berni to mi nawet chciał zapłacić, żebym mu pozwolił, ale on to robi niezbyt dokładnie :?
[O1] Czysty tlen zamiast azotu z tlenem w naszych dieslach
Zwiń
X
-
[O1] Czysty tlen zamiast azotu z tlenem w naszych dieslach
Czy ktoś z was przerabiał taki temat ?
Doładowywać nasze diesle czystym tlenem zamiast powietrza wydaje mi się że efekt będzie lepszy od podtlenku w benzynie.Kiedyś taki eksperyment przeprowadziłem w mercedesie 200 efekt niesamowity jednak nie miałem reduktora i po którymś tam razie silnik wysrał oliwę przez klawiaturę i miskę.Takie zwykłe Ambiente
-
-
To moze byc niezly motyw. Ale w nowych silnikach z komputerami sterujacymi efekt moze byc nieprzewidywalny i tragiczny dla silnika. Wiecej tlenu, lepsze spalnie, wyzsza temperatura + zgon silnika. Pewnie trzeba by bylo robic odzielny program na takie zasilanie powietrzem. Nawet sobie ostatnio o tym myslelem zeby taki mod zrobic. Ale chodzilo mi bardziej o chlodzenie powietrza a nie czysty tlen.Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
...chyba ktos sobie nie zdaje sprawy jak latwopalny jest tlen wystarcza tluste rece lub zabrudzone olejem czesci aby doszlo do samozaplonu.
Wlasnie z tego powodu stosuje sie podtlenek azotu ktory daje podobne dzialanie a jego samozaplon nastepuje duzo,duzo trudniejszch warunkach.
Ale chetnie obejrze fotki po takich modach( o ile duzo zostanie) :diabelski_usmiech
Darek
Komentarz
-
-
...taki strzal z ok.50ps/50nm napewno nie jest zdrowy dla korb i reszty ukladu napedowego, obojetnie nitro, podtlenek czy tlen.
Z tym ze nitro to czyste paliwo i nie ulatwi spalania, sam tlen bez podniesienia dawki paliwa tez nic nieda.
Tym bardziej domowe eksperymenty moga sie zle skonczyc.
Podobno dobrym rozwiazanie jest mieszanie propan/butan do zasysanego powietrza i nawet na rynku holenderskim sa juz gotowe instalacje dla diesli.
OT: jestes z Ledzin pod Opolem?
Darek
Tutaj kilka linkow:
Komentarz
-
-
Tymon, wiemy wiemy i ubolewamy nad tym szukamy tylko coś pośredniego dariuspolo, z gazem czytałem ale dalej korci mnie ten tlen na dolocie z reduktorem po wypróbowaniu na mercedesie 200 efekt na prawdę był zajebisty ale to było bez reduktora
OT dariuspolo, do opola mam jakieś 100 kilosów :wink:Takie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
... nie wiem czy ktoś zwraca czasami uwagę na bezpieczeństwo swoje i innych.. i nie chodzi o to że się wymądrzam... ale o ile instalacja z tlenem będzie szczelna to jeszcze spoko... ale gdy się rozszczelni lub co gorsza przy wypadku..... po prostu bummm i wyparował....
a chyba nie po to się takie coś montuje żeby jeżdzić wolniej...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez salsobartek"TopGear
Tutaj link do tego testu : http://www.youtube.com/watch?v=km171HDXOZ4Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
panowie oponeci poczytajcie troch na ten temat tak naprawde nitro z zalozenia bylo dedykowane do diesla 8) bo caly bajer polega na dostarczeniu wiekszej dawki paliwa z czym w dieslu nie ma zadnego problemu.proponuje odwiedzic strone NOSWIZARDS tam jest sporo na ten temat BTW sam posiadam taka instalacje i nic sie reaktorowi nie staloAGR'00 123KM/264Nm
Komentarz
-
-
wszystko zalezy od dyszy wtryskujacej gaz na ogol w tzw serii jest to od 30do 50 kucy a moment moze skoczyc nawet o100 Nm generalnie sucha instalacja jest bezpieczna do momentu w ktorym ktos zafunduje sobie i silnikowi zbyt duza porcje wrazen pt.100 koni lub wiecej :diabelski_usmiechAGR'00 123KM/264Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koja86daroo, no ale co z silnikami po modzie jeśli masz momnt na maxa podniesiony to zwiękrzenie go jeszcze o 100Nm może zaboleć :szeroki_usmiechAGR'00 123KM/264Nm
Komentarz
-
Komentarz