[O1] Tuning mechaniczny silnika 1.8T 150/180KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mikrutek
    Classic
    • 2010
    • 25

    [O1] Tuning mechaniczny silnika 1.8T 150/180KM

    Zamieszczone przez kylo76
    Co z tego, że w VAG mogę sobie komponować z setek opcji kiedy coś co chcę wymusza dokupienie czegoś czego nie chcę ale muszę i to coś kosztuje kilka-kilkanaście tysięcy złotych, np silnik, albo występuję tylko w wyższej wersji wyposażenia
    No chyba kolego coś ci sie pomieszało Tak, jak opisałeś jest ale w ... koreańczykach !! W takich markach jak np. Skoda czy VW lub Opel mozesz kupić dokładnie to czego chcesz, a nie to co chcesz + to co ci niepotrzebne. W przypadku S II mozesz mieć bida wersję Active z najmocniejszym silnikiem 3.6 V6. w przypadku Octavii sam miałem (bo taką sobie zamówiełem) wersję elegance z 1.6 MPI pod maską, więc głupoty wypisujesz kolego.

    Co do silników, to Alonzo, tochę przesadzasz. Fakt, VW miał wpadkę z 1.4 TSI (122 KM) ale już dawno wszysko naprawili. 1.8 TSI też miało na początku wpadkę z napinaczem łańcucha, ale również dawno słuch o tym zaginął. Taka jest cena wprowadzania nowych technologii. Obecnie zarówno 1.4 TSI jak i 1.8 TSI pozbawione są wad wieku dziecięcego i są bardzo dobrymi jednostakmi (nie zamieniłbym swojego 1.8 TSI na żadną wolnossaca jednostkę nawet o większej pojemności np. 2.0 VVTI )
    Znasz takie powiedzenie, że nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. Koreańczycy się nie pomylili,bo nie robią takich silników, wiec nie mieli jak się pomylić.
    Alonzo, wiesz, ze zawsze pisałem że podziwiam Kię i Hundaia za skok technologiczny jakiego dokonały, bo chyba nie ma innego koncernu który w tak krótkim czasie tak bardzo zmienił na plus swoje produkty. To jest niezaprzeczalny fakt.
    Jadnak jeszcze nie pora na taki ceny i takie podejście do cen - brak możliwości negocjacji.
    Po prostu drażni mnie to, gdy nie mogę wybrać sobie wyposażenia takiego jakie mnie interesuje i jaki mi jest naprawdę potrzebne, a takze to, że nie ma żadnego wyboru jednostek napędowych, a ceny są na poziomie innych uznanych Eupropejskich marek. Ponad to gdy wchodzisz do salonu Kii z zamiarem ewentualnego zakupu flagowej limuzyny, czyli Optimy i słyszysz, że " jak pan chce kupic auto teraz, to na składzie w Gdyni stoją 2 szt. srebrna i biała, no ale biała to z automatem. A jesli Pan chce w innym kolorze (!!!) to musi Pan poczekac tak z 5 miesięcy, bo auto musi być zamówione w Koreii". Zrozumiałbym, gdyby chodziło o jakiś super mega wypas np. system night-view, ale nie o zwyczajnie inny kolor ogólnie dostępnego lakieru !! Dodatkowo upust jaki oferowano mi na Optimę, wynosił wielkie i gigantyczne 3,5 tys zł ad: przy cenie auta 100 tys zł. Noooo ludzieeee.
    Miało być 105KM i 250Nm - było 114,8KM i 278Nm - jest 140,4KM i 339Nm by V-Tech Kraków
  • adi747
    L&K
    • 2008
    • 1138

    #2
    [O1] Tuning mechaniczny silnika 1.8T 150/180KM

    Wiatm

    na wstępie zaznaczam że zakładam nowy temat bo jak napisze w starym to zaraz komuś będzie przeszkadzało że odgrzewam kotleta, chciałbym tutaj uzyskać rzeczowe odpowiedzi a nie litanie na 15 stron z której nikt nic nie będzi4e wiedział do rzeczy,chce zwiększyc moc w silniku 1.8T 180km AUQ.

