IC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blmaniek
    Classic
    • 2008
    • 24

    IC

    witam
    nie mogę zobaczyć fotek opisujących wymianę mikrowłącznika...czy macie podobny problem.......a może zna ktoś osobę która potrafiłaby w poznaniu naprawić to?????
    pozdrawiam
  • kmink
    L&K
    • 2007
    • 1360
    • Superb III (3V3)

    #2
    IC

    mam takie pytanko - nie mam kasy na bigFMIC więc pomyślalem że kupie sobie 2gi cooler identyczny jak seryjny w AGRze....200zł kosztuje....

    co o tym sądzicie?? jest sens? co z lagiem??jakieś sugestie?

    w przyszłym tygodniu będe wsadzał turbine od 150ki i sie boje żebym silnika nie ugotował na saryjnym ICku
    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

    www.tuneforce.pl
    www.dpfserwis.pl

    Komentarz

    • rafalus
      L&K
      • 2005
      • 1140
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      znaczy DSMIC podwujny IC? Widzialem takie cos na stronach audi o tuningu.

      Ale chlopaki zaleca pewnie wikszego SMICa i juz.
      nowy cSIMC od Aliego
      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

      półosie seryjne przebieg 273 tyś

      Komentarz

      • kmink
        L&K
        • 2007
        • 1360
        • Superb III (3V3)

        #4
        ile ciebie smic kosztował? - napisz na PW jak to nie tajemnica
        Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
        https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

        www.tuneforce.pl
        www.dpfserwis.pl

        Komentarz


        • #5
          kmink, jak cxiestac na turbine to zrób porządny cooler i po sprawie.
          nie amsz kasy, to rób to pomalutku ale po kolei.
          zrób cooler a pózniej turbina i po sprawie
          nowy big cooler kosztuje z robota około 2 tysiaki
          pozdrawiam

          Komentarz

          • kmink
            L&K
            • 2007
            • 1360
            • Superb III (3V3)

            #6
            problem w tym że nie ma kasy na big FMIC a turbina mi pada więc musze przed wyjazdem ją wymienić - qrde ten ciągły brak kasy...najwyżej wezme od Aliego w miejsce seryjnego jak mi cene dobrą da :wink:
            Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
            https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

            www.tuneforce.pl
            www.dpfserwis.pl

            Komentarz

            • Masmo
              L&K
              • 2005
              • 1145

              #7
              Re: IC

              Zamieszczone przez kmink
              mam takie pytanko - nie mam kasy na bigFMIC więc pomyślalem że kupie sobie 2gi cooler identyczny jak seryjny w AGRze....200zł kosztuje....
              co o tym sądzicie?? jest sens? co z lagiem??jakieś sugestie?...
              A jak go niby zamontujesz?? :szeroki_usmiech

              BTW Temat raczej do działu tuning.
              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

              Komentarz

              • kmink
                L&K
                • 2007
                • 1360
                • Superb III (3V3)

                #8
                w drugie nadkole :P
                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                www.tuneforce.pl
                www.dpfserwis.pl

                Komentarz

                • Masmo
                  L&K
                  • 2005
                  • 1145

                  #9
                  Zamieszczone przez kmink
                  w drugie nadkole :P
                  A połączycz za pomocą gumowego węża do podlewania??? :haha:
                  Sorry za złośliwość, ale przy FMIC-u najdroższe jest orurowanie a drugie nadkole jest dalej. Nie mówiąc juz o tym że potrzebowałbyś "lustrzanego odbicia". Pomysł nie jest chyba najlepszy. Jeśli chesz już tak kombinować to słyszłem o pomyśle zostawienia orginalnego SMIC i dłożenie FMIC-a na wyjściu z niego. Oszczędza się trochę na orurowaniu.
                  Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                  Komentarz

