Bonus, golf IV nie ma tak fajnego kufra jak octa
Chipowanie w salonie u Groblewskiego
Zwiń
X
-
kal800, w tym temacie :arrow: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=7798
Masz troszkę opisanę o wgrywaniu mocniejszego softa dla maszyny.
Pzdr
TŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Re: Chipowanie w salonie u Groblewskiego
Zamieszczone przez kal800Co możecie powiedzieć na ten temat? Czy ktokolwiek to przećwiczył? Jak to wygląda przy fabrycznie nowym aucie? Mówimy o standardowej operacji (TDI 101 KM -> ok 135 KM)...
Nie wiem kto pisze dla Grobla softy moge sie tylko domyslac... :roll:
Jezeli dostaniesz go np w pakiecie :twisted: to bierz. Natomiast jak masz za niego zaplacic to sie zastanow 2x bo z doswiadczenia wiem ze te softy sa pisane po łebkach i czasem jaja wychodza. A gadka ze daja gwarancje itd to bujda na resorach. KAZDA modyfikacja softu z natury wiaze sie z utrata gwarancji a to ze salony wspolpracuja z firmami ktore to przerabiaja jest podyktowane potrzeba rynku. I dlatego jak slysze ze u nich mozna a gdzie indziej to nie to az mnie skreca. Po pierwsze to ze tylko dobra wola dealera ktory przymyka oko a po drugie to zawsze mozna wgrac org. Gdyby byla kwestia sporna to salon wgra org (jak ma taka mozliwosc) a jak nie to wyprze sie bo importer zakazuje od gornie jakichkolwiek przerobek. Biedny koncern VAG traci sporo kasy na tym ze ludzie kupuja 1.9 i chipsuja majac realnie to samo jak 2.0 w serii za mniejsze pieniadze.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555I dlatego jak slysze ze u nich mozna a gdzie indziej to nie to az mnie skreca. Po pierwsze to ze tylko dobra wola dealera ktory przymyka oko a po drugie to zawsze mozna wgrac org. Gdyby byla kwestia sporna to salon wgra org (jak ma taka mozliwosc) a jak nie to wyprze sie bo importer zakazuje od gornie jakichkolwiek przerobek. Biedny koncern VAG traci sporo kasy na tym ze ludzie kupuja 1.9 i chipsuja majac realnie to samo jak 2.0 w serii za mniejsze pieniadze.
Skoro sami zaoferowali taka usluge, to raczej biora za nia odpowiedzialnosc. Jak fura padnie, to sie ja sciaga do ASO, w ktorym sie serwisuje. Jak przydazy sie cos po drodze, to tez mozna sie porozumiec. Nie przesadzalbym wiec raczej z tym ryzykiem przy tuningu u dealera.
Z calym szacunkiem dla Ciebie Rob, ale gdybym sam byl niezorientowanym uzytkownikiem, to wolalbym program, ktory oferuje mi ASO niz np. Twoj wgrany pewnie w jakiejs szopie (sorry, nie wiem jak jest - tak tylko pisze) albo u jakiegos Mastersa pod dystrybutorem czy inengo Unitroncia na działkach.
Przecietnego zjadzacza chleba nie interesuje, ze Ty masz dopracowane softy, Masters jest MP na 1/4 mili, a Unitronic ma oddzial na Florydzie (czy tam miał).
ASO to ASO i raczej nie demonizowalbym, ze ryzyk jest ten sam, bo nie jest.
Natomiast zgodze sie, ze te softy sa zwyczajnie takie sobie.
Masters tez robi softy dla kilku warszawskich ASO roznych marek i jak sam mowi, skoro nie widzi klienta to wgrywa mu lajt, bo po co ma sie fura wysrac jak wsiadzie w nia jakis nawiedzony...TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSJa bym nie dramatyzowal. Importer doskonale sobie zdaje sprawe z tego, ze dealerzy oferuja chiptuning - innej opcji po prostu nie ma. Niektorzy dealerzy robią to bardzo jawnie.Skoro sami zaoferowali taka usluge, to raczej biora za nia odpowiedzialnosc. Jak fura padnie, to sie ja sciaga do ASO, w ktorym sie serwisuje. Jak przydazy sie cos po drodze, to tez mozna sie porozumiec. Nie przesadzalbym wiec raczej z tym ryzykiem przy tuningu u dealera.
Z calym szacunkiem dla Ciebie Rob, ale gdybym sam byl niezorientowanym uzytkownikiem, to wolalbym program, ktory oferuje mi ASO niz np. Twoj wgrany pewnie w jakiejs szopie (sorry, nie wiem jak jest - tak tylko pisze) albo u jakiegos Mastersa pod dystrybutorem czy inengo Unitroncia na działkach.
Masters tez robi softy dla kilku warszawskich ASO roznych marek i jak sam mowi, skoro nie widzi klienta to wgrywa mu lajt, bo po co ma sie fura wysrac jak wsiadzie w nia jakis nawiedzony...