    PYT NR1
    Jak wiadomo w 1.8t siedzi turbo K03S downpipe do tego turba to flansza na 4 śruby idąca w dół i teraz żeby założyc turbo k04 trzeba wymieniac kolektor wydechowy?? na ten z s3/cupry R, czy nowe turbo k04 podejdzie plug and play do kolektora wydechowego w AUQ ?? Turbo k04 ma wylot spalin siedząc w aucie na prawo czyli trzeba przerobic downpipe bo z k03s nie podejdzie. Zakładając że trzeba zmienić kolektor wydechowy jaki kupic ?? używke z s3/cupry R czy spawany ze stali kwasoodpornej taki jak oferują niektóre firmy??
    PYT NR2
    jakie kupić wrtyski żeby wystarczyły do okolic 300KM. Czy te z s3 są wystarczające?? i czy można po montażu większych wtrysków jechać na nich na program czy nie bardzo ??
    PYT NR 3
    Czy konieczny jest TIP żeby dojść w okolice 300km?? a jeśli tak to silikon czy nierdzewka ??
    PYT NR 4
    czy ma ktoś schemat jak puścić rury od IC i jakiej mają byc średnicy ile kolanek ile rury z metra opaski to błachostka.
    PYT NR5
    czy jest jeszcze coś co trzeba wymienic oprócz: Turba, Intercoolera, wtrysków, wydechu ?? i co z przepływomierzem ??
    Prosze modów o nie zamykanie tematu tylko o przeniesienie do działu faq lub podwieszenie w dziale O1 Tuning tematów na forum są tysiące ale nie idzie w nich wywnioskować oco chodzi a wpisując w wyszukiwarce 1.8T rs napewno nie znajdujemy tego co chcemy.

    [ Dodano: Nie 05 Sty, 14 18:18 ]


    czym różnią sie te 2 kolektory że jeden jest o połowe droższy ??
    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
    była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
    2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
    JEST
    megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
    octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
    octavia 2 2.0TDI BKD

    Komentarz

    • skalar
      Rider
      • 2010
      • 575

      #3
      może się przyda choć dotyczy audi A4.

      Komentarz

      • adi747
        L&K
        • 2008
        • 1138

        #4
        napewno sie przyda dałem Ci ("pomuk")
        tylko w audi a4 silnik montowany jest wzdłużnie i pytanie czy te wszystkie kolektory turba i inne duperele są takie sam jak w silnikach montowanych w poprzek ??
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
        2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
        JEST
        megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
        octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
        octavia 2 2.0TDI BKD

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Re: Tuning mechaniczny silnika 1.8T 150/180KM

          Zamieszczone przez adi747
          Wiatm

          na wstępie zaznaczam że zakładam nowy temat bo jak napisze w starym to zaraz komuś będzie przeszkadzało że odgrzewam kotleta, chciałbym tutaj uzyskać rzeczowe odpowiedzi a nie litanie na 15 stron z której nikt nic nie będzi4e wiedział do rzeczy,chce zwiększyc moc w silniku 1.8T 180km AUQ.

          PYT NR1
          Jak wiadomo w 1.8t siedzi turbo K03S downpipe do tego turba to flansza na 4 śruby idąca w dół i teraz żeby założyc turbo k04 trzeba wymieniac kolektor wydechowy?? na ten z s3/cupry R, czy nowe turbo k04 podejdzie plug and play do kolektora wydechowego w AUQ ?? Turbo k04 ma wylot spalin siedząc w aucie na prawo czyli trzeba przerobic downpipe bo z k03s nie podejdzie. Zakładając że trzeba zmienić kolektor wydechowy jaki kupic ?? używke z s3/cupry R czy spawany ze stali kwasoodpornej taki jak oferują niektóre firmy??
          PYT NR2
          jakie kupić wrtyski żeby wystarczyły do okolic 300KM. Czy te z s3 są wystarczające?? i czy można po montażu większych wtrysków jechać na nich na program czy nie bardzo ??
          PYT NR 3
          Czy konieczny jest TIP żeby dojść w okolice 300km?? a jeśli tak to silikon czy nierdzewka ??
          PYT NR 4
          czy ma ktoś schemat jak puścić rury od IC i jakiej mają byc średnicy ile kolanek ile rury z metra opaski to błachostka.
          PYT NR5
          czy jest jeszcze coś co trzeba wymienic oprócz: Turba, Intercoolera, wtrysków, wydechu ?? i co z przepływomierzem ??
          Prosze modów o nie zamykanie tematu tylko o przeniesienie do działu faq lub podwieszenie w dziale O1 Tuning tematów na forum są tysiące ale nie idzie w nich wywnioskować oco chodzi a wpisując w wyszukiwarce 1.8T rs napewno nie znajdujemy tego co chcemy.