                  • kmink
                    L&K
                    • 2007
                    • 1360
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    tak sobie tylko gdybam - jak kasy nie ma to sie szuka czegokolwiek :wink:
                    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                    www.tuneforce.pl
                    www.dpfserwis.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Masmo
                      Pomysł nie jest chyba najlepszy
                      pomyslnie jest zły, w audi takie rozwiazania sie doskonale sprawdzaja i auto nie puchnie. Inna sprawa ze podejrzewam koszt wykonania tego jak nalezy bedzie praktycznie taki sam jak przy FMIC'u

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        lec, Powierzchnia jednak nawet dwoch takich, dalej jest mniejsza niz FMIC-a wiec to jest tylko polsrodek. Ciekawym jest, ze juz tego nie ma, a zaczeto nawet w niszowych modelach pchac FMIC-e
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          kolega szukal tanszego rozwiazania niz FMIC to raz (wcale nie okazuje sie jednak tansze), drugi kolega pisal ze dwa smic'i to bezsens (co nie jest prawda, bo co dwa to nie jeden - vide jak nie puchną a3'ki). Nigdzie nie pisalem ze 2 x smic = FMIC

                          Komentarz

                          • MiKruS
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 7976

                            #14
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Ciekawym jest, ze juz tego nie ma, a zaczeto nawet w niszowych modelach pchac FMIC-e
                            Mysle, ze dlatego, ze jest mniej pieprzenia. Robi sie jedną czesc, ktora pasuje do wszystkich modeli, zamiast dwoch lustrznych odbic, do ktorych trzeba rury po dwoch stronach upychac.

                            Z punktu widzenia kosztow i projektowania miejsca pod maską jest to wygodniejsze rozwiazanie.

                            A propos tego, ze teraz VAG robi juz tylko fmice. No coz, o ile w starszych dieslach w ogole obecnosc IC byla luksusem i o ile do mocy VPeków 110 koni spisywal sie wystaczajaco, o tyle pojscie w male smice w 130-kach bylo juz przegieciem wynikajacym pewnie z oszczednosci. Cos w stylu upchniemy i jakos to bedzie.
                            Jak to sie skonczylo - razacym przykladem byla/jest Fabia RS, gdzie pisze sie artykuly o tym, ze samo zdjecie nadkola daje dodatkową moc...

                            Dzisiejsze diesle sa po prostu za mocne, a cisnienia doladownia zbyt wysokie, zeby chlodzic je zabawkami...

                            Mnie zastanawia tylko co odbilo Hondzie, ze do i-cdti dali takie male gowno...

                            Wrcajac do tematu, to dwa smice sprawdzilyby sie, ale tak jak napisali koledzy, wcale nie bedzie to rozwiazanie tansze i rzezba tez bedzie - nawet moze wieksza, bo trzeba bedzie cos przenosic/ciąć, zeby zmiescic drugi smic.
                            TDI 205PS

                            Komentarz

                            • daneczek76
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 3642
                              • Toyota

                              #15
                              Poprawcie jeźeli się myle ale ktoś z tego forum zamieszczał kiedyś fotke z dwoma IC była taka fotka ze ściągniętym zderzakiem, Ale jakoś nie moge odnalść.
                              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                              Komentarz

                              • Masmo
                                L&K
                                • 2005
                                • 1145

                                #16
                                Zamieszczone przez lec
                                Zamieszczone przez Masmo
                                Pomysł nie jest chyba najlepszy
                                pomyslnie jest zły, w audi takie rozwiazania sie doskonale sprawdzaja i auto nie puchnie. Inna sprawa ze podejrzewam koszt wykonania tego jak nalezy bedzie praktycznie taki sam jak przy FMIC'u
                                Moim zdaniem sporo większy, pozatm lag byłby olbrzymi, dlatego napisałem że pomysł nie jest najlepszy.
                                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                Komentarz

                                • Samiec
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4287
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez daneczek76
                                  Poprawcie jeźeli się myle ale ktoś z tego forum zamieszczał kiedyś fotke z dwoma IC była taka fotka ze ściągniętym zderzakiem, Ale jakoś nie moge odnalść.
                                  To bylem pewno ja 2 fotki sa w mojej galerii :
                                  LINK 1
                                  LINK 2
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz

