[Inne] Swap 1.4 16V na 1.9 TDI od RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • m@riucha
    Classic
    • 2005
    • 17

    [Inne] Swap 1.4 16V na 1.9 TDI od RS

    Zamieszczone przez lec
    zdefiniuj "sporo" . Ja zapalam tak samo jak zawsze.... zadneh chmary dymu za mna nie ma jakiegokolwiek koloru.
    No taki maly obloczek Zaslony dymnej nie ma, ale jednak troche jest.
  • WojtasFCP
    Drive
    • 2005
    • 43

    #2
    [Inne] Swap 1.4 16V na 1.9 TDI od RS

    Witam userow starszej siostry fabii Mam takie pytanko mysle nad swapem 1.4 16V na 1.9 TDI od RS .. mam pytanie.. co by nalezalo przerobic zeby benzynowa fabka stala sie RSka oczywiscie chodzi mi o zawieszenie pomijam fakt silnika i skrzyni :P .. jakies mocnijesze uchwyty tego silnika itd ... i jakie to moga byc mniej wiecej koszta :?: jakas ingerencja w hamulce :?: seryjnie z tylu sa bebny ..
    Fabia Club Polska : www.fcp.pl

    Moja Fabka

    Komentarz

    • bastek016
      Ambiente
      • 2005
      • 163

      #3
      no według mnie to lepiej sprzedać i kupić Fabie RS masz do roboty cały samochod przy takim swapie

      Komentarz


      • #4
        bastek016, zgadzam sie ale jak lubisz dłubac to praktycznie wszystko masz do roboty.

        Komentarz

        • Tymon
          RS
          • 2004
          • 2970

          #5
          W Octavi RS nie było 1.9TDi.
          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
          BMW serii 3... Radość z jazdy.

          Komentarz

          • splawik
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1292

            #6
            Zamieszczone przez Tymon
            W Octavi RS nie było 1.9TDi.
            A kto tu pisze o octavi??
            A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
            AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
            O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
            -------------------------------------------------
            Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

            Komentarz

            • Tymon
              RS
              • 2004
              • 2970

              #7
              splawik, faktycznie, nie doczytałem.
              Padam na pysk.
              Sorry.
              Tymek
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz

              • KruPin
                Rider
                S_OCP Member
                • 2004
                • 517

                #8
                Oprócz amorków i sprężyn jest inny stabilizator, ktory przy okazji jest najgrubszym ze wszystkich sport-wersji hot-hatch TDI na płycie VW Polo - 23mm grubosci (Ibiza Sport ASZ 130PD ma 17mm, a Ibiza Cupra TDI BPX 160PD ma 20mm). Koszt 360PLN + inne drazki (ok. 250-300pln razem z wymianą) i chyba jeszcze jakies pierdoly z tego, co sie orientowalem. Do tego zamontowalbym od razu pelne i sztywne tuleje górne wahaczy przednich od Ibizy Cupry (o niebo lepsze prowadzenie) - nr cześci: 6LL407183 - 2szt. - ok. 38pln/sztuka. Wymiana bedzie swoje kosztowac (ok. 200pln), bo jest problemowa, a na dodatek trzeba uwazac, bo niecierpliwy i leniwy mechanior bedzie szarpał, co w rezultacie grozi wyrwaniem jakiegos sworznia, co wiaze sie z wymianą calej konsoli (plus ~500PLN :? ), takze lepiej miec kogos zaufanego ze sprawnymi ręcami :wink:

                Ja bym robil tak na Twoim miejscu:

                - amorki Bilstein B6 Sport + ori sprezyny od Fabii RS ewentualnie od Ibizy Cupry (model 6L oczywiscie) - ok. -15-20mm lub sprezyny Vogtland/Eibach/H&R - 30mm. Koszt 1.550PLN za amorki (900pln przód, 650pln tył), sprezyny ok. 600PLN (springi ori z ASO pewnie z 900PLN);
                *Ewentualnie zestaw Bilstein B12, czyli amorki B8 + dedykowane sprezyny H&R -30mm. Koszt ok. 2.600PLN;

                - do tego w/w tuleje + gruby stabilizator od Fabii RS razem z drązkami i resztą pierdół - ok. 900-1.100PLN;

                - heble najlepiej od razu 312mm od Ibizy Cupry/Leona/Audi TT 1.8T 225KM, czyli inne zaciski i jarzma. Do tego inne zwrotnice, ale nie wiem czy to wszystko... Hamulce z tylu tez do wymiany (szczegolnie, jak masz z tylu bebny, ale chyba nie masz )

                Operacja na pare tys. razem z montazem i geometria, ale IMO warta zabawy, skoro wiadomo, ze mozna sprzedac stare czesci...

                P.S. Więcej nie moge pomóc, bo orientowalem sie tak "pi razy drzwi" w AutoBlaku, jakbym sam mial u siebie wymieniać.

                Powodzenia
                Forum Leasing.pl

                Komentarz

                • splawik
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1292

                  #9
                  Tymon, :wink:
                  A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                  AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                  O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                  -------------------------------------------------
                  Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                  Komentarz

                  Pracuję...