Witam Wszystkich.
Mam pytanie odnośnie tłumików w O1 RS. Autko przechodzi powoli pewne większe i mniejsze mody, teraz przyszedł czas na wydech. Aktualnie w aucie zamontowany jest DP 3" z przejściem na 2,5" , KAT oczywiście wycięty. Dalej chce pójść z rurą 2,5" do końca i zamontować tam tłumik przelotowy 2,5" od Hubanka "Pro Custom"?
Jak myślicie będzie za ostro? Czy może jak na maxa go wyciszy wewnątrz to będzie w miarę. Może ktoś ma doświadczenie z 1.8T i wydechem przelotowym w tym aucie to proszę o jakieś podpowiedzi.
Dzięki z góry za pomoc :diabelski_usmiech
Witam Wszystkich.
Mam pytanie odnośnie tłumików w O1 RS. Autko przechodzi powoli pewne większe i mniejsze mody, teraz przyszedł czas na wydech. Aktualnie w aucie zamontowany jest DP 3" z przejściem na 2,5" , KAT oczywiście wycięty. Dalej chce pójść z rurą 2,5" do końca i zamontować tam tłumik przelotowy 2,5" od Hubanka "Pro Custom"?
Jak myślicie będzie za ostro? Czy może jak na maxa go wyciszy wewnątrz to będzie w miarę. Może ktoś ma doświadczenie z 1.8T i wydechem przelotowym w tym aucie to proszę o jakieś podpowiedzi.
Dzięki z góry za pomoc :diabelski_usmiech
Głosno-cicho to pojęcia względne.
Ja mam na 3 tłumikach i wszyscy twierdzą że oki-cichy a dla mnie za głośno
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Powiem tak lubię jak warczy, ale seria dla mnie jest praktycznie nie słyszalna. Myślę żeby na początek dać spory tłumik przelotowy (mocno wyciszony) na koniec, a jak będzie za ostro to wstawić za jakiś czas środkowy. :wink:
Komentarz