                                  • Masmo
                                    L&K
                                    • 2005
                                    • 1145

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Samiec
                                    Zamieszczone przez daneczek76
                                    Poprawcie jeźeli się myle ale ktoś z tego forum zamieszczał kiedyś fotke z dwoma IC była taka fotka ze ściągniętym zderzakiem, Ale jakoś nie moge odnalść.
                                    To bylem pewno ja 2 fotki sa w mojej galerii :
                                    LINK 1
                                    LINK 2
                                    :shock: :shock:
                                    i podłączyłeś te SMIC-i??? Działa????
                                    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                    Komentarz

                                    • Samiec
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4287
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Masmo
                                      i podłączyłeś te SMIC-i??? Działa????
                                      W sumie moze by sie przydaly 2wa :wink: , ale te fotki to akurat z neta i chyba silnik 1,8T.
                                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                      Komentarz

                                      • Masmo
                                        L&K
                                        • 2005
                                        • 1145

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Samiec
                                        Zamieszczone przez Masmo
                                        i podłączyłeś te SMIC-i??? Działa????
                                        W sumie moze by sie przydaly 2wa :wink: , ale te fotki to akurat z neta i chyba silnik 1,8T.
                                        ŁEEEEEEEEE..............
                                        Myślałęm że to Twoja fura.
                                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                        Komentarz

                                        • rafalus
                                          L&K
                                          • 2005
                                          • 1140
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #21
                                          Silnik benzynowy bo brak wgluszenia maski.

                                          A po co na coolerze jest czujnik temeperatury ? Komp pobiera jakies dane z niego?
                                          Czy tylko czujnik pelni funkcje informacyjna do odczytania w czasie testów?
                                          nowy cSIMC od Aliego
                                          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                          półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                          Komentarz

                                          • kmink
                                            L&K
                                            • 2007
                                            • 1360
                                            • Superb III (3V3)

                                            #22
                                            Jednak odpuszczam sobie IC zrobie po wakacjach razem z turbiną...potem już tylko 11ka i hybrydy :lol:

                                            Okazało że turbinka daje rade jednak...padła przepływka - kupiłem nową ale padła po 1000km :cry: najkepsze jest to że Vag pokazywał równiez że mapsensor jest walniety - tz. było ostre przeładowanie - 2-4razy miedzy 2/3tyś obr. jak sprawdziliśmy przepływke to sie okazało że obcina dawke o połowe...gdy przepływka obcinała dawke - wtedy następowało przeładowanie :shock: dziwne...założyliśmy dobra przepływke i wszystko wróciło do normy....

                                            nie wystepował typowy notlauf tylko przyduszło i za chwilke wszystko było OK nie trzeba było gasic i odpalć silnika
                                            Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                            https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                            www.tuneforce.pl
                                            www.dpfserwis.pl

                                            Komentarz

                                            • stysiek
                                              Rider
                                              • 2007
                                              • 537

                                              #23
                                              Zamieszczone przez lec
                                              pomysl nie jest zły, w audi takie rozwiazania sie doskonale sprawdzaja i auto nie puchnie
                                              e tam nie puchnie, znajomy ma OOOO A4 2.5TDI (2 IC w nadkolach) i puchnie aż miło.
                                              jak postoi na światłach to ruszyć nie może

                                              Komentarz

                                              • daneczek76
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 3642
                                                • Toyota

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Samiec
                                                To bylem pewno ja 2 fotki sa w mojej galerii :
                                                czyli dobrze myslalem szkoda że to nie ty by był jakis pogląd na sytuacje.
                                                [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                                Komentarz

                                                • jaro4444
                                                  Rider
                                                  • 2006
                                                  • 508

                                                  #25
                                                  Polecam rozwiązanie takie jak ja wyrzeźbiłem albo a'la IC ARL lub BPX.
                                                  Jest upał, macie klimkę włączoną, ruszacie i już macie całkiem niezłą temperaturę w porównaniu z SMIC. Dalej już tylko coraz lepiej jest :diabelski_usmiech
                                                  Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...