[O1] Silnik "hybryda" VP i PD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rob555
    Rider
    • 2006
    • 748

    #26
    Wiec tak:
    tarczka od odbrotów wału z PD nie pasuje trzeba ta od VP zdobyc. Czujnik obrotów tez od VP wlozylem, inna osłona rozrzadu, sruby i uszczelke wzialem z serwisu najgrubsza do VP.
    Byly jaja z tarczka bo mialem problem z czytaniem. Dzieki Bogu Krystian łebski gosc i od razu sie skumal.
    Pieprszenia jest najwiecej bo trzeba doł rozpiac przez ta tarczke. I napewno jeszcze masa pierdułek o ktorych juz nawet nie pamienta.
    Co do mojej motorowni to sukcesywne wysprzedaje graty. Ostatni bedzie motor jako taki. Bez osprzetu.
    Doł PD AWX 40tys km przebieg (mam licznik i komputer do wgladu...)
    Gora glowica ASV przebieg 6tys (atuo po dzwonie). Oczywiscie nowe szklanki zimmerinigi i takie tam. Uszczelka jeszcze mi nie poleciala mimo ze 2.2bar dmuchalem wiec chyba dobrze zlozony. Bede chcial kolo 2tys za taki blok z glowica bez osprzetu. Nie jest to malo ale 220KM mysle ze pochula jeszcze kilkadziesiat tys bez problemu.
    pozdrawiam

    Diagnostyka i tuning
    hybrydowe wtryski i turbiny
    programy na ulice jak i do sportu

    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
    www.tune-up.pl

    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

    Komentarz

    • jaro4444
      Rider
      • 2006
      • 508

      #27
      Rob555 czym skręciłeś tą głowicę do dołu VP? Szpilki są inne ale czy gwint od szpilek VP pasuje do bloku PD?
      Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

      Komentarz

      • dariuspolo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1168

        #28
        jaro4444,
        1. VP ma chyba sruby nie szpilki
        2. Szpilki z PD sa troche za dlugie do bloku z VP (mozna skrocic)
        3. W silniku ARL sa z mocniejszego materialu niz w ASZ i BPX (ASZ=BPX)
        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
        Zuzycie paliwa

        Komentarz

        • rob555
          Rider
          • 2006
          • 748

          #29
          Zamieszczone przez jaro4444
          Rob555 czym skręciłeś tą głowicę do dołu VP? Szpilki są inne ale czy gwint od szpilek VP pasuje do bloku PD?
          Szpilki od VP pasuja :twisted:
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz

          Pracuję...