kurna nie myślcie sobie że się ze mnie abstynent zrobił, nadążam za wami ale kurde ostatnio jak pomyślę, że niema funkcji IGNORUJ i jak wejdę na OCP to się muszę przekopać przez 1000 postów żeby swoje ulubione przepatrzeć to daję na luz i wchodzę na www.nasza-klasa.pl Wolę wkurzyć się na powolne działanie serwerów bleh, aż dzisiaj za to wypiję pewnie :P żubr czeka, winko czeka, whiskey czeka. Jest wybór więc będzie dobrze
[O2] Wirus w O2 ??
Zwiń
X
-
Czy jest prawdą ze po wirusie czeszka może dużo mniej palić??
Zamieszczone przez grutoCzy poprawia się kultura pracy silnika ??
[ Dodano: Pią 10 Sie, 07 21:38 ]
Zamieszczone przez grutotak jak by potrzebowala wiecej - albo ma za mało ?
w kazdym razie po programie jej przejdzie to zmeczeniesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaw kazdym razie po programie jej przejdzie to zmeczenie
:diabelski_usmiechnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
AD1. może to i prawda, ale ja jakoś tego nie zauważyłem.
NAjważniejsze że spalanie u mnie nie wzrosło, a nawet jakby to przecież nie wzrasta o 2-3l tylko o jakies 0.5l
Ale faktem jest że bardziej zaczyna się korzystać z mocy
Zamieszczone przez grutoCzy poprawia się kultura pracy silnika ??
poszukaj sobie mojego wykresu z hamowni.
w tym wątku poruszany jest temat poprawy kultury pracy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grutoCzy jest prawdą ze po wirusie czeszka może dużo mniej palić??
Jeśli bedziesz jeździł w dotychczasowy sposób, to średnie spalanie spadnie (0,5 - 0.6L)
Przy ostrej jeździe spalanie pozostanie raczej na dotychczasowym poziomie.
Co do kultury pracy to diesle tak już mają i to im pozostanie po chiptuningu.
Z pewnością za to zwiększy się zadowolenie z jazdy dysponując bardziej elastycznym silnikiem zwłaszcza podczas wyprzedzania.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Witam, nie znalazłem innego postu w którym mógłbym zadać moje pytanie, zatem czynie to tutaj.
Od tygodnia mam wirusa w O2 i uzyskane parametry:
Fabryczne: 106@3966rmp Tq 267,5Nm@2006rmp
Wirusowe: 142@3666rmp Tq 334,7Nm@2561rmp.
Czy to dobre osiągi i niezbyt wyżyłowane??? Chcę tym autkiem pojeździć kilka lat...
drugie pytanie dotyczy wskazań na komputerze. A mianowicie spalanie chwilowe wynosi ok. 0,5l/h, natomiast średnie spalanie rośnie jak stoję na biegu jałowym. Ostatnio jechałem po mieście i średnie spalanie wynosiło ok. 6,2 l/100km, po czym stanąłem przed garażem na włączonym silniku bo rozmawiałem przez telefon i widziałem jak w przeciągu 10 minut spalanie wzrosło do 10,0 l/100km.
Czy to przekłamania czy wina wirusa? Jak to uleczyć? :roll:
Pozdrawiam
Paweło2 1,9tdi BXE 106/267,5>142/334,5
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez firemaxOstatnio jechałem po mieście i średnie spalanie wynosiło ok. 6,2 l/100km, po czym stanąłem przed garażem na włączonym silniku bo rozmawiałem przez telefon i widziałem jak w przeciągu 10 minut spalanie wzrosło do 10,0 l/100km.
Czy to przekłamania czy wina wirusa? Jak to uleczyć?A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Średni program, momentu dość sporo, pokaż wykres
Auta jeżdżą na sporo mocniejszych (moc)
Normalne wskazanie komputera
Podrowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
coś dziwnie mała moc w serii :roll:
ale wirus ją odblokował :diabelski_usmiech
parametry po wirusie OK, podpinam się do pytania o rodzaj hamowni- inercja czy obciążeniowa? (pierwsza pokazuje zazwyczaj wyższe wartości momentu ;-) )Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez splawikJak stoisz w miejscu a silnik pracuje to średnie spalanie/100km rośnie, bo przecież kilometrów nie robsz, a paliwko leci, więc wszystko jest ok.
ponizej 20 czy 10 km/h wskazania zmieniaja sie nie na 100 km a w zuzycie na godzine,
nawet jesli sie auto jeszcze jakos tam turla
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mdo1ponizej 20 czy 10 km/h wskazania zmieniaja sie nie na 100 km a w zuzycie na godzineA6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez splawikMowa jest o średnim a nie chwilowym spalaniu. Chwilowe sie zmienia a średnie pozostaje /100km.
policzylem sobie i wyszlo mi tak:
zalozenie (z duzym zapasem jak sadze), ze jego silnik spala podczas postoju 2 l/h (moj AXR spala 0.9 do 1.1 z wlaczona klima, spalanie chwilowe, pare razy sprawdzane)
wiec w sytuacji takiej jak opisal kolega srednie spalanie musialoby byc obliczone wczesniej mniej wiecej dla 8 km przebiegu, zeby w ciagu 10 minut skoczylo do 10 l/100km
wtedy przez 8 km spala ok 0.5 l, co daje ok 6,2 l/ na 100 km i podczas 10 min postoju dodatkowo 0,3 l co w sumie daje 10l / 100 km
chwile wczesniej wyzerowal wskazniki?
Komentarz
-
-
Dokładnie
Gdyby komp miał obliczony przebieg z 1000 km, długo by trwało takie wyraźne podbicie średniejwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
Komentarz