Wykres przed chipem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maciej1988
    Classic
    • 2014
    • 4

    Wykres przed chipem

    Muszę sprawdzić, dzięki greg505!
    Maciej K
  • yellov
    Classic
    • 2012
    • 15

    #2
    Wykres przed chipem

    Czemu tak mało czemu taki wykres dziwny ?? Pan tuner ;p powiedzial ze prawdopodobnie nie czyma zawor dv i puszcza cisnienie dlatego moc mniejsza i wykres dziwny co myslicie ?? tip fimic i downpipe juz jest co teraz ?
    Załączone pliki

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      moze byc ze dv puszcza jakies błędy ? , u mnie tak wyglada na MBC
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        NA inercjii z V-techu niestety takie sinusoidy sie pojawiają-czas pomiaru za krótki i brak obciążenia.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • yellov
          Classic
          • 2012
          • 15

          #5
          co radzisz ? jechac do kogos innego ?? konie do odzyskania czy robic chipa na tym co jest ? silnik w dobrym stanie malo przejechane od nowosci w rodzinie

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            zloguj 002,20 115i 118 i 31 to powiem więcej
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • yellov
              Classic
              • 2012
              • 15

              #7
              logi jeszcze nie zrobione :/ ale dzis zauważylem ze pod kolektorem dolotowym mam urwany waz od odmy który wychodzi z silnika czy to moze byc przyczyna ?? i czym moge jakis czas z tym jezdzic samochod na weekend musze miec :/

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Przyczyna czego? Zrób to w miarę szybko i tyle.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • yellov
                  Classic
                  • 2012
                  • 15

                  #9
                  przyczyna spadku mocy i pofalowanego wykresu ? Jak by nie patrzyc lewe powietrze i to pocałosci :/ zrobie i jde na logi odezwe sie wtedy zobaczymy co wyjdzie.

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    ma znikome znaczenie jeśli chodzi o moc- auto nie obciążone-i stąd te braki na 99%
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      Może to pofalowanie to kwestia nie zaznaczenia na hamowni wygładzania wykresu :?:
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • Krzych
                        Rider
                        • 2005
                        • 671

                        #12
                        Z tego co wiem, to w tej firmie mają hamownię obciążeniową Vtech
                        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                        www.chiptuning.katowice.pl
                        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                        Komentarz

                        • yellov
                          Classic
                          • 2012
                          • 15

                          #13
                          Wyszło tak mogło byc troszke wiecej podobno. Jak wykres ?
                          Załączone pliki

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez yellov
                            Wyszło tak mogło byc troszke wiecej podobno. Jak wykres ?

                            Zloguj kanały które podałem wyżej to Ci powiem jak wyszło :P
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            Pracuję...