Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM

    Zamieszczone przez szkoda
    juz widze otwarcie maski w czasie jazdy
    tylko ze tutaj mowa jest o klapie bagaznika :? wiec raczej ona sama by sie nie otworzyła...
    www.tuning.opole.pl

  • #2
    Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM

    I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę 1.8T na 180KM i 280 Nm. Jak zachowuje się po tym silnik w sensie kultury pracy i trwałości. Będę wdzięczny za uwagi, z góry dzięki.

    Pozdrawiam

    EDIT by mod: Zmienilem tytul na bardziej opisowy - pozdr MKrs

    Komentarz


    • #3
      czarny108, ja miałem jest to normalny chip wiec nie bedzie wiekszych problemów przyjedź na spota w srode to pogadamy

      Komentarz


      • #4
        Re: Pytanie o tuning 1.8T w V-tech na 180KM

        Zamieszczone przez czarny108
        I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie.
        ja należę do grupy bardzo zadowolonych z programu tej firmy. na ich programie zrobiłem już >120k km i adaptuje się on do najdziwniejszych przeróbek, jakie pozwalam sobie wdrażać :wink:

        Pozdr!
        BP
        była mocna Octa, a jest konik
        Greckie Delikatesy

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez czarny108
          I mam pytanie oczywiście. Czy ktoś z Was korzystał z usług V-tech w Krakowie. Chodzi mi konkretnie o przeróbkę 1.8T na 180KM i 280 Nm. Jak zachowuje się po tym silnik w sensie kultury pracy i trwałości. Będę wdzięczny za uwagi, z góry dzięki.
          Te silniki są wybitnie podatne na wszelkie mody.... ale aby to podniesienie mocy miało pełny sens i abyś był z niego zadowolony musisz wstawić jeszcze FMIC.

          W tych silnikach fabrycznie montowany SMIC jest niestety mało wydajny. Po 2 ostrzejszych startach niestety przestaniesz już czuć tą moc 180KM. Ten problem występuje już przy 150KM a przy 180KM tym bardziej....

          Powodem jest oczywiście zbyt wysoka temperatura w dolocie a co tym idzie dużo mniej tlenu/powietrza w silniku.

          Co do "żywotności" to żadnych problemów.... ale pod kilkoma warunkami. Trzeba dbać o silnik/turbinę lejąć oleje dobrego pochodzenia no i oczywiście nie dawać w doope na zimnym silniku i nie "gasić" po ostrej jeździe za szybko.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez bezduszny
            Te silniki są wybitnie podatne na wszelkie mody.... ale aby to podniesienie mocy miało pełny sens i abyś był z niego zadowolony musisz wstawić jeszcze FMIC.

            W tych silnikach fabrycznie montowany SMIC jest niestety mało wydajny. Po 2 ostrzejszych startach niestety przestaniesz już czuć tą moc 180KM. Ten problem występuje już przy 150KM a przy 180KM tym bardziej....

            Powodem jest oczywiście zbyt wysoka temperatura w dolocie a co tym idzie dużo mniej tlenu/powietrza w silniku.
            eeee. przy tak małych mocach nie ma to większego sensu. zwiększanie pojemności układu dolotowego przy mikro turbince niczym ze Smarta (ok. może nie jest aż tak tragicznie mała, ale locha to nie jest :wink: ) nie poprawi osiągów, mimo lepszego chłodzenia. ja na SMIC jeździłem na konfiguracji na 198KM+nitro (nie robiłem pomiarów, ale strzał był około +35KM) - i dawało radę... FMIC bez większej turbiny to IMO kasa wywalona w błoto. albo iść "light'owo" i robić sam program, albo pójść kilka kroków dalej i zacząć szybko jeździć :diabelski_usmiech

            Pozdr!
            BP
            była mocna Octa, a jest konik
            Greckie Delikatesy

            Komentarz


            • #7
              BaPit, to nie ma poprawić bo tego nie zrobi... ale ma nie pogorszyć przy zagrzanym dolocie K03 nie jest duża.. co nie oznacza, że nie będzie się grzać... a będzie po 2 ostrym starcie.

              Patrząc na to finansowo, nie jest to duża inwestycja.

              ...no i przy ewentulanym przejściu na K04-01 będzie jak znalazł

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez bezduszny
                ...no i przy ewentulanym przejściu na K04-01 będzie jak znalazł
                no w takim przypadku to FMIC bez dwóch zdań. ale jak ma zostać seria mechanicznie, to jednak bym nie bawił się w FMICa. K03 żeby utrzymać to samo ciśnienie w dolecie przy zwiększonej objętości układu dolotowego, będzie musiała napompować więcej. Co oznacza, że nagrzeje się bardziej. Suma sumarum wyjdzie na to samo, co przy SIMC. Tyle, że turbinka wysypie się szybciej...

                Pozdr!
                BP
                była mocna Octa, a jest konik
                Greckie Delikatesy

                Komentarz


                • #9
                  A powiedzcie mi, jak sie ma ta turbinka w porownaniu z seryjna turbinka z AHFa gt-12 do tej K03? I czy Intercooler jest ten sam? Pytam tak z ciekawosci.
                  Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                  Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                  Komentarz


                  • #10
                    Techno200, kolego my tu mówimy o benzynach

                    Komentarz


                    • #11
                      No Link sa az takie duze roznice, ze nie moza w zaden sposob ich porownac?
                      Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                      Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                      Komentarz


                      • #12
                        W sumie to przedziwne jak człowiek szybko się przyzwyczaja do dobrych rzeczy :-)
                        Po pół roku jeżdżenia trochę zaczyna mi brakować, stąd pomysł na jakiś upgrade. Ale auto ma przede wszystkim służyć do normalnej jazdy. A gdyby wstawić większy intercooler i turbinę od RS-a? Tam jest chyba trójka, ale z kończówką "s" cokolwiek to nie znaczy. I do tego program?
                        W sumie z drugiej strony, to tej mocy najbardziej mi brakuje na dole, więc nie wiem czy tu jakiekolwiek modyfikacje pomogą.... chociaż widziałem jeden wykres na stronach v-techu, który wyglądał bardzo obiecująco. Przy 3 tysiącach ponad 280Nm....

