Moim zdaniem nikt ci nie napisze konkretnej odpowiedzi,ponieważ nikt nie wiem w jakim stanie jest twój samochód,najlepiej jedz do gości co zajmują się tuningiem i oni ci zrobią bezpiecznie w konikani i niutonami
Możesz 8)
Drgania
Gorsza kultura jeśli w Tdi mowa o kulturze heh
Oczym piszesz kolego?
O jednomasie na sprzegle VR6 to sie zgodze...
Dedykowany zestaw Valeo pracuje o wiele ciszej niz jakikolwiek uzywany dwumas, sprzegło jest miekkie i mile w pracy. Wytrzymuje 350Nm bez kłopotu...
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Nie wiem kto Ci to powiedział, ale powiem Ci z własnego doświadczenia, że różnica między dwumasem a sztywnym kołem jest taka że na postoju są delikatnie większe drgania poza tym różnice to :
- niższa cena
- wytrzymałość
- tak jak pisał kolegarob555, spokojnie 350 Nm wytrzymuje
A vr6 jest już na zdecydowanie większe moce i tutaj faktycznie drgania są większe.
Caly dedykowany zestaw Valeo ok 1150-1200zl
Jest o wiele cichszy od skladanego VR6 (ten to naprawde telepie)
Do aut seryjnych czy tylko po chipsie w zupelnosci wystarcza.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
ja mam coprawda do 6 biegowego ale kolega ma zalozony do 5 biegowego AXR w golfie jednoasowy zestaw z silnika AGR plus docisk i tarcza od G60 i pieknie sie jezdzi. Nic nie telepie. Poprostu bajka jak umnie na valeo. A i AXR zmodzony na 165 km z turbo od ASZ. Wiecej sie nei dalo bo pompki sa za malo wydajne. BEdzie zmiana pompek jeszcze oraz zmiana skrzyni albo na GGU ale pewnei wpadnie KBL.
Komentarz