Zamieszczone przez szkoda
Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM
Zwiń
X
-
Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM
I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę 1.8T na 180KM i 280 Nm. Jak zachowuje się po tym silnik w sensie kultury pracy i trwałości. Będę wdzięczny za uwagi, z góry dzięki.
Pozdrawiam
EDIT by mod: Zmienilem tytul na bardziej opisowy - pozdr MKrs
-
-
Re: Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM
ja należę do grupy bardzo zadowolonych z programu tej firmy. na ich programie zrobiłem już >120k km i adaptuje się on do najdziwniejszych przeróbek, jakie pozwalam sobie wdrażać :wink:Zamieszczone przez czarny108I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie.
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
bezduszny
Te silniki są wybitnie podatne na wszelkie mody.... ale aby to podniesienie mocy miało pełny sens i abyś był z niego zadowolony musisz wstawić jeszcze FMIC.Zamieszczone przez czarny108I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę 1.8T na 180KM i 280 Nm. Jak zachowuje się po tym silnik w sensie kultury pracy i trwałości. Będę wdzięczny za uwagi, z góry dzięki.
W tych silnikach fabrycznie montowany SMIC jest niestety mało wydajny. Po 2 ostrzejszych startach niestety przestaniesz już czuć tą moc 180KM. Ten problem występuje już przy 150KM a przy 180KM tym bardziej....
Powodem jest oczywiście zbyt wysoka temperatura w dolocie a co tym idzie dużo mniej tlenu/powietrza w silniku.
Co do "żywotności" to żadnych problemów.... ale pod kilkoma warunkami. Trzeba dbać o silnik/turbinę lejąć oleje dobrego pochodzenia no i oczywiście nie dawać w doope na zimnym silniku i nie "gasić" po ostrej jeździe za szybko.
Komentarz
-
eeee. przy tak małych mocach nie ma to większego sensu. zwiększanie pojemności układu dolotowego przy mikro turbince niczym ze Smarta (ok. może nie jest aż tak tragicznie mała, ale locha to nie jest :wink: ) nie poprawi osiągów, mimo lepszego chłodzenia. ja na SMIC jeździłem na konfiguracji na 198KM+nitro (nie robiłem pomiarów, ale strzał był około +35KM) - i dawało radę... FMIC bez większej turbiny to IMO kasa wywalona w błoto. albo iść "light'owo" i robić sam program, albo pójść kilka kroków dalej i zacząć szybko jeździć :diabelski_usmiechZamieszczone przez bezdusznyTe silniki są wybitnie podatne na wszelkie mody.... ale aby to podniesienie mocy miało pełny sens i abyś był z niego zadowolony musisz wstawić jeszcze FMIC.
W tych silnikach fabrycznie montowany SMIC jest niestety mało wydajny. Po 2 ostrzejszych startach niestety przestaniesz już czuć tą moc 180KM. Ten problem występuje już przy 150KM a przy 180KM tym bardziej....
Powodem jest oczywiście zbyt wysoka temperatura w dolocie a co tym idzie dużo mniej tlenu/powietrza w silniku.
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
bezduszny
BaPit, to nie ma poprawić bo tego nie zrobi... ale ma nie pogorszyć przy zagrzanym dolocie
K03 nie jest duża.. co nie oznacza, że nie będzie się grzać... a będzie po 2 ostrym starcie.
Patrząc na to finansowo, nie jest to duża inwestycja.
...no i przy ewentulanym przejściu na K04-01 będzie jak znalazł
Komentarz
-
no w takim przypadku to FMIC bez dwóch zdań. ale jak ma zostać seria mechanicznie, to jednak bym nie bawił się w FMICa. K03 żeby utrzymać to samo ciśnienie w dolecie przy zwiększonej objętości układu dolotowego, będzie musiała napompować więcej. Co oznacza, że nagrzeje się bardziej. Suma sumarum wyjdzie na to samo, co przy SIMC. Tyle, że turbinka wysypie się szybciej...Zamieszczone przez bezduszny...no i przy ewentulanym przejściu na K04-01 będzie jak znalazł
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
A powiedzcie mi, jak sie ma ta turbinka w porownaniu z seryjna turbinka z AHFa gt-12 do tej K03? I czy Intercooler jest ten sam? Pytam tak z ciekawosci.Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
W sumie to przedziwne jak człowiek szybko się przyzwyczaja do dobrych rzeczy :-)
Po pół roku jeżdżenia trochę zaczyna mi brakować, stąd pomysł na jakiś upgrade. Ale auto ma przede wszystkim służyć do normalnej jazdy. A gdyby wstawić większy intercooler i turbinę od RS-a? Tam jest chyba trójka, ale z kończówką "s" cokolwiek to nie znaczy. I do tego program?
