No tak,ale od strony wewnętrznej są jeszcze dwa plastikowe kołeczki rozpłaszczone i należy je np. odciąć scyzorykiem lub czyms innym.
Tuning 1,6 FSI czy warto
Zwiń
X
-
Tuning 1,6 FSI czy warto
Posiadam Skodę Octavię II z silnikiem 1,6 FSI i brakuje mi trochę elastyczności, być może dlatego, że poprzednio posiadałem auto innej marki z silnikiem 1,8.
Słyszałem, że można podnieść moc ze 115 KM do 135 KM i zwiększyć moment obrotowy ale jedni mi to doradzają a drudzy przekonują, że tuning opłaca się w dieslu a nie przy FSI.
Dodatkowo podobno wzrośnie zużycie paliwa.
Ponieważ pewnie nikt tego nie robił mam pytanie o jakieś linki do stron z danymi lub prośbę do fachowców o opinię. W sumie auto mułowate nie jest a proponowany koszt 2.000 PLN i wzrost zużycia paliwa też są poważnymi argumentami.
-
-
Zamieszczone przez PiterNZSłyszałem, że można podnieść moc ze 115 KM do 135 KM i zwiększyć moment obrotowyNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Re: Tuning 1,6 FSI czy warto
Zamieszczone przez PiterNZSłyszałem, że można podnieść moc ze 115 KM do 135 KM i zwiększyć moment obrotowy ale jedni mi to doradzają a drudzy przekonują, że tuning opłaca się w dieslu a nie przy FSI.Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
lec
-
PiterNZ napisal
Posiadam Skodę Octavię II z silnikiem 1,6 FSI i brakuje mi trochę elastyczności, być może dlatego, że poprzednio posiadałem auto innej
Mialem te same odczucia z moim 1,6FSI i podjalem jedyna sluszna moim zdaniem decyzje.Zmienilem na TDI.
PozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
Komentarz