TWINtercooler

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    TWINtercooler

    Hmm
    Dolej na max, a jak nie pomoże to uderz na pw do Bartka_2012 (jest ze śląska) - podłączy i sprawdzi co jest.
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    TWINtercooler



    Wydawało mi się ,ze w O2 cooler jest wystarczajacy. Ktoś wie co to jest za opcja ten TWINtercooler?
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • krz_p
      Ambiente
      • 2007
      • 164

      #3
      drugi IC-ek podłączany równolegle do seryjnego
      Golf V GTI

      Komentarz

      • stysiek
        Rider
        • 2007
        • 537

        #4
        Zamieszczone przez rafalus
        Wydawało mi się ,ze w O2 cooler jest wystarczajacy
        oj nie jest
        ale pomaga trochę jazda w lato z klimą, bo wiatraki wymuszają obieg powietrza

        Komentarz

        • rafalus
          L&K
          • 2005
          • 1140
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          ciekawe
          sa wady takiego rozwiazania? Jakies opoznienia przy dodawaniu gazu?
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz

          • BaPit
            Rider
            S_OCP Member
            • 2004
            • 630

            #6
            Zamieszczone przez rafalus
            ciekawe
            sa wady takiego rozwiazania? Jakies opoznienia przy dodawaniu gazu?
            To mi wygląda na zwykły mikro FMIC wpinany w "szereg" typu plug and play. Teoretycznie minimalnie zwiększa turbo dziurę ze względu na zwiększenie objętości układu dolotowego, ale w praktyce (przynajmniej u siebie) po sporym zwiększeniu tejże objętości zwiększenia turbodziury nie zaobserwowałem :wink:

            Pozdr!
            BP
            była mocna Octa, a jest konik
            Greckie Delikatesy

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez BaPit
              Zamieszczone przez rafalus
              ciekawe
              sa wady takiego rozwiazania? Jakies opoznienia przy dodawaniu gazu?
              To mi wygląda na zwykły mikro FMIC wpinany w "szereg" typu plug and play. Teoretycznie minimalnie zwiększa turbo dziurę ze względu na zwiększenie objętości układu dolotowego, ale w praktyce (przynajmniej u siebie) po sporym zwiększeniu tejże objętości zwiększenia turbodziury nie zaobserwowałem :wink:

              Pozdr!
              BP
              Bartek, przestan sie wymadrzac, a koncu tez jestes na urlopie do cholery :!: :diabelski_usmiech
              sory za OT ops:
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • BaPit
                Rider
                S_OCP Member
                • 2004
                • 630

                #8
                Zamieszczone przez szkoda
                Bartek, przestan sie wymadrzac, a koncu tez jestes na urlopie do cholery :!: :diabelski_usmiech
                sory za OT ops:
                Sympatyczny Urlopowiczu

                Ja na urlopie to będę od jutra rana :lol: :wink: Tylko wcześniej furę wypucuję, żeby przy podbijaniu kolejnej wyspy nie klepać im bryk brudnym grzmotem

                Pozdr!
                BP
                była mocna Octa, a jest konik
                Greckie Delikatesy

                Komentarz

                • misiekwaw
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7715
                  • Ford

                  #9
                  Tam jest napisane, że w niewiadomych warunkach zewnętrznych (bo nie podali w jakich) ten dodatkowy intercooler obniża temperature w peaku (czyli max) przy 6600 obrotów na minutę o 20 stopni fahrenheita.

                  Czyli o 11 stopnia celsjusza z 38,8 (102 stopnie F) do 27,7 (82 stopnie F) za jedyne okazyjne 801,94 funtów czyli po obecnym kursie 4323zł

                  Poza ikonką " " w zasadzie nic innego nie nasuwa mi się na myśl :roll:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz

                  • Jabar1975
                    RS
                    • 2006
                    • 3331

                    #10
                    czy orientuje sie ktos czy daloby rade wpiac to do Corolli?
                    jaki przyrost mocy jest mozliwy?










                    :diabelski_usmiech
                    nasza droga: www.wpzs.pl

                    Komentarz

                    • djczas
                      RS
                      • 2005
                      • 9612

                      #11
                      Jabar1975, myślę ze z 50 koni to min :diabelski_usmiech

                      Komentarz

                      • rafalus
                        L&K
                        • 2005
                        • 1140
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        Chodzi o to ,zeby nie ubywało

                        Teraz jak kupie Rs to wiadomo co trzeba dokupić

                        Na tej stronie pojawił się też SIMC aliego tez za jakas okazyjną cene
                        nowy cSIMC od Aliego
                        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                        półosie seryjne przebieg 273 tyś

                        Komentarz

                        Pracuję...