W sumie z drugiej strony, to tej mocy najbardziej mi brakuje na dole, więc nie wiem czy tu jakiekolwiek modyfikacje pomogą.... chociaż widziałem jeden wykres na stronach v-techu, który wyglądał bardzo obiecująco. Przy 3 tysiącach ponad 280Nm....
Komentarz
-
-
K03s to prawie taka sama padaka, jak K03. Nie ma większego sensu. K04 to absolutne minimum - przy mniejszych turbinach nie ma po co bawić się w FMIC... Lepiej wgraj sam program - będzie ładnie ganiaćZamieszczone przez czarny108A gdyby wstawić większy intercooler i turbinę od RS-a? Tam jest chyba trójka, ale z kończówką "s" cokolwiek to nie znaczy. I do tego program?
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
IMHO jak najbardziej takZamieszczone przez czarny108Rozumiem, że zejście przy suchej nawierzchni do 7,5sek jest możliwe?
k
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
bezduszny
Różnica między k03 a k03s jest w ilości łopatek .... "s" ma ich więcej o 6 (o ile się w ilości nie mylę).
Na k04 moce osiągane stabilnie to około 220KM
Komentarz
-
i to mimo założonych dwóch wypierdowatych SMIC's :wink: Ale fakt, że nawet mimo montażu FMIC, upgrade'u na K04 i wymiany wtrysków, przekroczenie 220KM bez ruszania wydechu może okazać się kłopotliwe...Zamieszczone przez PiotrusQue???
Przecież TT'ka ma seryjnie 225 :wink:
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
bezduszny
Piotrus, silniki TT225 BAM (stoi taki u mnie na magazynie :diabelski_usmiech ) można samym softem zrobić na około 250-260KM
Sama ich budowa się sporo różni... wydajność wtryskiwaczy, kute elementy itp.
[ Dodano: Wto 23 Sty, 07 22:44 ]
Zgadza się.Zamieszczone przez BaPitAle fakt, że nawet mimo montażu FMIC, upgrade'u na K04 i wymiany wtrysków, przekroczenie 220KM bez ruszania wydechu może okazać się kłopotliwe...
W takim setup'ie ta moc jest bezpieczna dla silnika i samej turbiny.... no i działa to stabilnie.
Komentarz
-
Jeżeli chodzi o tą firmę to mam ich program i jak narazie tłoki mi bokiem nie wyszły więc jestem zadowolony. V-tech się mocno stara u mnie sie b.mocno namęczyli duże zmiany K04+Fmic+wtryski i dużo kłopotów
) Czekam na pozostałe cześci i dalsze strojenie.
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
bezduszny
AUM-150 -----> AUQ-180 tylko turbo k03s
Według ETKA oraz ASO jeszcze jest róóżnica w IC. AUQ ma odrobinę większy... no i o innym numerze.
Standardowo ETKA nie pokazuje tego, dopiero po wprowadzeniu numeru nadwozia RS'a O1
[ Dodano: Sro 24 Sty, 07 15:05 ]
Dlatego kupiłem kompletny silnik TT225 BAM, skrzynie 6-tkę i będzie on słuzył jako podstawa do dalszych modów.Zamieszczone przez S3 CHRISV-tech się mocno stara u mnie sie b.mocno namęczyli duże zmiany K04+Fmic+wtryski i dużo kłopotów ) Czekam na pozostałe cześci i dalsze strojenie.
Komentarz
Komentarz