Diagnoza serwisu-padło turbo. Było regenerowane jakieś 100kkm temu. Pytanie czy nadaje się jeszcze do regeneracji czy już trzeba nowe zakładać.
Przy okazji wyszło jeszcze parę rzeczy. Wycena z ACS-u na Przybyszewskiego:
de/montaż turbosprężarki -350;
części/zestaw uszczelek, olej silnikowy, filtr/ -210;
regeneracja turbosprężarka 1000-1500;
wymiana klocków -70;
klocki TRW -230;
wymiana tulei tylnych przednich wahaczy 2 szt -80;
geometria -100;
tuleje przednich wahaczy Delphi 2 szt -250;
sprzęgło (tarcza,docisk,łożysko) -1300;
koło zamachowe 1700-2300;
wymiana 500;
Razem: 5790-6890 :?
To co muszę zrobić na cito to turbo i hamulce.
Możecie polecić jakiś warsztat albo dwa w Łodzi, w którym zrobili by mi kompleksowo wycenę na te rzeczy, zrobili dobrze, szybo i wystawili FV na firmę ? Wiem, ale mam wymagania 8)
Jeszcze obowiązkowo auto zastępcze na czas naprawy w cenie usługi.
Przy okazji wyszło jeszcze parę rzeczy. Wycena z ACS-u na Przybyszewskiego:
de/montaż turbosprężarki -350;
części/zestaw uszczelek, olej silnikowy, filtr/ -210;
regeneracja turbosprężarka 1000-1500;
wymiana klocków -70;
klocki TRW -230;
wymiana tulei tylnych przednich wahaczy 2 szt -80;
geometria -100;
tuleje przednich wahaczy Delphi 2 szt -250;
sprzęgło (tarcza,docisk,łożysko) -1300;
koło zamachowe 1700-2300;
wymiana 500;
Razem: 5790-6890 :?
To co muszę zrobić na cito to turbo i hamulce.
Możecie polecić jakiś warsztat albo dwa w Łodzi, w którym zrobili by mi kompleksowo wycenę na te rzeczy, zrobili dobrze, szybo i wystawili FV na firmę ? Wiem, ale mam wymagania 8)
Jeszcze obowiązkowo auto zastępcze na czas naprawy w cenie usługi.
Komentarz