na wydech i tak sie na razie nie decyduje, ale tak hipotetycznie to po malych przerobkach nie podejdzie do octy ?
masz zupelnie inna plyte podlogowa, wiec Twoje male przerobki beda sie sprowadzaly do powyginania go i pospawania od nowa :idea:
unikaj rzezby w kupie chlopaku :szeroki_usmiech
na wydech i tak sie na razie nie decyduje, ale tak hipotetycznie to po malych przerobkach nie podejdzie do octy ?
masz zupelnie inna plyte podlogowa, wiec Twoje male przerobki beda sie sprowadzaly do powyginania go i pospawania od nowa :idea:
unikaj rzezby w kupie chlopaku :szeroki_usmiech
dokładnie tak! :idea: IMO nie ma sensu
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
....i w tym temacie tez poprosze o pomoc. Gdyz poza tym ze ma to byc 11-ka to nie wiem nic. Jakies symbole ? czy to jest po prostu pompa z ARL'a lub innych mocniejszych silnikow VAG ? Zielony jestem w temacie pompek
....i w tym temacie tez poprosze o pomoc. Gdyz poza tym ze ma to byc 11-ka to nie wiem nic. Jakies symbole ? czy to jest po prostu pompa z ARL'a lub innych mocniejszych silnikow VAG ? Zielony jestem w temacie pompek
ARL nie ma takiej pompy o jakiej Ty myslisz :lol: zapytaj lepiej Wojtka czego masz szukac bo jeszcze sobie Walbro sprawisz :lol: :szeroki_usmiech
Ta sprezarka starcza do 180KM w PD, wiec w VP 170KM nie powinno byc problemem z wtryskami 230 i wieksza pompą.
W VP to turbo nie wyciśnie bez problemu 170KM bo VP potrzebuje większej ilości powietrza żeby uzyskac tą samą moc na podobnym poziomie dymienia. Przy dobrym szczęsciu można uzyskać ale nie można tego przyjąć za normę.
U Ciebie należy najpierw pozbyć się problemu z bąbelkami powietrza w paliwie, na początek proponuje uszczelnienie filtra a potem montaż pompy do baku takiej jaka jest w PD. Tak jak ci mówiłem ja też mam bąbelki mimo uszczelnienia filtra i jak tylko znajdę chwilę czasu to zamontuję pompę do baku od PD, jeśli bąble znikną to powiem ci co i jak zamontować. Już samo to powinno dać troche KM, jeśli pompa wtryskowa jest dobra to ponad 160KM będzie...
A jeśli nie będzie no to pozostaje montaż 11stki...
czy ktos z klubu montowal juz do VP pompe paliwowa z PD,
trzeba czarowac czy wszystko pasuje, jak wyglada z zasilaniem?
Myslalem o takim czyms dla mojego ASV zeby odciazyc pompe wtryskowa.
Pompy wtryskowe to trzeba szukac z Golfa IV 1.9TDI 90KM automat, tam takie cuda byly. Jaki to numer ma, to nie wiem.
Masz na mysli pompe wtryskowa z 11mm glowica?
mnie chodzi o pompe paliwowa znajdujaca sie w zbiorniku paliwa w aucie
z silnikiem PD.
Cel: wspomaganie pompy wtryskowej (przez wstepne nadcisnienie przed VP 0,05MPa)
Pompy wtryskowe to trzeba szukac z Golfa IV 1.9TDI 90KM automat, tam takie cuda byly. Jaki to numer ma, to nie wiem.
Masz na mysli pompe wtryskowa z 11mm glowica?
mnie chodzi o pompe paliwowa znajdujaca sie w zbiorniku paliwa w aucie
z silnikiem PD.
Cel: wspomaganie pompy wtryskowej (przez wstepne nadcisnienie przed VP 0,05MPa)
darek
Tak pompa wtryskowa z 11mm glowiczka. Na forum mamy kilka aut tak zmodzonych i smigaja z mocami ponad 170KM bez problemow.
A sama zmiana kata na rurę daje coś? Czy trzeba pruć od kolektora?
...moj Kat jest tylko wyprozniony, auto nie jest glosniejsze.
pozytek jest taki ze spaliny nie korkuja sie tak bardzo na wylocie turbiny, przez co temperatura turbiny jest troche nizsza.
(nie upieczesz tak szybko mechaniki zmiennej geometrii turbiny)
...podobno w autach z norma EU4 wprowadzili jakis specjalny cykl ktory
wykonuje diagnosta.
Kiedys podobno bylo na postoju, ale nie recze za informacje.
Komentarz