Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kodowanie pompy Mk60 po swapie hamulców

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kodowanie pompy Mk60 po swapie hamulców

    Zamieszczone przez aniol
    Czas operacji 10 sekund.
    ręcznie korektę liczyli? :wink:

  • #2
    Kodowanie pompy Mk60 po swapie hamulców

    Witam
    W Mojej O1 zmieniłem przednie hamulce 280 na 288 zacisk FN3.
    Chciałbym zmienić kodowanie lecz nie wiem jakie mam wpisać.
    Obecne kodowanie to 0021505

    Czy może ktoś z Was będzie mi w stanie poradzić jakie kodowanie zastosować.
    Koła to 16 cali

    Dzieki

    Komentarz


    • #3
      toomasz, OI ma starą "elektronikę". Z tego co szukałem na forach o autach na bazie Gofra IV nie da się zmienić kodowania. BTW, zmiana z 280 na 288 nie aż tak drastyczna, nie trzeba nic innego zmieniać.
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz


      • #4
        toomasz,
        Odbierz emila.
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz


        • #5
          Jak dobrze pamiętam to do swojego kodowania musisz dodać 512 lub 514

          Komentarz


          • #6
            Jest taki temat na forum Skoda Club
            kodowanie abs esp po zmianie hamulcy felg na większe
            jakby co posiadam kabel vag

            Komentarz


            • #7
              Tony065, za pożycząjac od kolegi z leonclub i skoda :


              Axee napisał(a):

              bono napisał(a):na 99% MK20

              to podobnie jak ja i dlatego mamy gorzej ...
              W przypadku MK60 kodowanie jest w miare proste, wyciagajac po rodzaju zaciskow,
              dla oski:
              +0000002 = FS3 54 14"/15" (zacisk z tarczami 256,280)
              +0000514 = FN3 54 15"/16" (zacisk z tarczami 288,312)
              +0000517 = 2FN 42 17" (zacisk dwutloczkowy z tacza 334)
              dla czterolapa:
              +0000006 = FS3 54 14"/15"
              +0000518 = FN3 54 15"/16"
              +0000521 = 2FN 42 17"
              Zatem zmieniajac z FS III dodajesz do kodowania +512 i masz 288,312, lub +515 i masz 334 dwutloczkowy.
              W przypadku MK20 nie mam rozpisanego kodowania, ale zauwazylem ze kodowanie ma postac np. 03304, 13304. "1" na najwyzszej pozycji maja pompy ABS z EDS, zwykle ABS maja "0". U mnie kodowanie bylo 03304, po zmianie na 03504 ABS dziala twardziej, tzn. bardziej na sile hamuje kola. Z ciekawostek Golf IV GTI '00 z pompa MK20 ma kodowanie 13504, leon sport '99 ma 13304, leon signo '01 03304, toledo '99 03504, octavia 03304, sharan 12502, 12812. Zatem trudno powiedziec od czego to zalezy... Jesli ktos ma rozpisane kodowanie dla MK20 to z checia zapoznam sie z tym.
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz


              • #8
                Przekodowałem u siebie z serii 21505 dodając 512 i szału nie robi. Jakoś różnicy nie czuję.
                Dlaczego nie przyjmuje wartości 21505+515?
                Obecnie mam alu 17" i przydałoby się więcej siły na zaciskach :-)
                Można coś z tym fantem zrobić?

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez banshee12
                  Dlaczego nie przyjmuje wartości 21505+515?
                  A skąd wziąłeś 515? Jeżeli już coś to 514

                  Komentarz


                  • #10
                    Heh, z postu powyżej przepisałem.
                    Tak, dodałem 512 i taką przyjął, czyli 22017.
                    Jak wpisałem 22020 to już wartości nie łapał i pozostało na 22017.

                    [ Dodano: Sob 12 Lip, 14 22:44 ]
                    Zamieszczone przez ROBAL_26
                    dla oski:
                    +0000002 = FS3 54 14"/15" (zacisk z tarczami 256,280)
                    +0000514 = FN3 54 15"/16" (zacisk z tarczami 288,312)
                    +0000517 = 2FN 42 17" (zacisk dwutloczkowy z tacza 334)
                    1.Jeśli dobrze zrozumiałem to w serii mam 0000002.
                    2.Setup 1 - od 514 odejmuje 2 (serię), wychodzi 512 i dodaje do kodowania 21505.
                    3.Setup 2 - od 517 odejmuje 2 (serię), wychodzi 515 i dodaje do kodowania w serii 21505=22020
                    Tylko setup'u 2 u mnie nie przyjmuje.

                    Komentarz


                    • #11
                      banshee12, wyższej wartości jak 22017 już nie przyjmie ,nawet kolega tak miał

                      ..u mnie bylo identycznie jak na zdieciu do gory od AHFa.
                      MK60, ASV orginalne kodowanie pod 280/232 = 21505, dzisiaj zmienione na 22017 pod 288/232 .
                      różnica jest wyczuwalna powyżej 60km/h .ok
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez banshee12
                        3.Setup 2 - od 517 odejmuje 2 (serię), wychodzi 515 i dodaje do kodowania w serii 21505=22020
                        Przeczytaj jeszcze raz jaki zacisk i średnica tarczy
                        Zamieszczone przez banshee12
                        +0000517 = 2FN 42 17" (zacisk dwutloczkowy z tacza 334)
                        Czyli Ciebie się to nie tyczy.
                        Przy 288mm ludzie pisali, że nawet nie ma potrzeby kodowania. Już wiesz dlaczego

                        Komentarz


                        • #13
                          Spoko, wszystko rozumiem.
                          Niestety nie założę innych hebli, bo mam zimówki 15", a na lato 17".
                          Poza tym nowe zestawy tarcze-klocki zagościły niedawno w moim aucie, więc tym bardziej.
                          Miałem nadzieje, że zmiana kodowania będzie wystarczająca.
                          Może faktycznie powyżej 60km/h lepiej hamują, muszę jeszcze to wyczuć.

                          P.S.Miałem nadzieje, że skoro da się przekodować na 288 to i na dwutłoczkowy również.
                          Przecież w obu przypadkach oszukuję sterownik, bo nie ma na kołach takich zestawów.

                          dzięki

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X