Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przelot w 1.9 tdi.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przelot w 1.9 tdi.

    Zamieszczone przez sew1981
    Northeusz, byś dał 5 tysięcy u znajomego za ten szklany dach w używce?
    Nie, tym bardziej od znajomego

  • #2
    Przelot w 1.9 tdi.

    Witam!

    Jestem świeżo po wycięciu kata w mojej octavie. Mam pytanie czy moge też wywalić tłumik końcowy i założyć taką samą rure na koniec? Czy trzeba np przelot zrobić już np 2.5" lub 3" ?

    Komentarz


    • #3
      rytcher, jak wywalisz ori tłumik końcowy to będziesz miał efekt w postaci przytłumionego "brubububuuu" przy puszczaniu gazu. Wstaw cokolwiek na koniec i będzie
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz


      • #4
        Tony065, Ja też mam kata wywalonego i pytanie czy idzie u mnie coś wstawić na końcu żeby był basowy dzwięk :?: Jak tak to co byś polecił :?:
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz


        • #5
          Przyłaczam się do pytania aniol, -a .
          Choć ja czytałem gdzieś na forum passata że w "dizlu" ciężko jest osiągnąć efekt taki jak w benzyniaku czyli żeby auto miało basowy dzwięk za małe ciśnienie spalin czy coś tam..
          O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
          Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

          Komentarz


          • #6
            koledzy , ja po swapie silnika robiłem przelot od kolektora czyli od złączki kata do samego końca rurą fi60 czyli jakieś 2,5" i końcowy tłumik przelotowy , i jest właśnie dźwięk bassowy tylko że to głośno jest nie tylko na zewnątrz ale i w środku w granicy od 2500obr wzwyż przy przyśpieszaniu , pojeździłem 2 tygodnie i zdecydowałem dołożyć w miejsce kata tłumik wyciszający i jest deczko ciszej ale wszystko zależy od gustu , ja musiałem coś zrobić bo pod koniec miesiąca spodziewam się malca :szeroki_usmiech

            do wyboru do koloru:

            Link

            lub

            Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz


            • #7
              Fakt faktem od samego początku do samego końca to i w TDI by to uzyskał,trochę zabawy z tym jest.Kolega miał w starym civic-u tyle że w benzyniaku od samego kolektora do samego końca przelot jak wspomniałeś tzn środkowy wydech out zastąpiła strumiennica a końcowy jakiś tam Mugen czy coś ..na krótkie trasy fajne to było ale już po przejechaniu ciągle 100-u km odechciało mu się tego gdyż łeb bolał bo było zagłośno i raz się policja go czepiła ale nie zabrali mu dowodu szybko powócił do Ori wydechu z ładną końcówką Tyle że to naprawde głośne było i nie mieścił się w tej skali dB.Jeśli już to robić to tak by było słychać na zewnątrz a w środku żeby było wmiarę cicho bo po jakiś czasie naprawdę się tego odechciewa.ROBAL_26, masz jakieś fotki jak to masz wykonane? i gratulacje!
              O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
              Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

              Komentarz


              • #8
                Po wywaleniu kata według mnie wogóle nie zmieniło sie nic w hałasie w kabinie no chyba że zajefajny świst turbo Chyba sobie zrobie tylko koniec na próbę samą rurę i sprawdzę co i jak.

                [ Dodano: Sro 01 Sty, 14 23:33 ]
                Ps. Mam jeszcze dylemat. Jak zrobić kolana w wydechu? Zakupić kolano hamburskie czy nie wiem sam już co?

                Komentarz


                • #9
                  ...a może by ktoś potrzebował nowy tłumik końcowy RM-Motors z ładną podwójną końcówką wydechu? W razie czego PW.

                  Co do samego przelotu - miałem w Octavii 3" downpipe i 2,75" resztę, dźwięk był kozacki, zwłaszcza jak turbo wchodziło na obroty - w środku przyzwoicie, trasy robiłem bez problemów. Dobre jest to, że w autku z turbosprężarką możecie sobie nawet rurę kanalizacyjną założyć - generalnie najlepiej jest, gdy za turbo już nie ma żadnego oporu powodowanego chociażby wspomnianym katalizatorem.
                  Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                  Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                  Komentarz


                  • #10
                    tu możecie posłuchać VP z pełnym przelotem 2.5'' przy gt2260v
                    a tu z hamowni, na końcu filmu słychać prawdziwy dźwięk


                    zamierzchłe to czasy ale miło powspominać


                    Żeby w dyszlu uzyskać basowy, ładny nie męczący dźwięk musi być tłumik o dużej pojemności i nie żadne strumienice, ala'mugeny itd. bo to syf tylko tłumik wykonany w porządnej firmie...
                    NFPNorth-West
                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                    WARSZTAT www.dsize.pl
                    ->
                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                    Komentarz


                    • #11
                      Panowie a gdzie można nabyć rury do wydechu? Chciałem kupić metr rury takiej co ma w środku 58-60mm aby naszła na starą rure i ją dospawać w miejsce tłumika. I nie moge nigdzie nabyć w sklepach;/ Tak samo aby mi ją wygieli;/

                      [ Dodano: Wto 07 Sty, 14 14:17 ]
                      Witam!

                      Wpadłem na tą stronę! Wydech

                      Czy to prawda? Że jak wytnę tłumik końcowy to uszkodzi mi turbo? Jak do tej pory to czytałem że dla turbo najlepiej jak by wgl nie było wydechu. A tu taki zonk..

                      Komentarz


                      • #12
                        Jezdzilem 1Z-tem z wydechem, ktory konczyl sie 60cm od turbiny i auto jezdzilo tak z pol roku i poza tym, ze bylo glosne i dymilo spod auta, a nie zza auta to jezdzi do dzis :lol:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Jeśli auto jest dobrze wystrojone pod wolny wydech to będzie jeździć i jeździć...
                          Turbo może oczywiście szybciej się zużyć ale to głównie zależy od tego kto furmanką powozi poza tym albo rybki albo akwarium
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja w swojej skodzie przez pół roku miałem zupełny przelot bez zadnych puszek i efekt tego jest taki że wewnątrz auta jest dośc głośno i okrutnie słychać turbinę.

                            Historie z uszkodzeniem turbiny są wyssane z palca. Choć wiadome jest, że turbina zbiera się optymalnie jeżeli "coś" za nią buduje cisnienie układu.

                            Po pół roku na kompletnym przelocie moje auto zostało okrzyknięte przez znajomych "kutrem", a ja zadecydowałem o włożeniu najdłuzszej puszki dostepnej na allegro (78cm) i wspawaniu jej zaraz za plecionką. Efekt to w miarę cicha podróż ale i tak słychać z zewnątrz, że auto jest "modzone".

                            Dzwięk mojego auta bez tłumików.
                            [youtube] [/youtube]

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X