A jeśli nie będzie no to pozostaje montaż 11stki...
Tą 11-kę to trzeba zdobyć czy można nasze VP jakoś przerobić. Trochę się boję że kupię używaną 11-kę która okaże się jakimś szrotem i dobiero sobie narobie, a moja pompka chodzi bez zarzutu. O co chodzi z tymi głowiczkami??
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Są firmy w PL co mogą przerobić Ci 10tkę na 11stkę.
Kto i gdzie, call to Aligator
Ja osobiście radzę kupić 11stkę, gdyż twoja zawsze może zostać na półce i będzie zawsze można ją założyć a 11stkę odsprzedać
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
No z tym jest ciężka sprawa :roll: Luca np pojechał na giełdę zakupił pompę, uzgodnił ze sprzedającym, że w razie czego ją odda jak bedzie coś nie halo i git.
Ja np zakupiłem od kolegi który sprzedawał zestaw 230stki i pompkę 11stkę.
Masmo, coś napewno wykombinujesz :szeroki_usmiech
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Na razie chodzi mi po głowie wysiśnięcie wszystkiego co się da z mojego setupu :diabelski_usmiech i wymiana przełożeń w skrzyni no i dwumasa sie kończy.... :cry:
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Masmo, A zaczelo sie tak niewinnie od boxa ponad 1,5 roku temu
Choroba jest nieuleczalna :wink: Boję się tylko że skończe na jakimś SUBARU wydając na samochody ostatnią złotówkę...
BTW Czy ktoś słyszał o jakiejś kuracji odwykowej :?:
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Masmo szpryc 260 to Ty nie pakuj.....wystarcza Ci 230.
260 to juz lubia EGT pod 900 dac a Twoje tloki sa slabsze niz moje...
pozatym wymagaja sporej dmuchawy a 230 fajnie na jakis hybrydkach gt20/17 generuja moc ew. suszarke od ARL mozna zapodac.
pompke 11 bede mial na sprzedaz (ta co 210KM dala) bo biore cos mocniejszego
wiec jak cos to za ok mc bedzie.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Swego czasu Wojtek wspominal na spocie o tym silniku u siebie. W sumie w dzisiejszych czasach silnik to nie problem. Tylko trzeba poszukac :twisted:
Jak u Daniela wszystko będzie ok i auto nie będzie sprawiało problemów to montuje ten motor do Skody!
Na zdjeciach to wyglada bardzo obiecujaco. Jestem ciekaw na ile to sie da wystroic. Sadze, ze peknie te 500Nm, bo ten silnik po modach do jazdy codziennej, bez problemu ma te 450Nm.
Masmo, Jest to nowa jednostka na 5 garach, aluminiowy blok i ztcw to rozrząd jest chyba na żebatkach, nie ma pasków.
Dokladnie !
Tego potwora mozna spotkac w Taureg i w T5 , 2461ccm, 5garow, po 4 zawory na cylinder, seryjne 174PS przy 3500RPM i 400Nm przy 2000RPM,
rozrzad na zebatkach ( jest troche glosniejszy niz pasek zebaty,
ale nie wierze zeby to wam przeszkadzalo )
darek
[ Dodano: Sob 27 Sty, 07 20:47 ]
Znajomy w R5 Taurequ podkreconym na 200PS mial klopoty z turbawkami !
A od czego bedzie skrzynia i sprzeglo? bo silnik konczy przyspieszac przy 3500RPM, mozna odpowiedni program dobrac zeby krecil wiecej ale znamionowe obroty tych zebatek z rozrzadu sa przewidziane pod 3500RPM!
...stosujac normalna skrzynie (np. dluga 6 biegowa ERF) bedziesz mial maksymalnie 180Kmh przy 3500rpm, wiec zapewne zmienisz softa aby silnik wyzej krecil, ale wtedy aby rozwinac 205kmh musisz podniesc max obroty juz o 15%
Ten silnik, to polowka 5.0 V10TDI, wiec skoro da sie spokojnie zrobic z niego 550KM i 1200Nm, to ten ma potencjal na przynajmniej polowe tych parametrow :wink: :twisted:
Komentarz