka skrzynka 5gang od tdi jest najdluzsza ?
Potestowalem przed chwila auto na g techu, no i musze przyznac ze jestem zadowolony startujac z 2 biegu powtarzalne 5,90 0 -60 mil, na takiej dupowatej lekko mokrej nawierzchni, wiec nie jest zle, na starej skrzyni musialem naprawde ostro sie spiac zeby taki wynik zrobic, a tu powtarzalne. Jednak skrzynke zostawie w aucie, jedynie zmienie sobie 5 bieg z mojej starej ASD o ile bedzie pasowal
rob555 wydłuzał u siebie V bieg - zgadaj z nim - na hmowni wykęcił 260 km/h na V-tce - chyba Cie to zadowoli o ile nie bedziesz wrzucał 5 biegu przed końcem 400m...a chyba jednak bedziesz wrzucał ?
Witam, sorka za powtórkę z rozrywki ale mam pytanie do tych którzy zmodyfikowali swoje skrzynie. Jaka jest faktyczna oszczędność paliwa (podczas jazdy po autostradzie z prędkościami 140 - 160 km/h).
Oraz czy znacie namiary na fachurę od skrzyń w okolicach Wawy, który ze zrozumieniem podejdzie do tematu "dłuższej" piątki - bez mendzenia "a po co to panu".
Pzdr.
Wtryski AHY + trochę powietrza = 155KM 305NM
reszta bez zmian
Komentarz