          [ Dodano: Nie 05 Sty, 14 18:18 ]


          czym różnią sie te 2 kolektory że jeden jest o połowe droższy ??
          K04+kolektor z S3+puszka filtra z Maf-em z S3+ Tip+wtryski 440-czyli nie z S3 bo tam sa 380, dp+ wydech + Fmic + pompa paliwa np. Walbro 255 i powinno byc ok 270-280KM. wszystko zależy od konkretnego egzemplarza. Jak cos to priv.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • S3 CHRIS
            Elegance
            • 2006
            • 979
            • Octavia I (1U2)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            adi747, jak rOBERTO795, napisał ale z tą różnicą za nie k04 z 1.8T tylko k04 z TFSI bo w miarę jedzenia apetyt rośnie i po co to dwa razy robić
            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

            Komentarz

            • adi747
              L&K
              • 2008
              • 1138

              #7
              tylko pew nie k04 z tfsi jest sporo droższe
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
              2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
              JEST
              megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
              octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
              octavia 2 2.0TDI BKD

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Zamieszczone przez adi747
                tylko pew nie k04 z tfsi jest sporo droższe
                nowe ok 4200, Używane za ok 2500zł. ale montaż nie jest p&p .
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • adi747
                  L&K
                  • 2008
                  • 1138

                  #9
                  to odpada raz że drogie a dwa ze kiedyś miałem więcej zapału do robienia teraz jak robie to na co dzień to w domu mi sie nie chce
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                  2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                  JEST
                  megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                  octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                  octavia 2 2.0TDI BKD

                  Komentarz

                  • nikoś151
                    Rider
                    • 2013
                    • 563

                    #10
                    wrzucasz garretta GT2871 koszt taki jak k04, dokupujesz 2 flansze 1 na kolektor i wspawujesz w swój, drugą customujesz w downpipa.
                    Wtryski 380mm z s3 w zupełności wystarczą
                    pompa z s3 wytrzymuje do 350km
                    regulator ciśnienia paliwa wrzucasz 4-kę
                    roztaczasz przepustnicę ( bo jest zwężka)
                    wygładzasz kolektor dolotowy
                    robisz fmic :
                    wywalasz wszystko od turbiny i przepustnicy. (looknij na mój temat) icek 550x180x65 rury z nierdzewki 2' w zupełności starczą 5 kolan 90' 2 sylikonowe z wydłużką 90' 15 cm łącznika sylikowego na flansze pod turbo. 7 zlączek zaciskowych porządnych.
                    robisz Tipa 3' pod samą flansze turbo, kupujesz sylikoną redykcję z 2' na 3' jest taka na alledrogo. całego spawaj sam potrzebujesz 1-ego 3' kolanka 90' i 50m rury 3' i z 20cm rurki pod cienki waż 8-mkę
                    dorzucasz filtr boxa 3' robisz cold Air tanka 3' (polecam na sam koniec pończochę)
                    zmieniasz przepływkę na s3 (bo jest 3')
                    jedziesz na program
                    masz 310-330km w zależności od kondcji silnika.

