kołpaki to zło
a opony to mają się przydać ponoć dopiero w styczniu...
Ja tam na kolpaki nie narzekam:P
Mowisz ponoc dopiero w styczniu, juz mrozy zapowiadaja i deszcz takze bedzie to marzlo:P ja mysle, czy juz nie zmienic
OLX.pl to darmowe ogłoszenia lokalne w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta. Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Szybko znajdziesz tu ciekawe ogłoszenia i łatwo skontaktujesz się z ogłoszeniodawcą. Na OLX.pl czeka na Ciebie m.in. praca biurowa, mieszkania, pokoje, samochody. Jeśli chcesz coś sprzedać - w prosty sposób dodasz ogłoszenia. Chcesz coś kupić - tutaj znajdziesz ciekawe okazje, taniej niż w sklepie. A wszystkie te ogłoszenia bez konieczności zakładania konta. Sprzedawaj po sąsiedzku na OLX.pl
Warto dać takie pieniądze? Na zdjęciach zbyt ładnie nie wygląda;/ Ma ktoś taki gwint założony? Zależy mi żeby jak najmocniej posadzić auto.
ja próbowałem założyć ale był problem ze stabilizatorem rs ma wchuj długie łączniki i stabilizator dotykał wachacza a jeszcze nie dało sie go wpiąć w amortyzator trzeba krótkie łączniki i mocować nie do amortyzatora a do wachacza tak jak jest w TDI ja bede wkładał gwint na dniach tylko kupie nakrętki bo stare tak zapieczone że atom nie rusza ;/
ja próbowałem założyć ale był problem ze stabilizatorem rs ma wchuj długie łączniki i stabilizator dotykał wachacza a jeszcze nie dało sie go wpiąć w amortyzator trzeba krótkie łączniki i mocować nie do amortyzatora a do wachacza tak jak jest w TDI ja bede wkładał gwint na dniach tylko kupie nakrętki bo stare tak zapieczone że atom nie rusza ;/
dlatego wszędzie w katalogach jest rozgraniczenie na wersję RS :idea:
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
no własnie i kupic amory na przód do rs-a to trzeba czekać cudu bo billsteiny nowe 1000zł mi gość powiedział i drugi też tyle a o orginały w servisie nie pytałem DGW a masz jakieś inne roz3wiązanie ?? na stabilizatory?? i czy stabi w rs jest taki jak w s3 i cupra??
no własnie i kupic amory na przód do rs-a to trzeba czekać cudu bo billsteiny nowe 1000zł mi gość powiedział i drugi też tyle a o orginały w servisie nie pytałem DGW a masz jakieś inne roz3wiązanie ?? na stabilizatory?? i czy stabi w rs jest taki jak w s3 i cupra??
Niestety dobre amortyzatory kosztują i to grubo. U siebie mam Koni Sport które występują również w wersji O1RS (szczerze polecam). Do drugiego swojego auta montuję Koni FSD (zobaczymy jak się będą sprawować). Występuje również wersja Street (tańsze rozwiązanie ale równie fajnie trzymają). Niestety do Billsteina nie mam przekonania ale nie o tym mowa.
Do gwintu gdzieś kiedyś widziałem jeszcze regulowane łączniki stabilizatora- trzeba by poszukać w necie.
Według ETKA w O1 RS występował stabilizator max. 19mm. zaś w S3 i Cuprze były również 20mm 1J0411305AE
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
co za bzdury wy gadacie... no aż czytać nie mogę. pisałem kilka postów wcześniej bo tez o tym mowa była. Cały Elbląg jeździ na TA/Tesco (technix) i na FK tuningu (ja również na technixie latam) nic się z tym nie dzieje....! Fakt kto nie zadba i dopuści by mu się nakrętki zapiekły to ma problem, ale ja np dbam i regulacje i 2 razy w roku jade od góry do dolu gwintem. Efekt? zejdę teraz do garażu i ręką go odkręce.... Jakość wykonania? miałem w reku gwinty fk/ tesco / kw / hra/ supersporta różnica? NO KOLOR JEST INNY. pozatym nic innego. Zawiecha z rsa inna? która? zwrotnice? Te same. Półosie? te same. Fakt Stabilizator jest taki sam jak w s3 Ale to chyba dobrze, bo żeby opuścić jak najniżej, to się wsadza do zwykłej octavki stabi z s3/tt/4 motion by przechodzil pod półosią a nie nad. Do tego zakładasz zwykłe łączniki z regulowanymi główkami i jest po sprawie. Bo jak wiemy stabi z s3 jest krótszy od oryginalnego octaviovskiego/golfowego.
