m9n6x, cześć. Oklejone wozidło już? Będzie łatwiej Cię poznać i obtrąbić
[O1] zmiana i regeneracja skórzanej kierownicy
Zwiń
X
-
[O1] zmiana i regeneracja skórzanej kierownicy
Witam. Koleżanki i kolegi powiedzie mi czy tą kierownicę pokazaną na zdjęciach poniżej o nr 7M3 419 091 mogę założyć do swojej Octavi I po lifcie 2004 r., 1,9 tdi zamiast tej standardowej? Kierownica oryginalna bez multifunkcji, zwykła i podstawowa. Nie wiem czy ta na zdjęciach jest z multi itp. Nie znam się na tym kompletnie. Czy poduszkę powietrzną można będzie przełożyć bez problemu? I czy potrzebna będzie jeszcze jakaś część ze standardowej kiery żeby przełożyć do nowej?
Pytam, gdyż moja jest już w złym stanie. Tą na zdjęciach dostałem na darmo, chciałbym jedynie zregenerować skórę środkami chemicznymi ale nie wiem czy jest sens czy będzie w ogóle pasowała do mojej Octy.
Żeby nie zaczynać nowego tematu, to regenerował ktoś u siebie skórę na kierownicy np. Renovating cream Saphir albo jakimiś innymi specyfikami? http://multirenowacja.pl/krem-do-ren...am-saphir.html
Zdjęcia mojej są powyżej, da się to zapastować tym kremem czy lepiej malować?Everything is over... But Trance Music is still alive!!
-
-
Pokaż zdjęcie Twojej obecnej kierownicy.
Jeśli masz taką samą jak na zdjęciach to będziesz musiał przełożyć blachę, której brakuje w tej kierownicy ze zdjęć.
Do tej blachy mocuje się airbag i podłącza się kabelki z klaksonu.
Blacha mocowana jest trzema śrubami. Będzie potrzebny TORX, chyba 25.
Na tej aukcji zobacz zdjęcie kierownicy. Jest ta blacha.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
motomat, no to jest tak jak pisałem.
Kierownica, którą dostałeś nie ma blachy. Zdejmij poduszkę z obecnej i przełóż blachę do nowej kierownicy.
Potrzebny będzie TORX T25 lub T30.
Robiłem to już w Octavii. Roboty jest na 10 minut.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Jeśli chodzi o renowację, to wybrałem Renovating Cream Saphir dostępny w Internecie. Ja osobiście wybrałem Allegro i kosztowało mnie to 35 zł z przesyłką. Jak dla mnie rewelacja, skóra na kierownicy odzyskała kolor a co najważniejsze zakryła starcia i przebarwienia.
Z resztą, zobaczcie sami i oceńcie. Pewnie i tak znajdą się tacy co stwierdzą, że to nie to samo co profesjonalne obszycie nową skórą lub wybranie lakierowania bo są też takie zestawy. Ale gdy poczytałem opinie i sam to zrobiłem stwierdzam, iż mnie to satysfakcjonuje za te pieniądze. Zobaczymy jak długo wytrzyma w aucie.
Przed renowacją:
Po renowacji:
Everything is over... But Trance Music is still alive!!
Komentarz
-
-
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
I niestety rozczarowanie... Włożyłem kierownicę, przełożyłem blachę, poprzykręcałem, wcisnąłem poduchę i wszystko ładnie wyglądało. Do czasu gdy nie przekręciłem kluczyka. Okazało się, że wyje klakson. Nic z tym nie idzie zrobić. Wydaje mi się, że ta nowa kierownica posiadała nieco inną blachę, do której montuje się poduszkę. Niby wszystko pasuje ale jak widać nie do końca.
Zasmucony powyższym faktem zmuszony byłem zamontować z powrotem starą kierownicę. Gdy się tak przyjrzałem z każdej strony to faktycznie w mojej starej fabrycznej poducha lepiej przylega.
Jak ten problem rozwiązać? Albo obszyć starą kierownicę nową skórą albo poszukać oryginalnej blachy od tej nowej kierownicy i może się uda.
Chyba, że wy macie jakieś inne pomysły.Everything is over... But Trance Music is still alive!!
Komentarz
-
Komentarz