log po chipie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kjedi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2008
    • 282

    log po chipie

    szkoda, niestety na razie jest seria i tak chyba pozostanie do końca gwarancji
    Sprzedawca w ASO przy odbiorze ostrzegł mnie przed jakąkolwiek próba modyfikacji.Dwa razy powtórzył ,że stracę gwarancję. Czy rzeczywiście przy przeglądach ASO sprzwdza oprogramowanie? Bardzo mnie kusi zrobienie dobrago moda :diabelski_usmiech
  • stysiek
    Rider
    • 2007
    • 537

    #2
    log po chipie

    Witam

    Mam do Was pytanie.

    Na DynoDay wygrałem chipa, ostatnio kolega podłączył kompa i zlogował moją O2 BXE.

    Na logu wyszło coś dziwnego, że turbina nie trzyma zadanego ciśnienia i to o dość dużo.

    Chyba to niedobrze, czy jechać na poprawkę ???

    dla przypomnienia mój wykres z hamowni



    ta niebieska kreska to zadane ciśnienie,
    ta różowa rzeczywiste

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      To raczej nie kwestia elektroniczna a mechaniczna. Jak turbina ma dmuchac a nie dmucha tzn ze np moze byc zapieczona zmienna geometria w turbo i nie chodzi w pelnym zakresie. Stad za male doladowanie od 3000.
      Co nie zmienia faktu, ze warto zapisac sie na diagnostyke
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Czader
        Ambiente
        • 2005
        • 145

        #4
        Sprawdz tez przeplywke kanal 03 ale loguj tez kanal 08 - tam bedzie widac czy nie jest obcinana dawka paliwa ktora tez powoduje takie spadki cisnienia ...
        Czader

        OCTA COMBI 2003 ALH

        Komentarz

        • bbk
          Classic
          • 2007
          • 3

          #5
          Witam wszystkich na forum!

          jestem tu nowy :-)
          Mam pytanie.
          Czy ten log moze byl robiony na 2-gim biegu?
          Nie ma odnisnika do czasu, wiec moze byc to normalne regulowanie turbo.

          Pozdrawiam

          Borys

          Komentarz

          • stysiek
            Rider
            • 2007
            • 537

            #6
            Zamieszczone przez bbk
            Czy ten log moze byl robiony na 2-gim biegu?
            na 3 w zakresie 1500 - do 4000obr/min

            chodź na rysunku dołu nie widać

            Komentarz

            • bbk
              Classic
              • 2007
              • 3

              #7
              No wedlug mnie to dosyc powolna regulacja turba.
              Mozna by przypuscic mala dziurke gdzies na wezyku od N75 albo moze, czego Ci nie zycze uszkodzone lopatki gdzies w tubo. Moze tez N75 (zamien go z ten od EGR) i loguj dalej.

              Wiecej mi do leba narazie nie przychodzi.

              Komentarz

              • Dzida
                RS
                • 2006
                • 2253

                #8
                stysiek, zapomniał dodać że przebieg samochodu to niecałe 10 kkm (czyli nówka)

                Komentarz

                • stysiek
                  Rider
                  • 2007
                  • 537

                  #9
                  apomniał dodać że przebieg samochodu to niecałe 10 kkm
                  no wiec turbo powinno śmigać aż miło.
                  a zapiec się raczej nie powinno.

                  Komentarz

                  • Dzida
                    RS
                    • 2006
                    • 2253

                    #10
                    Zamieszczone przez stysiek
                    no wiec turbo powinno śmigać aż miło.
                    a zapiec się raczej nie powinno.
                    dokładnie.
                    stysiek, jedź do Marka na korektę, tak daleko masz? :szeroki_usmiech

                    Komentarz

                    • stysiek
                      Rider
                      • 2007
                      • 537

                      #11
                      Zamieszczone przez Dzida
                      tak daleko masz?
                      czym bliżej tym trudniej się udać.

                      No ale mam się wybrać

                      PS.
                      Marek powiedział że jak dla niego jest all ok, ale jak mnie to męczy to żebym wpadł, wiec wpadnę

                      Komentarz

                      • MiKruS
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7976

                        #12
                        stysiek, jedź do Marka na korektę, tak daleko masz? :szeroki_usmiech
                        Ale co da korekta?


                        Przeciez to turbo ma pompowac, a nie ECU...

                        Praktycznie nigdy nie zdarza sie, zeby turbo pompowalo idealnie tyle ile ma zadane w programie. Niektore zachowują się niestabilnie podczas pompowania.

                        Nie wiem jak inni mają w BXE... Moze ktos ma tą wiedzę?

                        Jesli na hamowni wszystko wyszlo okej, a samochod jezdzi jak powienien, to ja bym nie kombinowal.
                        TDI 205PS

                        Komentarz

                        • stysiek
                          Rider
                          • 2007
                          • 537

                          #13
                          Zamieszczone przez MiKruS
                          Nie wiem jak inni mają w BXE... Moze ktos ma tą wiedzę?
                          no właśnie słyszałem opinie że BXE ma coś niestabilne to turbo, ale da się nad nim zapanować.

                          bardziej destabilizuje mnie niestabilność przy około 1500obr/min
                          ten nagły spadek mocy

                          Komentarz

                          Pracuję...