Big, ok, sytuacja jest taka, masz sobie lustro o jakimś zdefiniowanym kształcie i odbija ono światło padające z dokładnie określonego miejsca pod odpowiednimi kątami - Ty zmieniasz źródło światła, nie tylko jego moc ale też i układ - odbija więc to samo lustro ale snop wejściowy światła ma inny kształt, wyjściowy w związku z tym też. Oczywiście, możesz tak ustawić taki zestaw żeby nie oślepiał - dasz na max albo prawie max na dół i nie będziesz dawał po oczach. Tylko jakoś wątpie żebys Ty był zadowolony z tego że oświetlasz kawałek asfaltu przed sobą i zasięg masz w sumie słabszy :wink:
Pytanie na temat xenonów
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez BigSosna ale unikasz odpowiedzi na moje pytanie. Ponawiam je. Czy jeśli poprawnie ustawisz światła po wymianie na ksenony to też będziesz raził?
(szukajka twoim przyjacielem) i dziwi mnie ze jeszcze nikt tego nie zamkna.
Komentarz
-
-
Big, po prostu jestes niereformowalny niczym Kaczynscy.
W Xenonie masz soczewke. Takiej nie dolozysz do zwyklego reflektora, albo dolozysz, ale zrobisz druciarstwo pierwszej wody, lacznie z cieciem katowka lampy ... a to juz moze zmieniac lustro reflektora.
Idzmy dalej, chocbys nie wiem jak bardzo sie staral nie ustawisz kata padania swiatla na odblysk tak samo, jak to mialo miejsce w przypadku zwyklej zarowki H4.
Jesliu wykonasz rzezbe itd ... moga byc problemy zeby dostac przeglad. Bo jak niby zrobisz samopoziomowanie? A nawet jak masz super mega znajomosci, to pierwszy lepszy patrol policji, ktory wie "o co cho" wlepi Ci mandat i wysle na badania auto ... i bedzie jak z przyciemnianymi szybkami z przodu ...
Kolejny aspekt - wiekszosc zestawow pseudo xenonowych z allegro za 400-600 zl to szmelc. Wykorzystywane sa czesci z rozbitych juz refl. xenonowych, przetwornice czesto sa przerabiane, to samo zarniki i uchwyty. Zaden urzad na ten szmelc nie wystawi homologacji, a ten pseudo papierek, ktory dostajesz przy zakupie, bo mozesz zaniesc do toalety.
Porzadny zestaw xenonowy z homologacja to koszt 1800 zl. Tylko po co wydawac 1800 i miec xenon bez soczewki, w dodatku walacy po oczach, ktory w naszej lampie byc nie powinien ... lepiej wydac 1800 i kupic nowe ori xenony. Temat moim zdaniem dawno temu wyczerpany, ale zawsze znajdzie sie ktos uparty. Skoro twierdzisz ze zestaw taki nie bedzie razil, to zamontuj go sobie, wpadnij do Jeleniej Gory, to Ci tasher i koledzy z drogowki zrobia przeglad i zdecydujemy, czy wszystko dziala jak nalezy. Podejmujesz rekawice?Załączone plikiByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
lec
Komentarz
-
Big, mogę Ci kolego powiedzieć ze miałem z kolesiem na pseudo xenonie do czynienia na zakopiance jego mina była bez cenna jak mu udowodniłem że oślepia a mam czym zrobić rentgena ocznego uwierz mi od razu sie zatrzymał bo po mnie mu jeszcze kierowca tira pokazał o co chodzi tez z zestawu xenonowego tyle że tak jak ja dalekosiężnego
Komentarz
-
-
Big, tu nie chodzi o zostawanie przy swoim, tu chodzi o rozwiazanie pewnego problemu, bo za jakis czas, ktos uzyje szukajki, znajdzie ten temat, przeczyta Twoje zdanie i bedzie powielal jakies dziwne teorie, ktore sa generalnie do kitu :twisted:
Po prostu nie da sie zaadoptowac zestawu xenonowego do reflektora. Albo zle napisalem. Da sie zaadoptowac, ale nie bedzie to spelnialo norm uzytecznosci spolecznej.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Co do poziomowania xenonów oryginalnych : miałem okzję osatnio jechać za OII z oryginałami. Samopoziomowanie działa dynamicznie i non-sop. Może jest mała zwłoka w poziomowaniu, i nie do końca przeciwdziała oślepianiu nadjeźdzających z naprzeciwka ale dziła świenie. Ja mam, i takie zakładałem innym, xenony oryginalne ale podmieniane są silnik poziomowania (ręcze - potencjometrem) i wiem że czasami oślepiam, zwłaszcza przy naszych dziurawych drogach. Nie wypowiadam się na temat żarówek xenonowych tzw zamienników H7 czy H1 - BO TO CHŁAM bez homologacji.BYŁO: 2,0 TDI Kombi Elegance Beż Sahara + (od: 22.10.06 - xenony, 28.10.06 - navi, 17.11.06 działający hak .....)
JEST: Volvo S80 II D5
JEST: BMW R1200GS Adventure
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez lukasz_octaPo trzecie - kup bi-xenony dużo lepsze, ponieważ są światła drogowe, których nie masz przy zwykłych xenonachPo drugie zadna Octavia nie ma bi-xenonow w serii, ani w opcji. Mozna wlozyc taki zestawik albo i dwa, ale jaki to bi xenon :roll:
ASV 2005 r.
150/320 Nm
Komentarz
-
-
lukasz_octa, Niech dzialaja, jak chca, ale czy maja homologacje?? Maja jako same dla siebie, to tak jak folia na przednie szyby, folia ma homologacje, ale komplet z szyba juz nie, wiec nie powinno sie ich dawac i tak samo jest z tymi bi czy jak im tam bedzie xenononami z alledrogoJeden montuje inny nie, jeden ma hiper mega oczojebne lampy, gdzie jak swieci swoim zestawem, to trzeba stanac, bo nic nie widac, a inny ma drogie fabryczne xenony, ktore nie swieca, co chwile sie psuja, oslepiaja kazdego, nawet muchy i sarny na drodze oraz sa zle, bo sa fabryczne :twisted:
Wiem o wersjach gdzie zarnik poprostu sie jakos obraca, czy tam lamie, ale w tym momencie w aucie powinny byc wywalone normalne zarowki.
Ja koncze ze swojej strony temat, bo to bedzie kolejny tasiemiec, gdzie nikt nikogo nie przekona i tyle.
Komentarz
-
-
lukasz_octa, ja byłbym daleki od takiego stwierdzenia ponieważ Maicroft jak mało kto ma ogromną wiedzę i nie tylko teoretyczną na temat motoryzacji i nie zabiera głosu tylko po to aby coś napisać i takie stwierdzenie jak napisałeś mija sie z celem i zostało napisane a takie zachwalanie druciarstwa może skutkować tym że kiedyś ktoś w ciebie w jedzie i zgadnij kto będzie sprawcą wypadku nawet jeśli nie ty ty zostaniesz sprawcą ponieważ użytkowałeś pojazd który nie miał dopuszczenia do ruchu z powodu zastosowania innego źródła światła niż jest dopuszczone w homologacji i pamiętaj jeszcze o jednym zapłacisz za naprawę wszystkich uszkodzeń z własnej kieszeni ponieważ auto nie było dopuszczone do ruchu to by było na tyle w kwestii druciarstwa
Komentarz
-
Komentarz