AHF zmiana z wtrysków 260Race na 230

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rita
    Classic
    • 2013
    • 5

    AHF zmiana z wtrysków 260Race na 230

    Wpadłbym, ale mam nockę więc będzie ciężko :P
    olsen
  • zielas87
    Ambiente
    • 2011
    • 144

    #2
    AHF zmiana z wtrysków 260Race na 230

    Witam, czy jakaś mądra głowa może mi powiedzieć/wytłumaczyć, ponieważ u mnie w aucie są wtryski 260 Race, oczywiście obecnie przesadne do mocy jaka jest( 161 KM 331Nm) i tu moje pytanie, czy po zakupie wtrysków 230 bardziej adekwatnych do mocy trzeba coś zmieniać?
    1. soft?
    2. kąty wtrysków?
    czy nie ma jakiejś wielkiej potrzeby tego modyfikować?
    Albo czym grozi wykręcenie 260 a wkręcenie 230 bez żadnych zmian?
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    Komentarz

    • dzony
      Ambiente
      • 2005
      • 111

      #3
      do tej mocy to co masz to spokojnie 0,216 Ci wystaczą ja mam na nich 170km i 340nm i luz...co do Twojego pytania to zadzwoń do Mastersa i się spytaj zwyczajnie.
      ps. z ciekawości zapytam czemu masz taką małą moc na tych gratach? spokojnie wystarczą na 190 km i nie będzie to jakiś hardcorowy soft...
      "urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]

      176Km 343Nm
      hamulce 312mm przód i 256mm tył

      Komentarz

      • Walus
        Ambiente
        • 2009
        • 172

        #4
        te wtryski to giganty. Przy tej mocy jak nie ma tlenu to strasznie leją. To nawet nie zdrowo dla silnika. Potencjał na tych wtryskach to 220Km ++++ mi 230 skończyły się przy 209Km po zapodaniu 260 ograniczało mnie tylko turbo i awaryjność.

        Jak chcesz zmienić na 230 lub 216 obowiązkowa korekta. Ale kto ci to wystroił.

        Komentarz

        • zielas87
          Ambiente
          • 2011
          • 144

          #5
          stroiłem to w mastersie, ale ja ich ograniczyłem szczerze mówiąc, ale w takim razie tak sądziłem że będzie potrzebna korekta tego, z tymże teraz jeden wtrysk przy zimnym rozruchu jak wszystkie 3 pokazują dawkę bliską 0 to 2 wtryskiwacz ma wartość prawie 2, auto strasznie dymi (nie olejem tylko niespalonym paliwem) 10 sekund aż dawki się nie zrównają, więc postanowiłem kupić 230 i wymienić wszystkie wtryski, chcę sprawdzić czy to rzeczywiście wina wtrysku, i wtedy zestroić. Ma to sens, czy takie myślenie jest nie jest zbyt logiczne?

          Czy lepiej jechać odrazu do mastersa na wymianę i strojenie...?

          Ale z 2 strony wtryski przy odpalaniu ciepłego silnika zawsze mają równe dawki więc wtedy tego nie zweryfikuję u nich...

          Bo nie wiem czy wina jeszcze nie tkwi w pompie wtryskowej....ale nie orientuję się czy takie były by objawy...
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #6
            Wsadz 230 dobrze wyregulowane. Pewnie trzeba bedzie liznac soft bo bedzie duzo slabszy...
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            Pracuję...