Zamiast egra gdzie moge zalatwic przejsciowke?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Zamiast egra gdzie moge zalatwic przejsciowke?

    Wszystko co do spalania w mojej stopce.
    Klikniesz na te ikonke a obejrzysz jak się spalanie rozkłada na kolejne tankowania.
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Zamiast egra gdzie moge zalatwic przejsciowke?

    Mam dosyc egra zatkalem go ale i tak cos sie z niego leje. Gdzie moge zamowic takie cos jak na fotce?

    [ Dodano: Pon 12 Lis, 07 14:47 ]
    Potrzebuje 2 sztuki kolega w seacie ma to samo i ten sam motor ASV .
    Załączone pliki
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • Doba
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 357
      • Octavia III (5E3)
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #3
      Oficjalnie na pewno nie kupisz bo to rzemiosło.
      MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

      Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


      # # # # # # # # # # #

      Moja O2
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

      Komentarz

      • jaro4444
        Rider
        • 2006
        • 508

        #4
        Drugi przypadek to Leon Grzybka i mój niedoszły (wówczas) kolektor od ASZ :lol: - robił mu to Borys z Golf Forum http://forum.vwgolf.pl/index.php
        Pierwsze rozwiązanie jest moim zdaniem kijowe bo przenosi drgania z silnika na dolot - lepiej dać to kolanko gumowe.
        Masz inne rozwiązanie - jak masz zaślepiony fizycznie moduł EGR i nie chcesz stracić klapy gaszącej to robisz tak - zdejmujesz "przepustnicę" z klapą gaszączą, rozcinasz puszkę siłownika EGR, wywalasz ten siłownik, grzybek EGR z ośką, wycinasz w środku przepustnicy kawałek alu, ten co trzymał ośkę grzybka a na koniec zaspawujesz dziurę w aluminium po ośce w górze "przepustnicy". Zachowujesz klapę gaszącą i masz lepszy przepływ w gardzieli klapy gaszącej.
        Inna opcja to guma+EGR+kolektor od ASZ. Ja mam tak założone od soboty. Wymaga trzech przeróbek:
        - wywlaenia rury EGR i zaślepienia w kolektorze wylotowym i EGR dziur po niej,
        - przeniesiania elektrozaworu klapy gaszącej w inne miejsce (trzeba wyprostować blachę trzymającą i przykręcić ją srubą do mocowania osłony plastikowej silnika), przedłużyć przewód z zaworka do całego podciśnienia,
        - podciąć na 5 mm krawędź osłony silnika przy nowym siłowniku EGR by się nie opierała o niego.
        Rezultat - o 25% większa powierzchnia przepływy w EGR, lepsze kanały w kolektorze dolotowym, lepsze napełnienie cylindrów, lepsza reakcja na gaz - mniejszy turbo lag.

        Poczytaj jeszcze tu:



        Uwaga!!!
        Flansze do przykręcania EGR są różne:
        - w kolektorach ASV/ALH/AHF/AGR/AJM taka sama i mniejsza jak w mocniejszych i nowszysch PD,
        - kolektory ASZ/ARL jest większy i taki sam w obu silnikach,
        - kolektor od nowych PD 105 KM z Octavii II z siłownikiem elektrycznym klapy gaszącej ma duże kanały jak ARL/ASZ, wygląda identycznie zewnętrznie ale nie pasuje do niego EGR od starszych mocnych PD (podciśnieniowy) bo ma inaczej położoną jedną śrubę.
        Dlatego szukając przejściówki musisz wiedzieć pod jaki kolektor będzie ona.
        Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

        Komentarz


        • #5
          jaro4444, no no , nie jest kijowe bo nic mi nie drga :P

          Komentarz

          • jaro4444
            Rider
            • 2006
            • 508

            #6
            Lec a gdzie masz podparte do silnika w drugim miejscu? Bo jak tylko przy kolektorze to będzie drgało
            Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

            Komentarz


            • #7
              jaro4444, jesli dobrze pamietam to mam przynajmniej w 4 miejscach podparcia zrobione (mocowania) i dopiero do samej chlodnicy sa siliconowe kolanka - wiec jest monoblok ktory chodzi razem z silnikiem, potem jest czesc elastyczna laczaca go z z chlodnica i sama chlodnica ktora jest nieruchoma.

              Wszystko jest OK i nic sie nie dzieje. Krzysiek z Porsche'a wiedzial co robi - i mial powiedziane ze ma to wytrzymac duze ruchy pod maska bo na mojej zawieszcze to sie tam troche wszystko jednak przesuwa....

              Komentarz

              • Masmo
                L&K
                • 2005
                • 1145

                #8
                Re: Zamiast egra gdzie moge zalatwic przejsciowke?

                Zamieszczone przez rafalus
                Mam dosyc egra zatkalem go ale i tak cos sie z niego leje. Gdzie moge zamowic takie cos jak na fotce?....
                Taką rurkę jak na 2 fotce widziałem u Rob555-a. Ale zapewnie wiesz że stracisz klapę gaszącą.
                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Masmo, Na wypadek W bedzie zrywal waz z IC i zatykal reka :szeroki_usmiech
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Krzych
                    Rider
                    • 2005
                    • 671

                    #10
                    Zapytaj na forum www.a3-club.net kolega Skapol ma takie flansze lub zrobi dowolne pod zamówienie.
                    DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                    www.chiptuning.katowice.pl
                    DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                    Komentarz

                    Pracuję...