Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia I AGR Pompa 10 na 11.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia I AGR Pompa 10 na 11.

    abstinent, kij ze sprzętem, chodzi o umiejętności człowieka. Nie wiem, czy jakiemukolwiek pracownikowi warsztatu blacharsko-lakierniczego chciałoby się tak bawić. Tak można się "wygłupiać" jak się robi na swoje.

  • #2
    Octavia I AGR Pompa 10 na 11.

    Witam!

    Mam Octavie 1.9 tdi AGR z padającą już pompą ;/ Oryginalnie jest 10-tka. W przyszłości myśle nad podnoszeniem mocy tak do 150km. Czy jest możliwośc przerobienie tej pompy na 11-tke? Podobno nastawik trzeba wymienić. Czy jest sens takiej przeróbki czy jednak tylko zregenerować tą starą pompe? Dodam że prawdopodobnie właśnie nastawnik mi pada ponieważ szarpie mi obrotami na jałowym biegu. A jak sie nie da lub za duży koszt to jaką to szukać pompe?

    Komentarz


    • #3
      rytcher, pompa 10 spokojnie wystarczy do ok. 150KM zregeneruj dobrze tą co masz.
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz


      • #4
        A co świadczy o tym, że twoja pompa jest już słaba?

        Komentarz


        • #5
          Strasznie pływaja obroty np jak zblizam sie do skrzyzowania i wciskam sprzegło.

          Komentarz


          • #6
            A jaką masz dawkę? Zrób loga 001.
            Odepnij wtyczkę od impulsatora ze skrzyni biegów i zobacz czy objaw zniknie.

            Komentarz


            • #7
              a może poprostu zrób regulacje dawki i zobacz kąt poczatku wtrysku

              Komentarz


              • #8
                Tu podsłyma link do tematu z logami do octavi robionymi tydzien temu. Logi

                I jak by ktoś też mógł poradzić co do tego kopcenia na niebiesko. Kat wtrysku wyregulowałem. Filtr ywmieniłem na nowy filtrona.

                Komentarz


                • #9
                  Chodziło mi o dawkę na biegu jałowym a nie w czasie logów dynamicznych.
                  W tamtym temacie koledzy dobrze radzą - winny N75.

                  Komentarz


                  • #10
                    Jest tam podane logi statyczne 000
                    i jak sie nie byle 001

                    A te dymienie też może być przez ten zawór?

                    Ps. Wracając do tych pływających obrotów (jak by to ująć dławiących sie) Trzeba przygazować wtedy sie unormują. To co to może być? A sprzęgło?

                    Komentarz


                    • #11
                      Chcesz żeby ci coś doradzić to wysil się i zrób loga 001 statycznego.
                      Dymienie nie ma nic wspólnego z N75, ale z dawką już ma.
                      Jaki kolor dymu?
                      Dodatkowo zrób loga 007 po rozgrzaniu silnika przy okazji.

                      Komentarz


                      • #12
                        Niestety jak na dzień dzisiejszy nie moge logów zrobić. Ponieważ kabla nie mam. Kolor dymu to niebieski.

                        Komentarz


                        • #13
                          Śmierdzi paliwem czy olejem?
                          Silnik pracuje równo, czy "kuleje"
                          W jakich ilościach i kiedy występuje?
                          Obecnie chwilowo brak w moim posiadaniu szklanej kuli. :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez banshee12
                            Śmierdzi paliwem czy olejem?
                            Silnik pracuje równo, czy "kuleje"
                            W jakich ilościach i kiedy występuje?
                            Obecnie chwilowo brak w moim posiadaniu szklanej kuli. :wink:
                            Spaliny są takie gryzące aż oczy łzawia jak sie zapali w garazu.
                            Jak zapale lub zostawie go na wolnych obrotach chodzi tak jak ma chodzić. Ale np jak chce stanąć przed skrzyżowaniem lub gdzie indziej to obroty szarpią tak jak by spadały za nisko.
                            Dym przy odpalaniu oraz jak sie wciśnie mocniej gaz tak ok 70% w zwyż jak jade po mału to nic nie dymi.

                            Komentarz


                            • #15
                              Co do dymu to może być to od turbiny lub od zużytego wałka rozrządu. Przy zużytym wałku rozrządu czasami silnik się trzęsie, ale to na średnim zakresie obrotów. Nawet w VP ścierają się wałki, ale rzadziej niż w PD.
                              Po odpaleniu spaliny zawsze będą gryzące, bo to jest VP.

                              Komentarz


                              • #16
                                Takie trzęsienie lekkie jak by np koło było nie wyważone? Może oleje to dymienie bo wydatki mnei zabija. Panowie a odma? Może ona też coś ma do czynienia? Wezmę odłączę odmę od dolotu i zobaczymy co będzie sie działo.

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X