Alufelgi Alessio

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sev
    L&K
    • 2007
    • 1295

    #51
    Zamieszczone przez Samiec
    Wydaje mi sie ze jak zmniejszysz ET, to wlasciwosci powinny sie polepszyc :roll:
    Byle opona nie wystawala poza obrys auta.
    Do pewnego stopnia i owszem. Na idealnie gładkich asfaltach a takich w naszym pieknym kraju wiele nie ma.
    Im dalej koło od "osi zwrotnicy" tym niekorzystniej ponieważ koło zamiast skręcać w mniej więcej środku styku opony z nawierzchnią będzie ten punkt styku objeżdżać. W efekcie wjechanie np w dziurę powodować będzie większą siłę wyrywającą kierę z rąk. Efekt niemiły. No i układ kierowniczy dostaje bardziej w ciry. Lepiej dołożyć i kupić nieco szerszą felgę, o 0,5-1 cala.

    Wygląd wyglądem ale właściwości jezdne przede wszystkim.
    6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
    Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

    Komentarz

    • AdamB
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 8033
      • Octavia IV (NX3)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #52
      Jaka wielkość ET posiadacie w swoich OII dla alufelg 7"x16" dla nieoryginalnych.
      Oryginalne alufelgi skody mają ET50 dla 6,5"x16".
      Czy ET 40 dla 7"x16" (z oponą 205/55R16) mieści się jeszcze w obrysie błotników?
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz

      • gebek
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1214

        #53
        Uwazaj na zbyt male ET.Ja kupilem do O2 Enzo H 7''X16'' ET 35 i mialem tragiczne doswiadczenie z wywazeniem.Pobowalem wielokrotnie na roznych maszynach,bez efektow.Powyzej 110 km/h bicie kierownicy.Myslalem nawet,ze moze to wina samochodu,ale w miedzy czasie zmienilem auto,lecz problem pozostal.Zadzwonilem do przedstawiciela firmy Alcar,ktora jest dystrybutorem tych felg i przedstawilem moj problem.Gosc spotkal sie ze mna,przejechal autem i stwierdzil,ze nalezy wymienic felgi na 6.5''x16''ET 45.Problem zniknal natychmiast.Dodam tez,ze sprawdzilismy te pierwsze felgi na jego Octavii i tez bylo zle.Najbezpieczniej jest montowac taki rozmiar felgi,jaki przewiduje producent w homologacji a nie firmy tuningowe.
        Pozdrawiam
        Tato,tato...czy to auto jest chore?
        Nie synku...to diesel PD.

        Honda...the power of dreams.
        Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8033
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #54
          gebek, myślisz że może ET w OII mieć znaczenie, chciałem sobie kupić alufelgi z ET40 (takie ET tylko jest w interesującym mnie wzorze).

          Zamieszczone przez gebek
          Uwazaj na zbyt male ET.Ja kupilem do O2 Enzo H 7''X16'' ET 35 i mialem tragiczne doswiadczenie z wywazeniem.Pobowalem wielokrotnie na roznych maszynach,bez efektow
          Myślisz, że to było związane z ET. Czyli goście na maszynach wyważyli, a bicie było dalej?

          Co do twoich alufelg Enzo H-jesteś znich zadowolony?, dobrze znoszą nasze dziury, tzn drogi?
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • gebek
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1214

            #55
            Bicie moze wynikac ze zbyt malego ET,chociaz brzmi to nieprawdopodobnie.Moze jest to spowodowane zakloceniem aerodynamiki auta(nie wiem),bo przednie kola wystawaly lekko poza obrys blotnika.Przedstawiciel Alcaru powiedzial mi,ze maja sygnaly tego typu.Dlatego zaproponowal zmiane ET.Poza tym do mojej firmy przyjechal czlowiek nowa Honda Civic 4d,kupiona u dilera i doposazona w alufelgi o zlym=za malym ET.Efekt dokladnie jak u mnie-bije kierownica,a do tego popalone tarcze hamulcowe,gdyz zbyt wysunieta felga powoduje zaklocenie przeplywu powietrza wokol hamulcow.To stwierdzil serwis Hondy w Niemczech.Co do Enzo H,jestem zadowolony -nie mam problemow typu skrzywienie,bicie,lakier etc.
            Pozdrawiam
            Tato,tato...czy to auto jest chore?
            Nie synku...to diesel PD.

            Honda...the power of dreams.
            Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

            Komentarz

            • AdamB
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 8033
              • Octavia IV (NX3)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #56
              gebek,
              Dzięki , wszystko jasne
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #57
                Zamieszczone przez gebek
                7''X16'' ET 35
                Siakas dziwna ta felga, po co 7" szerokosci, w zupelnosci przy tym ET starcza 6,5 Chyba ze opona miala byc wieksza
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • gebek
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1214

                  #58
                  Opony sa 205mm,ale oba rozmiary felg tzn.6,5x16ET45 oraz 7,0x16ET35 sa dopuszczone w katalogu Alcaru.Wiec wybralem te szersze dla lepszej optyki.No i sie przejechalem-niestety.

