Zamieszczone przez aniol
Kodowanie pompy Mk60 po swapie hamulców
Zwiń
X
-
Tony065, za pożycząjac od kolegi z leonclub i skoda :
Axee napisał(a):
bono napisał(a):na 99% MK20
to podobnie jak ja i dlatego mamy gorzej ...
W przypadku MK60 kodowanie jest w miare proste, wyciagajac po rodzaju zaciskow,
dla oski:
+0000002 = FS3 54 14"/15" (zacisk z tarczami 256,280)
+0000514 = FN3 54 15"/16" (zacisk z tarczami 288,312)
+0000517 = 2FN 42 17" (zacisk dwutloczkowy z tacza 334)
dla czterolapa:
+0000006 = FS3 54 14"/15"
+0000518 = FN3 54 15"/16"
+0000521 = 2FN 42 17"
Zatem zmieniajac z FS III dodajesz do kodowania +512 i masz 288,312, lub +515 i masz 334 dwutloczkowy.
W przypadku MK20 nie mam rozpisanego kodowania, ale zauwazylem ze kodowanie ma postac np. 03304, 13304. "1" na najwyzszej pozycji maja pompy ABS z EDS, zwykle ABS maja "0". U mnie kodowanie bylo 03304, po zmianie na 03504 ABS dziala twardziej, tzn. bardziej na sile hamuje kola. Z ciekawostek Golf IV GTI '00 z pompa MK20 ma kodowanie 13504, leon sport '99 ma 13304, leon signo '01 03304, toledo '99 03504, octavia 03304, sharan 12502, 12812. Zatem trudno powiedziec od czego to zalezy... Jesli ktos ma rozpisane kodowanie dla MK20 to z checia zapoznam sie z tym.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Heh, z postu powyżej przepisałem.
Tak, dodałem 512 i taką przyjął, czyli 22017.
Jak wpisałem 22020 to już wartości nie łapał i pozostało na 22017.
[ Dodano: Sob 12 Lip, 14 22:44 ]
Zamieszczone przez ROBAL_26dla oski:
+0000002 = FS3 54 14"/15" (zacisk z tarczami 256,280)
+0000514 = FN3 54 15"/16" (zacisk z tarczami 288,312)
+0000517 = 2FN 42 17" (zacisk dwutloczkowy z tacza 334)
2.Setup 1 - od 514 odejmuje 2 (serię), wychodzi 512 i dodaje do kodowania 21505.
3.Setup 2 - od 517 odejmuje 2 (serię), wychodzi 515 i dodaje do kodowania w serii 21505=22020
Tylko setup'u 2 u mnie nie przyjmuje.
Komentarz
-
-
banshee12, wyższej wartości jak 22017 już nie przyjmie ,nawet kolega tak miał
..u mnie bylo identycznie jak na zdieciu do gory od AHFa.
MK60, ASV orginalne kodowanie pod 280/232 = 21505, dzisiaj zmienione na 22017 pod 288/232 .
różnica jest wyczuwalna powyżej 60km/h .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez banshee123.Setup 2 - od 517 odejmuje 2 (serię), wychodzi 515 i dodaje do kodowania w serii 21505=22020
Zamieszczone przez banshee12+0000517 = 2FN 42 17" (zacisk dwutloczkowy z tacza 334)
Przy 288mm ludzie pisali, że nawet nie ma potrzeby kodowania. Już wiesz dlaczego
Komentarz
-
-
Spoko, wszystko rozumiem.
Niestety nie założę innych hebli, bo mam zimówki 15", a na lato 17".
Poza tym nowe zestawy tarcze-klocki zagościły niedawno w moim aucie, więc tym bardziej.
Miałem nadzieje, że zmiana kodowania będzie wystarczająca.
Może faktycznie powyżej 60km/h lepiej hamują, muszę jeszcze to wyczuć.
P.S.Miałem nadzieje, że skoro da się przekodować na 288 to i na dwutłoczkowy również.
Przecież w obu przypadkach oszukuję sterownik, bo nie ma na kołach takich zestawów.
dzięki
Komentarz
-
Komentarz