Jeżeli pakujesz się w gwint to jak masz zamiar odczuć jakość z zawieszenia jak i na tym i na tym jest im wyżej tym bardziej beton... im niżej tym bardziej miękko. Chcesz mieć mega twardość z przodu? to wywal sprężyny pomocnicze w gwincie z przodu i masz mega beton od góry do dołu.
aaaa właśnie dodam, że ostatnio robiłem gwint słynnej firmy Blisteina i z tyłu musiał użyć spawarki bo tuleja gwintowana po prostu się obracała.
Pytam, bo mam w planie zmianę zawiechy, najlepiej kompletnej, a że już B4 zjeździłem i teraz z przyjemnością założę coś twardszego, a taki TA Technix jest aż podejrzanie tani w stosunku do bardziej "markowych" rozwiązań.
Zdaję sobie sprawę, jak to jest z tymi "markowymi", gdzie często za lans i firmowe logo trzeba dodatkowo wyłożyć ok 50% ceny na górkę :evil:
Nie ukrywam, że cieszy mnie taka zdecydowana Twoja opinia na temat takiego zestawu
A dodam jeszcze, że nie zależy mi na zglebieniu szkodnika (bo mam pakiet na bezdroża), choć fakt faktem, że nie mam już takich wymagań i nie jeżdżę po bezdrożach jak kiedyś :diabelski_usmiech
jeżeli oczekujesz komfortu, to zapomnij o Gwincie. gwint staje się miękki jak go opuscisz. a jak go Opuscisz to mozesz Zgubić miche bo w dieslu bardzo łatwo o to. jeżeli masz rodzinę i wozisz dzieci to kup seryjna zawieche. i nowe sprężyny. będzie sztywnej i komfortowo. gwint wkładasz i zostawiasz na seryjnej wysokości to komfortu Masz tyle co opona się ugnię i tak jest z każdym zawieszeniem,, sportowym" czy to ta Tesco czy fk Czy kw. zakładając, że chcesz opuścić auto o 4 cm to gwint będzie miekszy ale i tak będzie twardy. im niżej zejdziesz tym bardziej miękko. ale tu kolejny problem ci się pojawia, ponieważ będziesz musiał zakupić stabilizator z s3 4motion RSA, bo twój stabilizator przechodzi nad polosia i po opuszczeniu będzie tarl (prawa strona) a ten drugi z wersji które wpisałem przechodzi pod polosia. zastanów się co chcesz czy komfort, czy modzisz auto i chcesz poszpanowac. Xd ot takie moje zdanie. sorry za błędy na tel pisze
Miska, którą mam, to już moja trzecia - dlatego mam pakiet na bezdroża.
Gwint mnie interesuje, bo zależy mi na twardszym, ale bez hardore'u.
Na lansie nie zależy, bo nie ma czym :P ale na pewno poprawi się prowadzenie, bo teraz lata jak samolot nad lądowiskiem :diabelski_usmiech
Jeśli fura zjedzie trochę niżej, to myślę, że nic się nie stanie, ale nie chcę przegiąć, bo i tak po założeniu tego zestawu, przód mi zjedzie o prawie 6,5 cm :shock: więc bankowo wjedzie płyta pod silnik...
Jedynie martwi mnie fakt, że im niżej tym bardziej miekko
I tak cały czas mam dylemat, czy się w to bawić :?
Skoro taki zestaw masz u siebie, to na pewno się któregoś razu zgadamy i będę musiał to u ciebie sprawdzić organoleptycznie.
