[O1] Plany nietypowych przeróbek...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • LichyTDI
    Classic
    • 2016
    • 15
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    [O1] Plany nietypowych przeróbek...

    dokładnie
  • jarezz
    Ambiente
    • 2013
    • 202

    #2
    [O1] Plany nietypowych przeróbek...

    Cześć :!:

    Co Panie i Panowie byście mi polecili do przerobienia:
    • w zawiasie,
    • powiększeniu o jakieś 5mm prześwitu
    • osłonięciu michy
    • usztywnieniu całej budy
    • może coś w filtrze powietrza


    Pracuje na budowach, a na nich drogi jakie są, zapewne każdy chociaż widział w TV... ja już na publiczne za mocno nie narzekam jednakowoż, a z drugiej strony nie ma opcji, żebym miał robić kilka razy dziennie inspekcje na placach o pow. 70 - 90ha z buta...

    Chciałbym trochę zabezpieczyć Łasicę moją przed jakimś kamulcem rozrywającym jej misę i jednocześnie przód-zderzak przed uszkodzeniami (po wymianie na nowy) oraz co nieco sprawność terenową mojej klekotki ALH poprawić....

    Czekam na sugestię i z góry dziękuje
    Moja ex - Łasica
    BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

    Komentarz

    • Sekundka
      Rider
      • 2012
      • 251

      #3
      osłonięcie michy - metalowa osłona, dwa rodzaje : przykręcana na silnik i skrzynie bądź na całą szerokość(widziałem tylko jedną samoróbę na allegro i to drogo więc pierwsza opcja pewniejsza)
      filtr powietrza - tu jest trochę mało miejsca by coś poprawić ALE możesz użyć dodatkowych siatek przed właściwym filtrem lecz to nei uchroni przed kurzem i piachem bądź wstawić dodatkowy najtańszy możliwy filtr na początek układu...widziałem też u znajomego opcję że przedłużył dolot o jakiś metr co poprawiło znacząco zaciąganie syfu, można też spróbować wyprofilować go w nadkole by nie brał od przodu
      usztywnienie budy - rozpórki , z przodu dwie z tyłu jedna
      powiększenie prześwitu i coś z zawiasem - tu hmm można zacząć od samego silnika podnosząc go o 2cm podkładkami co już daje przewagę montując osłonę. co do zawieszenia ja np w seryjnej mam mega kozę porównując z innymi mimo że mam oryginalne seryjne amorki (pierwsza seria). Widziałem na czeskich stronach amory o wydłużonym skoku ze sprężynami podnoszącymi o kilka cm ale o ile tego nie pamiętam gdyż seryjne zawieszenie jest zrobione już tak że na tej długości amora przy jedo wymianie wyciągasz go prawie na styk bez ściskania sprężyny tak więc najrozsądniejszą opcją będzie albo zamówienie sprężyn o znacznie większej twardości co samo w sobie równa się podniesieniem auta Ale pogorszeniem komfortu bądź poszukaniu jakichś zamienników o większym skoku, gdzieś już był temat o podniesieniu auta, zerknij może tam coś znajdziesz.

      Komentarz

      • Voit
        Elegance
        • 2010
        • 816

        #4
        Odnośnie osłonięcia michy i podniesienia auta, polecam pakiet na bezdroża.

        ...Po rozwaleniu drugiej miski olejowej, uznałem że stalowa osłona silnika jest mi niezbędnie potrzebna.

        Komentarz

        • jarezz
          Ambiente
          • 2013
          • 202

          #5
          sekundka dzięki za porady, volt za skierowanie :arrow: na wątek odpowiedni...

          Mam jeszcze jedną prośbę związaną z planowanymi mod'ami...

          Ktoś z forumowiczów dokonał już oklejenia (ew. innego rodzaju zabezpieczenia) lakieru zderzaków i maski? Jak oklejenie folią termokurczliwą się sprawdza? Ile takiej folii potrzeba do oklejenia obu zderzaków i maski? Może ktoś ma info o wymiarach tych elementów?

          Ogólnie jak oceniacie folie termokurczliwe pod względem ich wytrzymałości i skuteczności w porównaniu do np. czegoś takiego i osłony BRA?
          Moja ex - Łasica
          BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

          Komentarz

          Pracuję...