                    Komentarz

                    • adi747
                      L&K
                      • 2008
                      • 1138

                      #11
                      regulator rozumiem 4bary ?? skad taki wziaść i jaki jest seryjny??i czy jak wsadze to wszystko to da sie jechać nie mając programu??
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                      JEST
                      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                      octavia 2 2.0TDI BKD

                      Komentarz

                      • S3 CHRIS
                        Elegance
                        • 2006
                        • 979
                        • Octavia I (1U2)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez adi747
                        regulator rozumiem 4bary ?? skad taki wziaść i jaki jest seryjny??i czy jak wsadze to wszystko to da sie jechać nie mając programu??
                        seryjny jest 3 barowy z sup I 2.8 jest 4bar pasuje p&p

                        [ Dodano: Czw 09 Sty, 14 21:31 ]
                        nikoś151, o jakiej gt2871r mówisz? mowisz o replikach za 1,5 tys? bo ori garet kosztuje 3,5

                        na takiej gt2871 u mnie jest 360Km i 450 NM
                        ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                        ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                        Komentarz

                        • nikoś151
                          Rider
                          • 2013
                          • 563

                          #13
                          przyjacielu powiem ci tak, chłop miał to zrobione w samochodzie, miał kilka błędów w instalacji fmic i tipie + nie kręciliśmy na maxa bo chłop bał się o dół.

                          ja kupiłem za 1.5k.

                          Bez programu jest mega ciężko. ja jeszcze nie wsadziłem turba, wtrysków i tipa i mam błąd w przelocie bo jest za down pipem zweżką do seryjnej rury ( brak siana) ale reszte mam porobioną i jest mega dziura nim turbo nadmucha icka to mija chwila ale jak już załapie obroty to jakoś jedzie. gdy wsadze wsio to od razu na program

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez nikoś151
                            wrzucasz garretta GT2871 koszt taki jak k04, dokupujesz 2 flansze 1 na kolektor i wspawujesz w swój, drugą customujesz w downpipa.
                            Wtryski 380mm z s3 w zupełności wystarczą
                            pompa z s3 wytrzymuje do 350km
                            regulator ciśnienia paliwa wrzucasz 4-kę
                            roztaczasz przepustnicę ( bo jest zwężka)
                            wygładzasz kolektor dolotowy
                            robisz fmic :
                            wywalasz wszystko od turbiny i przepustnicy. (looknij na mój temat) icek 550x180x65 rury z nierdzewki 2' w zupełności starczą 5 kolan 90' 2 sylikonowe z wydłużką 90' 15 cm łącznika sylikowego na flansze pod turbo. 7 zlączek zaciskowych porządnych.
                            robisz Tipa 3' pod samą flansze turbo, kupujesz sylikoną redykcję z 2' na 3' jest taka na alledrogo. całego spawaj sam potrzebujesz 1-ego 3' kolanka 90' i 50m rury 3' i z 20cm rurki pod cienki waż 8-mkę
                            dorzucasz filtr boxa 3' robisz cold Air tanka 3' (polecam na sam koniec pończochę)
                            zmieniasz przepływkę na s3 (bo jest 3')
                            jedziesz na program
                            masz 310-330km w zależności od kondcji silnika.
                            Drogi kolego prawie dobrze ale:
                            Wtrysków braknie
                            po co pompa z S3 ewentualnie z octavi 4x4- jest taka sama skoro to pompa 3 barowa?
                            te chinczyki raz wstają przy ok 3800 obr a raz przy 4500 ,czasem wcale .
                            Cieżko takim turbo sie jeździ na codzień.
                            po co turbo z takim potencjałem na 300KM.
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • nikoś151
                              Rider
                              • 2013
                              • 563

                              #15
                              z s3 jest pompa 4-ro barowa. do 350km wytrzymuje
                              uważasz, że garett to chińczyk? możesz tak uważać ja uważam inaczej jeździlem golfem 4 z tym motorem po właśnie takich modach turbo było tak wysterowane, że wstawalo przy 3000obr może dlatego 310km (tylko albo aż) wyciągnął. jedynym problem jak pamiętam w pompie paliwa z s3 to trzeba było wypalić 3 dziurki w sitku precikiem 0,2 bo przy ciągłej jeździe z predkością 230km po 2-3 min brakowało paliwa w koszu.

