Witam. W październiku wykonałem chipowanie mojej Skody Octavi Tour z silnikiem AXR. Modyfikacje zrobiłem u forumowego kolegi Krzysztofa z Katowic. Temat zakładam dopiero teraz gdyż chciałem przetestować sprzęt i nie pisać nic na gorąco.
A więc do rzeczy:
- Było fabrycznie 106KM a wyszło 137KM,
- Moment 260 a jest 305,
- Spalanie: nie zaobserwowałem różnicy,
- Utrzymywanie dużych prędkości jest zdecydowanie łatwiejsze i swobodniejsze,
- Elastyczność dynamika to mistrzostwo Mongolii zrywa przyczepność od pierwszego do trzeciego biegu,
To fakty papierowe a odczucia faktycznie dobra sprawa wykonać tą modyfikację ponieważ frajda z jazdy gwarantowana to jakby wymienić silnik i auto zyskuje nowy blask. Fajne uczucie objeżdżać skodziną wiele bardziej renomowanych samochodów.
Sam warsztat gdzie wykonałem modyfikację Polecam w 100%. Pan Krzysztof cierpliwy rzeczowy człowiek znający się na rzeczy (Podziekowania za darmową wymiane Oleju i filtrów). Dziwie się ludziom widzących tylko Rogala czy Aligatora bo myślę że te silniki mają swój potencjał i u każdego z wyżej wymienionych i pozostałych w kraju efekt będzie jednakowy trzeba brać pod uwagę odległość od miejsca zamieszkania (na wypadek poprawek itp. można szybko odwiedzić warsztat i coś poprawić). W moim przypadku śmiga wszystko jak trzeba i raz jeszcze dziękuje Panie Krzyśku i do zobaczenia w przyszłości.
Pozdrawiam z uśmiechem i życzenia Noworoczne dla wszystkich forumowiczów!!!
Jaka przyjemność czegoś takiego$$? .Też zamierzałem dodatkowo chipować bo już troszkę mechanicznie się bawiłem tzn inne turbo i intercooler teraz czas na chipa..ktoś ma jakieś opinie na temat Sobora Serwis Łuków tam się w to bawią i nie za drogo,lub fabryka mocy Lublin? ktoś coś poleci w Lubelskim? Pozdrawiam i również życzę Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim Skodziarzom :P
Kolejnym warsztatem na celowniku byliście Wy koledzy z Czechowic jednak Katowice miałem po drodze (bałem się korków na Tychach i Pszczynie). Polecam wszystkich tylko nie rozumiem faworyzowania jednych i tych samych!
Kolejnym warsztatem na celowniku byliście Wy koledzy z Czechowic jednak Katowice miałem po drodze (bałem się korków na Tychach i Pszczynie). Polecam wszystkich tylko nie rozumiem faworyzowania jednych i tych samych!
Ja warsztat mam w Bedzinie :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Za całą usługę zapłaciłem 999zł więc uważam w normie. Być może ktoś robi taniej ale dojazd do takiego miejsca wiąże się ze spaleniem większej ilości paliwa i marnowaniem czasu.
Jestem zadowolony i w przyszłości gdybym coś modyfikował wrócę do Katowic.
Na razie mam seryjne graty ale w przypadku awarii turba czy dwumasa zmieniam odpowiednio na mocniejsze turbo i jednomas i pewnie konieczne będzie również fmic kombinować. Na obecną chwilę wszystko gra z mocy korzystam z głową nie męcząc dwumasa jadąc na 5 tym biegu i od 80kmh wciskając gaz do pełna.
Zgadzam się brak virusa w tdi to 500zł i 10pkt wraz z karnym ku..sem
:diabelski_usmiech
Komentarz