ciekawe
sa wady takiego rozwiazania? Jakies opoznienia przy dodawaniu gazu?
To mi wygląda na zwykły mikro FMIC wpinany w "szereg" typu plug and play. Teoretycznie minimalnie zwiększa turbo dziurę ze względu na zwiększenie objętości układu dolotowego, ale w praktyce (przynajmniej u siebie) po sporym zwiększeniu tejże objętości zwiększenia turbodziury nie zaobserwowałem :wink:
ciekawe
sa wady takiego rozwiazania? Jakies opoznienia przy dodawaniu gazu?
To mi wygląda na zwykły mikro FMIC wpinany w "szereg" typu plug and play. Teoretycznie minimalnie zwiększa turbo dziurę ze względu na zwiększenie objętości układu dolotowego, ale w praktyce (przynajmniej u siebie) po sporym zwiększeniu tejże objętości zwiększenia turbodziury nie zaobserwowałem :wink:
Pozdr!
BP
Bartek, przestan sie wymadrzac, a koncu tez jestes na urlopie do cholery :!: :diabelski_usmiech
sory za OT ops:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Bartek, przestan sie wymadrzac, a koncu tez jestes na urlopie do cholery :!: :diabelski_usmiech
sory za OT ops:
Sympatyczny Urlopowiczu
Ja na urlopie to będę od jutra rana :lol: :wink: Tylko wcześniej furę wypucuję, żeby przy podbijaniu kolejnej wyspy nie klepać im bryk brudnym grzmotem
Tam jest napisane, że w niewiadomych warunkach zewnętrznych (bo nie podali w jakich) ten dodatkowy intercooler obniża temperature w peaku (czyli max) przy 6600 obrotów na minutę o 20 stopni fahrenheita.
Czyli o 11 stopnia celsjusza z 38,8 (102 stopnie F) do 27,7 (82 stopnie F) za jedyne okazyjne 801,94 funtów czyli po obecnym kursie 4323zł
Poza ikonką " " w zasadzie nic innego nie nasuwa mi się na myśl :roll:
Komentarz