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez czarny108
                          A gdyby wstawić większy intercooler i turbinę od RS-a? Tam jest chyba trójka, ale z kończówką "s" cokolwiek to nie znaczy. I do tego program?
                          K03s to prawie taka sama padaka, jak K03. Nie ma większego sensu. K04 to absolutne minimum - przy mniejszych turbinach nie ma po co bawić się w FMIC... Lepiej wgraj sam program - będzie ładnie ganiać

                          Pozdr!
                          BP
                          była mocna Octa, a jest konik
                          Greckie Delikatesy

                          Komentarz


                          • #14
                            Rozumiem, że zejście przy suchej nawierzchni do 7,5sek jest możliwe?

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez czarny108
                              Rozumiem, że zejście przy suchej nawierzchni do 7,5sek jest możliwe?
                              IMHO jak najbardziej tak k
                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                              http://www.disi-tune.pl
                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                              Był WRX
                              Była Octa

                              Komentarz


                              • #16
                                Czarny, jakbyś chciał jednak k03s to niedługo będzie taka do sprzedania (kolega robi upgrade na k04).
                                Piotruś
                                AGR(RIP) + ALH

                                Komentarz


                                • #17
                                  Różnica między k03 a k03s jest w ilości łopatek .... "s" ma ich więcej o 6 (o ile się w ilości nie mylę).

                                  Na k04 moce osiągane stabilnie to około 220KM

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez bezduszny
                                    Na k04 moce osiągane stabilnie to około 220KM
                                    Que???

                                    Przecież TT'ka ma seryjnie 225 :wink:
                                    Piotruś
                                    AGR(RIP) + ALH

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Piotrus
                                      Que???

                                      Przecież TT'ka ma seryjnie 225 :wink:
                                      i to mimo założonych dwóch wypierdowatych SMIC's :wink: Ale fakt, że nawet mimo montażu FMIC, upgrade'u na K04 i wymiany wtrysków, przekroczenie 220KM bez ruszania wydechu może okazać się kłopotliwe...

                                      Pozdr!
                                      BP
                                      była mocna Octa, a jest konik
                                      Greckie Delikatesy

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Piotrus, silniki TT225 BAM (stoi taki u mnie na magazynie :diabelski_usmiech ) można samym softem zrobić na około 250-260KM

                                        Sama ich budowa się sporo różni... wydajność wtryskiwaczy, kute elementy itp.

                                        [ Dodano: Wto 23 Sty, 07 22:44 ]
                                        Zamieszczone przez BaPit
                                        Ale fakt, że nawet mimo montażu FMIC, upgrade'u na K04 i wymiany wtrysków, przekroczenie 220KM bez ruszania wydechu może okazać się kłopotliwe...
                                        Zgadza się.

                                        W takim setup'ie ta moc jest bezpieczna dla silnika i samej turbiny.... no i działa to stabilnie.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Jeżeli chodzi o tą firmę to mam ich program i jak narazie tłoki mi bokiem nie wyszły więc jestem zadowolony. V-tech się mocno stara u mnie sie b.mocno namęczyli duże zmiany K04+Fmic+wtryski i dużo kłopotów ) Czekam na pozostałe cześci i dalsze strojenie.
                                          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            I ja na V-tech nie narzekam, co prawda mam tylko chipa i to w TDI ale oodkiedy zapłaciłem za pierwsze strojenie na hamowni, wszystkie poprawki wprowadzane na moje życzenie by gratiss
                                            OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              To, że w TT225 są kute elementy, to wiem. Nie orientujecie się przypadkiem, jakie są mechaniczne różnice między 150 a 180 oprócz sprężarki k03s?

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Poszukaj na forum:
                                                Portal użytkowników Skody Octavii Strona Główna » Forum uzytkownikow Skoda Octavia » Forum ogólne i techniczne dotyczące Skody Octavia » AUM, AGU, ARX...

                                                Wszystko jest rozpisane.
                                                Hanz2k
                                                1,8 T by MT
                                                :admin: bo nie użyłem Szukaj

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  AUM-150 -----> AUQ-180 tylko turbo k03s

                                                  Według ETKA oraz ASO jeszcze jest róóżnica w IC. AUQ ma odrobinę większy... no i o innym numerze.

                                                  Standardowo ETKA nie pokazuje tego, dopiero po wprowadzeniu numeru nadwozia RS'a O1

                                                  [ Dodano: Sro 24 Sty, 07 15:05 ]
                                                  Zamieszczone przez S3 CHRIS
                                                  V-tech się mocno stara u mnie sie b.mocno namęczyli duże zmiany K04+Fmic+wtryski i dużo kłopotów ) Czekam na pozostałe cześci i dalsze strojenie.
                                                  Dlatego kupiłem kompletny silnik TT225 BAM, skrzynie 6-tkę i będzie on słuzył jako podstawa do dalszych modów.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X