Tuning 1,6 FSI czy warto

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jafo24
    Classic
    • 2008
    • 36

    Tuning 1,6 FSI czy warto

    No tak,ale od strony wewnętrznej są jeszcze dwa plastikowe kołeczki rozpłaszczone i należy je np. odciąć scyzorykiem lub czyms innym.
  • PiterNZ
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 389

    #2
    Tuning 1,6 FSI czy warto

    Posiadam Skodę Octavię II z silnikiem 1,6 FSI i brakuje mi trochę elastyczności, być może dlatego, że poprzednio posiadałem auto innej marki z silnikiem 1,8.

    Słyszałem, że można podnieść moc ze 115 KM do 135 KM i zwiększyć moment obrotowy ale jedni mi to doradzają a drudzy przekonują, że tuning opłaca się w dieslu a nie przy FSI.
    Dodatkowo podobno wzrośnie zużycie paliwa.

    Ponieważ pewnie nikt tego nie robił mam pytanie o jakieś linki do stron z danymi lub prośbę do fachowców o opinię. W sumie auto mułowate nie jest a proponowany koszt 2.000 PLN i wzrost zużycia paliwa też są poważnymi argumentami.

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      Zamieszczone przez PiterNZ
      Słyszałem, że można podnieść moc ze 115 KM do 135 KM i zwiększyć moment obrotowy
      w jaki sposób :?: :!: :shock:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #4
        Zamieszczone przez PiterNZ
        Słyszałem, że można podnieść moc ze 115 KM do 135 KM i zwiększyć moment obrotowy
        gdzie to słyszałeś :?: :!: :shock:
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • Garret
          L&K
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1196
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          #5
          Re: Tuning 1,6 FSI czy warto

          Zamieszczone przez PiterNZ
          Słyszałem, że można podnieść moc ze 115 KM do 135 KM i zwiększyć moment obrotowy ale jedni mi to doradzają a drudzy przekonują, że tuning opłaca się w dieslu a nie przy FSI.
          Rzecz nie tyle w dieslu czy benzynie ale w tym, czy uturbiony czy nie. W wolnossących nie ma możliwości znaczącego podniesienia mocy i momentu samym programem. IMO 135KM to nazbyt optymistyczne dane :roll: W wolnossących istotny przyrost parametrów wymaga znacznie większych nakładów niż w silnikach z turbo.
          Garret

          -----------
          Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

          Komentarz

          • S3 CHRIS
            Elegance
            • 2006
            • 979
            • Octavia I (1U2)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            odp: nie warto lepiej zrobic SWAP na 1.9 TDI :0
            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

            Komentarz

            • Sev
              L&K
              • 2007
              • 1295

              #7
              Więcej podniety z turbo tysiąc osiemsety :P :wink:
              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

              Komentarz

              • aikiki
                Drive
                • 2007
                • 58

                #8
                parę koni możesz poprawić, ja słyszałem, że o ok 10%.

                Komentarz


                • #9
                  10% ale po wlozeniu takiej ilosci monety za ktora z 130KM TDI robisz 200KM

                  Komentarz

                  • gebek
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 1214

                    #10
                    PiterNZ napisal
                    Posiadam Skodę Octavię II z silnikiem 1,6 FSI i brakuje mi trochę elastyczności, być może dlatego, że poprzednio posiadałem auto innej

                    Mialem te same odczucia z moim 1,6FSI i podjalem jedyna sluszna moim zdaniem decyzje.Zmienilem na TDI.

                    Pozdrawiam
                    Tato,tato...czy to auto jest chore?
                    Nie synku...to diesel PD.

                    Honda...the power of dreams.
                    Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                    Komentarz

                    • cieq
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 745
                      • Octavia I (1U2)
                      • AGU 1.8 20VT 150 KM
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #11
                      Nie ma zbyt wielu możliwości przy tym silniku - wydech, dolot, jakiś chip. +10-15KM. Szkoda kasy.
                      www.pinkbike.com

                      Komentarz

                      • PiterNZ
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 389

                        #12
                        Zamieszczone przez gebek
                        Mialem te same odczucia z moim 1,6FSI i podjalem jedyna sluszna moim zdaniem decyzje.Zmienilem na TDI.
                        Żeby zamknąć temat zrobiłem dokładnie tak samo.

                        Komentarz

                        Pracuję...