                  Pozdrawiam
                  Tato,tato...czy to auto jest chore?
                  Nie synku...to diesel PD.

                  Honda...the power of dreams.
                  Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                  Komentarz

                  • AdamB
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 8033
                    • Octavia IV (NX3)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #59
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Zamieszczone przez gebek
                    7''X16'' ET 35
                    Siakas dziwna ta felga, po co 7" szerokosci, w zupelnosci przy tym ET starcza 6,5 Chyba ze opona miala byc wieksza
                    Przy niektórych modelach felg nie ma dostępnej 6,5" tylko 7".
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz

                    • koja86
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 3178

                      #60
                      AdamB, zgadza się moje 16" występowały tylko w 7,5"
                      Takie zwykłe Ambiente

                      Komentarz

                      • AdamB
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 8033
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #61
                        Zamieszczone przez gebek
                        o do Enzo H,jestem zadowolony -nie mam problemow typu skrzywienie,bicie,lakier etc.
                        Mógłbyś wrzucić fotkę twojej OII w tych alufkach, myślę o kupieniu sobie ich.
                        Czy dokupywałeś pierścienie centrujące oraz nowe śruby, czy wykorzystałeś śruby z blaszanych kół.
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz

                        • gebek
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 1214

                          #62
                          Co do fotki to moge zrobic dopiero jutro w pracy.Jesli chodzi o pierscienie centrujace,oraz sruby to sa w komplecie z felgami.Sruby musza byc dluzsze niz oryginalne.Sa z pewnoscia ciekawsze felgi,ale za taka cene jest naprawde niezle

                          Pozdrawiam
                          Załączone pliki
                          Tato,tato...czy to auto jest chore?
                          Nie synku...to diesel PD.

                          Honda...the power of dreams.
                          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                          Komentarz

                          • leszekmw
                            RS
                            • 2005
                            • 5356

                            #63
                            Zamieszczone przez gebek
                            Uwazaj na zbyt male ET.Ja kupilem do O2 Enzo H 7''X16'' ET 35 i mialem tragiczne doswiadczenie z wywazeniem.Pobowalem wielokrotnie na roznych maszynach,bez efektow.Powyzej 110 km/h bicie kierownicy.Myslalem nawet,ze moze to wina samochodu,ale w miedzy czasie zmienilem auto,lecz problem pozostal.Zadzwonilem do przedstawiciela firmy Alcar,ktora
                            Zamieszczone przez gebek
                            Bicie moze wynikac ze zbyt malego ET,chociaz brzmi to nieprawdopodobnie.Moze jest to spowodowane zakluceniem aerodynamiki auta(nie wiem),bo przednie kola wystawaly lekko poza obrys blotnika.Przedstawiciel Alcaru powiedzial mi,ze maja sygnaly tego typu.Dlatego zaproponowal zmiane ET.Poza tym do mojej firmy przyjechal czlowiek nowa Ho
                            to wszystko prawda , już kiedyś o tym pisałem . samochody są projektowane z dokładnością co do 00,1mm pewnie(no może trochę mniejszą :wink: ) i dlatego każda próba jego "poprawiania" może się zakończyć takimi efektami.
                            zawieszsenie jest dostosowane do danego rozstawu kół i tyle .... , gdy ten rozstaw poszerzamy może to dawaźć takie efekty niestety. z hondą też się ostatnio zabawiałem , z nowym accordem , gość kupił alu w serwisie żeby było śmiszniej , alu z ATT i też próbowałem robić różne cuda , nawet do 3 gram wyważałem i lipa , bicie było prawie przez cały czas. najlepiej mieć ET w oryginalnym wymiarze , 2 milimetry możę nie zrobi różnicy ale 5 na pewno. należy pamiętać , ale o tym chyba wszyscy wiedzą, że gdy ET się zmniejsza to koło wychodzi na zewnątrz. ewentualnie można zamontować koła o ET troszkę większym od oryginału ale to też 2-3mm , oczywiście najpierw robiąc przymiarkę czy nie ociera o zacisk ,szczególnie na przednich kołach .

                            co sie tyczy felg ENZO H to moim skromnym zdaniem nie są za piękne , a już na pewno wyglądają lepiej na zdjęciach niż w rzeczywistości . ale ogólnie grupa ALCARA to dobre wyroby.

                            i jeszcze to może się przydać wam koedzy . trzeba pamiętać że kula do kuli a stożek do stożka 0 oczywiście chodzi o śruby , zamiana również może powodować bicie.
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz

                            • gebek
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 1214

                              #64
                              Obiecana fotka dodana do starego postu dwa poziomy wyzej

                              Pozdrawiam

                              [ Dodano: Pon 05 Lis, 07 19:31 ]
                              Moim zdaniem za te kase ,to nie ma tragedi.
                              Tato,tato...czy to auto jest chore?
                              Nie synku...to diesel PD.

                              Honda...the power of dreams.
                              Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                              Komentarz

                              • AdamB
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 8033
                                • Octavia IV (NX3)
                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                #65
                                Są OK, nawet mam taki sam kolor auta
                                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                Komentarz

                                Pracuję...