Zamieszczone przez shado
[O1] Upgrade ukl. hamulcowego - w co inwestowac ?
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
lec
[O1] Upgrade ukl. hamulcowego - w co inwestowac ?
Witam,
Przegladam i przegladam i juz sam nie wiem....
Stan aktualny:
- przod 288mm
- tyl seria z AHF'a
na przod laduja raczej 312mm jak tylko dorwe (moze ktos ma na sprzedaz???). a na tyl ??? co tam wsadzic - pewne jest ze juz nie daja rady....
Chcialem pojsc dalej - rozmawialem z pewnym specem o ukladach hamulcowych z wyzszej polki (zestawy 10 tloczkowe i tarcze 340mm), ale kosztuje to koszmarne pieniadze a i tak sam sprzedawca mi odradzil gdyz:
- moge zapomniec nawet o 16" na zime
- roznica w cenie w stosunku do upgrade na 312mm jest kosmiczna, zarowno jesli chodzi o zakup i pozniej eksploatacje - hamowanie tez lepsze ale ie na tyle by tyle za to placic.
Tak wiec - czy sa jakies tansze alternatywy dla 312mm na przod, i co zakladac na tyl? Zeatawy z Cupry praktycznie nie do dostania...
-
To jednak powinny wystarczyć 312 po mojemu, dla mnie wystarcza 312 nawet przy agresywnej jeździe.
312+dobry płyn+miekkie klocki+dobre tarcze+oplot na przewodach i powinien jeszcze ci zapas zostać.
No chyba że złożysz tarox-y dużą felgę i bedziesz szpanu zadawał
Pozdrawiamdużo KM/i jeszcze więcej Nm
Komentarz
-
-
lec
Bond, pisalem ze 312 na przod... gorzej z tylem
[ Dodano: Nie 04 Lis, 07 23:47 ]
Bond, co masz z tylu u siebie , serie ?
Komentarz
-
Ja śmigam na Ori rozmiarach z zestawem EBC + płyn EBC.
Robie naprawdę dużo kilometrów i jak miałem 197KM to dawało radę.
Nie wątpie że na większej tarczy jest lepiej, ale wszystko zależy od kierownika.Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
lec
prawda jest taka ze o tych hamulcach z tylu zaczalem myslec od niedawna, albo mi sie blokuje z tylu zacisk albo hamulce nie daja rady - bede sprawe weryfikowal... w kazdym razie juz przynajmniej 2 razy poczulem smrodek klockow z tylu....
Tymon, z przodu masz nadal 280mm ? :shock:
Komentarz
-
lec
Tymon, wiesz Tymek - moze to wynika ze specyfiki drog po ktorych Wy jezdzicie - czyli jak podejrzewam wieksze odleglosci to po a4 a potem lokalnie tylko kawalki....
Ja jednak wiecej smiga po drogach lokalnych - prosta - hamowanie - prosta - hamowanie....
Juz na mocach rzedu 15x KM mialem problem z seryjnymi hamulcami - kilka ostrzejszych hamowan i pedal zaczynal wchodzic jak w maslo... teraz nie mam tego problemu, ale jakos super tez nie jest
Komentarz
-
lec, zapewniam Cię że specyfikacja naszych dróg nie odbiega od twoich.
Ja nie narzekam i nie zmieniam.
Owszem może to się wydawać niektórym złe, ale mi to w zupełności wystarcza.
PzdrŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
lec
-
lec
Komentarz
-
Zamieszczone przez MaicroftZ tylu mam serie, teraz mam juz w bagazniku Ferodo Premier moze beda ciut lepsze, chociaz jak sadze nawet 40kkm nie przejada
Przypadek ? sam nie wiem, ale się uprzedziłem :wink:
Obecnie testuję ATEPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Maicroft, moja wypowiedź nie miala byc krytyka, a moze tak wygląda :wink:
Tak u mnie się zdarzyło, było to tak paskudne, że tkwi w pamięci. Był to jeden mój przypadek. Ale fakt, że się uprzedziłem i więcej doswiadczeń nie chcę.
A i na dodatek płytki metalowe klocków bardzo mocno korodowały w miejscu współpracy z jarzmem (pod farbą), aż puchły. Mogłem trafic pechowo, a może podróba ? Kupowałem w Norauto.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
lec
a w temacie to dzis mi sie trafila okazja i dojedzie do mnie niedlugo zestawik do upgrade'u na 312mm + tarcze EBC TURBO GROOVE i klocki EBC red stuff - chyba bedzie dobrze nie ? :P
sorry Nexus, ale tym samym nie wezme Twoich. Grzech bylo nie skorzystac....
Komentarz
-
Zamieszczone przez RomanSmateriał klocków kruszył się na brzegach. W jednym klocku oddzielił się zupełnie od płytki metalowej, chociaż miał jescze ok. 6 mm grubosci.
Komentarz
-
Komentarz