Zamieszczone przez szkoda
Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM
Zwiń
X
-
Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM
I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę 1.8T na 180KM i 280 Nm. Jak zachowuje się po tym silnik w sensie kultury pracy i trwałości. Będę wdzięczny za uwagi, z góry dzięki.
Pozdrawiam
EDIT by mod: Zmienilem tytul na bardziej opisowy - pozdr MKrs
-
-
Re: Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM
Zamieszczone przez czarny108I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie.
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez czarny108I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę 1.8T na 180KM i 280 Nm. Jak zachowuje się po tym silnik w sensie kultury pracy i trwałości. Będę wdzięczny za uwagi, z góry dzięki.
W tych silnikach fabrycznie montowany SMIC jest niestety mało wydajny. Po 2 ostrzejszych startach niestety przestaniesz już czuć tą moc 180KM. Ten problem występuje już przy 150KM a przy 180KM tym bardziej....
Powodem jest oczywiście zbyt wysoka temperatura w dolocie a co tym idzie dużo mniej tlenu/powietrza w silniku.
Co do "żywotności" to żadnych problemów.... ale pod kilkoma warunkami. Trzeba dbać o silnik/turbinę lejąć oleje dobrego pochodzenia no i oczywiście nie dawać w doope na zimnym silniku i nie "gasić" po ostrej jeździe za szybko.
Komentarz
-
Zamieszczone przez bezdusznyTe silniki są wybitnie podatne na wszelkie mody.... ale aby to podniesienie mocy miało pełny sens i abyś był z niego zadowolony musisz wstawić jeszcze FMIC.
W tych silnikach fabrycznie montowany SMIC jest niestety mało wydajny. Po 2 ostrzejszych startach niestety przestaniesz już czuć tą moc 180KM. Ten problem występuje już przy 150KM a przy 180KM tym bardziej....
Powodem jest oczywiście zbyt wysoka temperatura w dolocie a co tym idzie dużo mniej tlenu/powietrza w silniku.
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
bezduszny
BaPit, to nie ma poprawić bo tego nie zrobi... ale ma nie pogorszyć przy zagrzanym dolocieK03 nie jest duża.. co nie oznacza, że nie będzie się grzać... a będzie po 2 ostrym starcie.
Patrząc na to finansowo, nie jest to duża inwestycja.
...no i przy ewentulanym przejściu na K04-01 będzie jak znalazł
Komentarz
-
Zamieszczone przez bezduszny...no i przy ewentulanym przejściu na K04-01 będzie jak znalazł
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
A powiedzcie mi, jak sie ma ta turbinka w porownaniu z seryjna turbinka z AHFa gt-12 do tej K03? I czy Intercooler jest ten sam? Pytam tak z ciekawosci.Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
W sumie to przedziwne jak człowiek szybko się przyzwyczaja do dobrych rzeczy :-)
Po pół roku jeżdżenia trochę zaczyna mi brakować, stąd pomysł na jakiś upgrade. Ale auto ma przede wszystkim służyć do normalnej jazdy. A gdyby wstawić większy intercooler i turbinę od RS-a? Tam jest chyba trójka, ale z kończówką "s" cokolwiek to nie znaczy. I do tego program?
W sumie z drugiej strony, to tej mocy najbardziej mi brakuje na dole, więc nie wiem czy tu jakiekolwiek modyfikacje pomogą.... chociaż widziałem jeden wykres na stronach v-techu, który wyglądał bardzo obiecująco. Przy 3 tysiącach ponad 280Nm....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czarny108A gdyby wstawić większy intercooler i turbinę od RS-a? Tam jest chyba trójka, ale z kończówką "s" cokolwiek to nie znaczy. I do tego program?
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czarny108Rozumiem, że zejście przy suchej nawierzchni do 7,5sek jest możliwe?k
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
bezduszny
Różnica między k03 a k03s jest w ilości łopatek .... "s" ma ich więcej o 6 (o ile się w ilości nie mylę).
Na k04 moce osiągane stabilnie to około 220KM
Komentarz
-
Zamieszczone przez PiotrusQue???
Przecież TT'ka ma seryjnie 225 :wink:
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
bezduszny
Piotrus, silniki TT225 BAM (stoi taki u mnie na magazynie :diabelski_usmiech ) można samym softem zrobić na około 250-260KM
Sama ich budowa się sporo różni... wydajność wtryskiwaczy, kute elementy itp.
[ Dodano: Wto 23 Sty, 07 22:44 ]
Zamieszczone przez BaPitAle fakt, że nawet mimo montażu FMIC, upgrade'u na K04 i wymiany wtrysków, przekroczenie 220KM bez ruszania wydechu może okazać się kłopotliwe...
W takim setup'ie ta moc jest bezpieczna dla silnika i samej turbiny.... no i działa to stabilnie.
Komentarz
-
Jeżeli chodzi o tą firmę to mam ich program i jak narazie tłoki mi bokiem nie wyszły więc jestem zadowolony. V-tech się mocno stara u mnie sie b.mocno namęczyli duże zmiany K04+Fmic+wtryski i dużo kłopotów) Czekam na pozostałe cześci i dalsze strojenie.
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
bezduszny
AUM-150 -----> AUQ-180 tylko turbo k03s
Według ETKA oraz ASO jeszcze jest róóżnica w IC. AUQ ma odrobinę większy... no i o innym numerze.
Standardowo ETKA nie pokazuje tego, dopiero po wprowadzeniu numeru nadwozia RS'a O1
[ Dodano: Sro 24 Sty, 07 15:05 ]
Zamieszczone przez S3 CHRISV-tech się mocno stara u mnie sie b.mocno namęczyli duże zmiany K04+Fmic+wtryski i dużo kłopotów ) Czekam na pozostałe cześci i dalsze strojenie.
Komentarz
Komentarz