Hej Mam zamiar kupic gwint do mojej RS.
Jakie byście polecili ?
Z jakiej firmy ?
Chcę dość sporo obnizyć auto.
Czy zawieszenie ta technix albo mts technix jest coś warte ?
Czy lepiej kupic markowy uzywany gwint czy jakiś tani nowy ?
Np na forum golfa bardzo dużo ludzi jeździ na mts i ta. Jednak można się spotkać z wieloma negatywnymi opiniami. Jednak przy nowym masz gwarancję - zawsze możesz reklamować. Tylko wtedy trzeba wszystko zdjąć, odesłać, czekać i potem z powrotem założyć.
Jednak te gwinty to typowy beton - raczej możesz zapomnieć o komforcie.
Do co używek - najlepiej KW ver2 i jeszcze najlepiej na grubym tłoczysku. Tylko jak ocenić stan - ciężko. Możesz od razu oddać wkłady do regeneracji i mieć spokój na kilka lat.
Myślę, że zadałeś bardzo trudne pytanie bo ile osób tyle opinii. Ja skłaniałbym się do markowej używki w BDB stanie lub do regeneracji.
Taki zamierzam kupić do siebie.
Nie słuchaj opini, że mts to gówno, że to badziew, że to to, tamto.... cały Elbląg czyli około 15 golfów IV moja octavia i kolegi tomka z forum jeździmy na Ta Tesco. Śmiejemy się, że jest najtańszy wiec najbardziej badziewski. Nic z tego. jedynie trzeba zadbać o gwint na ladze i nakrętki są z amelinium dlatego trzeba brać na to wzgląd
ja kupiłem mts-a co prawda jeszcze nie założyłem ale nakrętki musiałem ciąć boschem bo sie amelinium utleniło i zamówiłem za 120 zł nakretki inox teraz kupie łączniki i czeka gwint na montaż;D mi sie wydaje twarde narazie mam tylko z tyłu
Właśnie nie chce mieć betonu.Bo śmigam Hondą na gwincie tylko tam mam wszystkie dostępne regulację i sie juz przyzwyczaiłem że jest twardo ale nie ma betonu.Napisz jak wrażenia z jazdy jak założysz.
Trochę nie na temat ale już nie chce zaśmiecać forum tematem z głupim pytaniem.
Praktykował ktoś takie coś jak ori amortyzatory a do tego sportowe sprężyny obniżające?
Obniżenie jakies 40 mm.Jak by to się zachowywało...wiadomo że już takie sprężyny są krótsze przy dłuższym amortyzatorze jak by to wyglądało? pytam ponieważ mam całe ori zawieszenie i 17" koła,trochę wysoko stoi chciał bym troche obniżyć ale też bez przesady,tak żeby nie było tak dużego prześwitu miedzy kołem a błotnikiem.Pozdrawiam
praktykował do -40 nic sie nie dzieje jest okej powyżej wyleją sie szybko amory mam tak w innym aucie i jestem zadowolony w octavi tak nie mam bo mam 4 kpl sprężyn i żadne nie obnizyły tyle ile chciałem
Czytałem włąśnie sporo opini i jedni mówią że jeździli i jeźdzą i wszystko OK drudzy właśnie że jeździli i jest strasznie twardo i amortyzatory szybko padają..dlatego chciałem zapytać tutaj jak to jest w O1...ale mimo to chyba się skusze..tak czy siak amortyzatory przód mam raczej do wymiany więc można spróbować bo i tak chciałem tylko narazie skasować ten prześwit,a na drugi rok może jakiś gwint czy coś...ktoś ma coś do powiedzenia na temat sprężyn obniżających firmy "jamex" czy jakoś tak, -35mm...chyba przy takim obniżeniu prześwit by ładnie skasował :?:
powiem tak w octavia miałem tak założone ale przez chwile bo potem kumpel sprzedawał amory mts-a z golfa i wyrzuciłem ori i wsadziłem mts-a ze springami jeżdziło sie na tym i na tym ok choć na mts twardziej natomiast w megance coupe kupiłem 2 lata temu ori amory nowe kyb gazowe i na to wsadziłem springi apexi żółte i auto jeżdzi do dzisiaj na tym nic nie jest wylane jest obniżone -40 i nie jedzie jak beton
ja mam w dwóch OCT zamontowane obniżające springi jeżdżę ponad pół roku i jest wszystko ok.Twardo jest to trzeba przyznać ale w prowadzeniu dużo lepiej
Komentarz