Daleko do siebie nie mamy, więc przy jakiejś okazji, na spocie bądź podjadę do ciebie, na pewno to sprawdzę i porównam z moimi oczekiwaniami :diabelski_usmiech
nikoś151, zapomniałeś chyba że w zawieszeniu mamy nie tylko sprężyny ale również amortyzatory. To co opisujesz świadczy właśnie o jakości w.w zestawu (góra-twardo, dół-miękko). Sprawdź amortyzatory odpowiednią metodą a będziesz wiedział o czym mówię... Każdy by chciał zapłacić za cały zestaw tyle co za jeden porządny amortyzator więc gdzie jest różnica? może właśnie w słowie "porządny". Jeśli ktoś myśli że zestaw za 600 czy 700 może być tej samej jakości jak ten za powiedzmy 3000-3500 to już jego problem. Dziwi tylko że jak to takie dobre i tanie to nie jest zakładane przez liczących się zawodników a np. FSD jest technologią znana w F1...
Poza tym RS-owe zawieszenie jest inne właśnie przy stabilizatorze i łącznikach stabilizatora
więc nie pisz że jest takie same tylko że inne bo to jest właśnie bzdurą
4tech, z tego co piszesz to moim zdaniem potrzebne Ci są porządne amortyzatory a najlepiej z regulacją twardości a nie gwint. B4 to zamiennik serii zarówno twardością jak i żywotnością (choć jeśli chodzi o ten aspekt to raczej żywotność jest krótsza) i nie należy spodziewać się po nim nie wiem czego...
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
DGW, no dajesz atuty właśnie te, które najbardziej mnie interesują...
Dla mnie jest nie do pomyślenia, żeby niżej było miękko, bo to może dać tylko jeden efekt :evil: - kolejna nowa miska :wink:
nikoś151, z przyjemnością zobaczę jak ten zawias się sprawuje, więc jak będziesz jechał do Gdańska proszę o PW, to się umówimy.
Poza tym RS-owe zawieszenie jest inne właśnie przy stabilizatorze i łącznikach stabilizatora
więc nie pisz że jest takie same tylko że inne bo to jest właśnie bzdurą
Czytaj ze ZROZUMIENIEM zawieszenie RSA od zwykłej octawi różni się Stabilizatorem. Bo stabilizator jest jak w s3/tt 4motion i jest na tzw. długim łączniku i przechodzi pod półosią a nie nad. Ale nie jest to problemem bo zakładasz krótkie łączniki na regulowanej główce. i masz po kłopocie....
Co do gwintów za 3-4 tysiące to polecam pojeździć sprawdzić i porównać, a w rajdach to używają zupełnie innych amorów, i one się kompletnie nie spisują do jazdy na co dzień.
a że im niżej tym bardziej miękko, to chyba na logikę można wziaść im dłuższy skok sprężyny tym bardziej resoruje.
Zawiecha z rsa inna? która? zwrotnice? Te same. Półosie? te same. Fakt Stabilizator...
Nikt wcześniej nie pisał o tym że zawiecha w RS-ie jest inna poza stabilizatorem...
Zamieszczone przez nikoś151
Co do gwintów za 3-4 tysiące to polecam pojeździć sprawdzić i porównać, a w rajdach to używają zupełnie innych amorów, i one się kompletnie nie spisują do jazdy na co dzień.
Jakoś gwint nigdy mnie nie pociągał. Odnośnie amortyzatorów to FSD jeżdżą u mnie w touranie na co dzień i twierdzę że się nadają w 100%
Zamieszczone przez nikoś151
a że im niżej tym bardziej miękko, to chyba na logikę można wziaść im dłuższy skok sprężyny tym bardziej resoruje.
dalej nie widzisz roli jaką gra tu amortyzator... to może inaczej.
Koni sport + seryjna sprężyna:
-- skręcony amor na sztywno --> deskorolka, nadwozie prawie się nie ugina
-- rozkręcony amor na min. --> komfort jak na nowych seryjnych amorach.
Jeśli w tym "gwincie" chińczyku byłby zamontowany porządny amortyzator to nie było by zjawiska jego braku przy opuszczonej budzie.
To tak samo się sprawdza jak montowanie twardej sprężyny do seryjnego amora w O1...
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz