[O1] Intercooler/FMIC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kateer
    Drive
    • 2015
    • 56
    • Octavia I combi (1U5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM

    #26
    SkySzyja jak chcesz to sie dogadamy :diabelski_usmiech
    Wrażenia z jazdy hmmm czy gorąco czy chłodniej auto jedzie tak samo :wink: wcześniej czułem duże zmulenie podczas upału, mocy raczej nie przybyło po samym montażu a ja docelowo bede robił program dla tego zrezygowałem z małego seyjnego ic. Wymiary 550x180x65... Firma turbo works czy coś... ogólnie najtańszy jaki znalazłem o tych wymiarach :wink: nie sugerował bym sie zbytnio firmą i tak większość pewnie jest z chin :P Brat ma ic z fmic.pl i jakością nie odbiega od mojego :wink:
    O1VRS

    Komentarz

    • marcin87gd
      Classic
      • 2016
      • 37
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM

      #27
      Podepnę się pod temat, sam noszę się z zamiarem podniesienia mocy u siebie i puki co zbieram wszystkie istotne informację. Początkowo myślałem o samym programie tak naprawdę nie zależy mi na kręceniu auta do granic jego możliwości, chciałbym a żeby była to raczej kosmetyka. Grubsze mody odpadają ponieważ chciałbym zachować RS w oryginale. Wiedza jaką posiadam w tym zakresie jest raczej podstawowa, opiera się na tym co gdzieś przeczytam czy ktoś mi podpowie. Dlatego się zastanawiam czy spadek mocy przy seryjnym IC i wysokich temperaturach będzie tak odczuwalny jeżeli zdecyduje się na sam program? Jeżeli miałbym skłonić się ku założeniu większego IC musiałby być to bezinwazyjne zabieg, wszystkie łączenia poprowadzone w taki sposób aby niczego nie ciąć i na pierwszy rzut oka poza IC nie było widoczne. Jeżeli chodzi o FMIC znalazłem taki o to zestaw z IC jednostronnym http://fmic.pl/skoda/42447-bmw-e46-diesel.html montował ktoś może już ten zestaw?

      Komentarz

      • Jagieł
        Classic
        • 2014
        • 4
        • Octavia I combi (1U5)
        • AGU 1.8 20VT 150 KM

        #28
        Ja również tak jak kolega wyżej, rozważam zakup i montaż owego zestawu Fmic. Jednak przydałby się poznać opinie bardziej doświadczonych kolegów. Na pierwszy rzut oka, największa różnica to że w tym zestawie jest icek jednostronny a nie dwustronny, tak jak ma 99% osób modyfikujacych 1,8t. Cena jak za cały zestaw całkiem atrakcyjna, no chyba że faktycznie da się dużo taniej urzeźbić orurowanie samemu. Tylko czy warto ryzykować z tym jednostronnym coolerem?

        Komentarz

        • Królik
          Classic
          • 2016
          • 9
          • Octavia I (1U2)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          #29
          Też myślałem o tym zestawie. Czytałem gdzieś, że podobno jedyny sensowny jednostronny IC jest od CUPRY R TDI a w takich małych jednostronnych jest kiepski przepływ. Na forum Golfa człowiek pisał, że samochód mu nie jechał na jednostronnym.
          Prosiłem FMIC.pl o zdjęcia zestawu oraz zdjęcia z montażu to powiedzieli, że nie mają.
          Octavia 1 Tour 1.8T 20V AUM Liftback

          Komentarz

          • Tomasz76
            Ambiente
            • 2013
            • 173

            #30
            Jeśli chcecie montować ic centralny to tylko obustronny. Jednostronny ma dużo gorsze przepływy a co się z tym wiąże chłodzenie. Tak czy inaczej jednostronny mimo że będzie takich samych wymiarów jak dwu szybciej spuchnie . Wszystko zależy w jakie moce celujecie bo on i tak będzie lepszy niż ori

            Komentarz

            Pracuję...