                              Komentarz

                              • S3 CHRIS
                                Elegance
                                • 2006
                                • 979
                                • Octavia I (1U2)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez nikoś151
                                z s3 jest pompa 4-ro barowa. do 350km wytrzymuje
                                uważasz, że garett to chińczyk? możesz tak uważać ja uważam inaczej jeździlem golfem 4 z tym motorem po właśnie takich modach turbo było tak wysterowane, że wstawalo przy 3000obr może dlatego 310km (tylko albo aż) wyciągnął. jedynym problem jak pamiętam w pompie paliwa z s3 to trzeba było wypalić 3 dziurki w sitku precikiem 0,2 bo przy ciągłej jeździe z predkością 230km po 2-3 min brakowało paliwa w koszu.
                                pokaz mi jaka masz gt2871?

                                to jest na łożyskach kulkowych
                                Turbosprężarka Garrett 836026-5020S GT2871R T25 A/R 0.86 WG to produkt najwyższej jakości. Sprawdź pozostałe profesjonalne części do tuningu!


                                chinol


                                chyba widac róznice w cenie?
                                ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                Komentarz

                                • nikoś151
                                  Rider
                                  • 2013
                                  • 563

                                  #17
                                  kurde no nie pamiętam dokładnie jak ona wyglądala.

                                  Komentarz

                                  • rOBERTO795
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 3465
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez nikoś151
                                    z s3 jest pompa 4-ro barowa. do 350km wytrzymuje
                                    uważasz, że garett to chińczyk? możesz tak uważać ja uważam inaczej jeździlem golfem 4 z tym motorem po właśnie takich modach turbo było tak wysterowane, że wstawalo przy 3000obr może dlatego 310km (tylko albo aż) wyciągnął. jedynym problem jak pamiętam w pompie paliwa z s3 to trzeba było wypalić 3 dziurki w sitku precikiem 0,2 bo przy ciągłej jeździe z predkością 230km po 2-3 min brakowało paliwa w koszu.
                                    Jest dlatego 3 barowa wlasnie + 1 bar z doładowania jak włozysz regulator 4 barowy to pompa nie bedzie wydalać i stąd Twoje problemy z brakiem paliwa. Ba przy takich predkosciach wtryski 380 ccm na 100% zapętlone wiec nie chce nawet sie domyślac jakie tam EGT było i AFR.

                                    i nie pisz takich głupot ze przy 3000 obr gt 2871 mialo full boost w 1,8t.
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz

                                    • S3 CHRIS
                                      Elegance
                                      • 2006
                                      • 979
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                      #19
                                      rOBERTO795, ja mam w mojej gt2781r przy 3500tys 0.6b
                                      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                      Komentarz

                                      • rOBERTO795
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 3465
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez S3 CHRIS
                                        rOBERTO795, ja mam w mojej gt2781r przy 3500tys 0.6b
                                        Wiem i dlatego wiem jak to wstaje. Ale są "mądrzejsi"
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz

                                        • nikoś151
                                          Rider
                                          • 2013
                                          • 563

                                          #21
                                          napisalem ze zaczyna wstawac. ciagnie od 3500.
                                          pompa paliwa z r32 cupry tt o nr8L9 919 051G daje 4 bary. w-g etki. taka jest zamontowana i daje rade.

                                          Komentarz

                                          • adi747
                                            L&K
                                            • 2008
                                            • 1138

                                            #22
                                            no róznica w cenie jest konkretna ciekawe ile ten chinczyk ma żywotności
                                            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                            była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                                            2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                                            JEST
                                            megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                                            octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                                            octavia 2 2.0TDI BKD

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez nikoś151
                                              napisalem ze zaczyna wstawac. ciagnie od 3500.
                                              pompa paliwa z r32 cupry tt o nr8L9 919 051G daje 4 bary. w-g etki. taka jest zamontowana i daje rade.
                                              sprawdz czasy wtrysków. przy regulatorze 4 barowym nie ma prawa pracowac poprawnie stad braki paluwa u Ciebie.

                                              po chłopsku pompa 3 barowa dlatego ze taki jest regulator + ok 1 bar z doładowania = 4 BARY i tyle ta pompa obsłuży jeśli jest sprawna. jesli zakladasz regulator 4 barowy to pompa musi byc conajmniej 5 barowa.
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              Pracuję...