Sam robie softy dla dealerow i Ci powiem ze robie dla nich total light. Po pierwsze ze nie znam auta po drugie nie wiem jaki rzeznik bedzie jezdzic i nie chce by sie cos wywalilo (dealer tez tego nie chce) wiec generalnie tak jak Masters robie lajty.
Tak samo doskonale sobie zdaje sprawe ze dla przecietnego klienta ASO to ASO i kropka. Moja szopa nie dorówna
Co do dramatyzowania to hmm dealezy z ktorymi wspolpracuje bardzo naciskaja na to bym mial baze org i jak tylko cos by sie dzialo bym wgrywal org bo trzesa dupskiem az milo...wiec nie wiem czy importer tak oczko przymyka. Mysle ze importer sprawe sobie zdaje ale jak tylko moze to na tej podstawie odmowi gwarancji i koszty dealer bedzie ponosil ( wkoncu dal klientowi gwarancje)
pozdropozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gddemonmowili ze wgrywaja ECUSOFT ( okolo 2 tys ) oraz MTM ( ale zycza sobie za to kolo 3,5 tys pln )
To jest ten sam gosc w Polsce, tylko pierwszy to jest jego soft, a drugi to wgrany gotowiec z Niemiec. Czy temu panu jeszcze nie odebrali autoryzacji MTM-a, bo watpie, zeby to wysylane bylo do Niemiec.
Komentarz
-
-
bezduszny
Swego czasu jak istaniał jeszcze w Lublinie dealer TwojeAuto Sp. zoo też wstawiali MTM'a i też za kwotę coś około 3k. dla silnika AUQ.
Komentarz
-
Mam ostatnie wieści - ponoć nie wgrywają już bo dostali ostry zakaz od importera. Więc chyba jestem skazany na org, przynajmniej do momentu zakończenia gwarancji(. Można cokolwiek z tym zrobić żeby z jednej strony być OK wobec serwisu ale niekoniecznie zmieniając programy w tę i z powrotem przy każdym przeglądzie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kal800Mam ostatnie wieści - ponoć nie wgrywają już bo dostali ostry zakaz od importera. Więc chyba jestem skazany na org, przynajmniej do momentu zakończenia gwarancji(. Można cokolwiek z tym zrobić żeby z jednej strony być OK wobec serwisu ale niekoniecznie zmieniając programy w tę i z powrotem przy każdym przeglądzie?
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasMasmo, ale jak cos sie spieprzy wiekszego to wszystko sprawdza aby nie bulic np za turbo
BTW Czasem O1 jest lepsza niż O2 :diabelski_usmiechByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez djczasMasmo, ale jak cos sie spieprzy wiekszego to wszystko sprawdza aby nie bulic np za turbo
Nie wiem jak długo trwa wypięcie jednego a wsadzenie drygiego... i czy coś takiego jest możliwe do zrobienia "w trasie"...
Komentarz
-
Zamieszczone przez djczasMasmo, z czegos zrobili normy emisji wiec chyba tam juz nie ma 15 tylko 16 to spróbuj to zrobic jak jestes w zakopcu a mieszkasz w gdańsku i tam robiłeś soft a auto sholowali ci na gwarancji do najbliższego serwisu i nie da sie nim jechać to co wtedy zrobiszByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
djczas
Jak wgrasz u Grobla w Gdansku softa a auto wysra sie w kraku i sholuja do ASO w kraku to myslisz ze bedzie gwarancja.... :twisted: :twisted: :twisted: :?:
Ich to bedzie walilo kto to robil....wazne by kasy nie wyplacic.
W O1 jest EDC15...robota na 2min przywrocenie org. Pozatym auto z gwarancja robie z zapasem by wlasnie nic sie nie wywalilo.
Powiem tak: duzo jezdzisz po polsce i jestes przedstawicielem handlowym to albo odpusc sobie chipsa albo przygotuj sie na jaja w razie powaznej awarii.
Jestem w stanie podjechac w obrebie 3miasta i szybko wgrac serie jak klientowi cos by nawalilo. Serwis nie jest w stanie tego sprawdzic czy cos bylo modyfikowane jak serie przywroce.
Zreszta na przegladach to oni przeplywki sprawdzaja na jalowym :P wiec sie nie martwie ze cos wykryja. A w razie awarii albo podjade i wgram org albo trzeba bedzie glupa rznac ze sie u Grobla robilo nim zakazal
Co do ECUsofta to moje zdanie jest w paru topikach....
Wiec decyzja zostaje czy chcemy sie cieszyc znacznie fajnieszym autem czy meczymy sie seria ale z full gwarancja. Z doswiadczenia wiem ze nawet w absolutnie nie grzebanym aucie dealer jak bedzie chcial cos znalesc to znajdzie i bedzie z naprawa zwlekal. Nawet te po wirusie sa lepiej traktowane bo dealer nie wie kto wgrywal...zawsze mozna wmowic ze on a wtedy na jego glowie jest zrobic to szybko i po cichu,...przeciez skarga do importera zagotuje mu jaja :roll: :twisted:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
Komentarz