Wiec tak:
tarczka od odbrotów wału z PD nie pasuje trzeba ta od VP zdobyc. Czujnik obrotów tez od VP wlozylem, inna osłona rozrzadu, sruby i uszczelke wzialem z serwisu najgrubsza do VP.
Byly jaja z tarczka bo mialem problem z czytaniem. Dzieki Bogu Krystian łebski gosc i od razu sie skumal.
Pieprszenia jest najwiecej bo trzeba doł rozpiac przez ta tarczke. I napewno jeszcze masa pierdułek o ktorych juz nawet nie pamienta.
Co do mojej motorowni to sukcesywne wysprzedaje graty. Ostatni bedzie motor jako taki. Bez osprzetu.
Doł PD AWX 40tys km przebieg (mam licznik i komputer do wgladu...)
Gora glowica ASV przebieg 6tys (atuo po dzwonie). Oczywiscie nowe szklanki zimmerinigi i takie tam. Uszczelka jeszcze mi nie poleciala mimo ze 2.2bar dmuchalem
wiec chyba dobrze zlozony. Bede chcial kolo 2tys za taki blok z glowica bez osprzetu. Nie jest to malo ale 220KM mysle ze pochula jeszcze kilkadziesiat tys bez problemu.
tarczka od odbrotów wału z PD nie pasuje trzeba ta od VP zdobyc. Czujnik obrotów tez od VP wlozylem, inna osłona rozrzadu, sruby i uszczelke wzialem z serwisu najgrubsza do VP.
Byly jaja z tarczka bo mialem problem z czytaniem. Dzieki Bogu Krystian łebski gosc i od razu sie skumal.
Pieprszenia jest najwiecej bo trzeba doł rozpiac przez ta tarczke. I napewno jeszcze masa pierdułek o ktorych juz nawet nie pamienta.
Co do mojej motorowni to sukcesywne wysprzedaje graty. Ostatni bedzie motor jako taki. Bez osprzetu.
Doł PD AWX 40tys km przebieg (mam licznik i komputer do wgladu...)
Gora glowica ASV przebieg 6tys (atuo po dzwonie). Oczywiscie nowe szklanki zimmerinigi i takie tam. Uszczelka jeszcze mi nie poleciala mimo ze 2.2bar dmuchalem

Komentarz