Czujnik temperatury oleju - ASZ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wosiu
    Classic
    • 2008
    • 5

    Czujnik temperatury oleju - ASZ

    Myślałem, że uda mi się dzisiaj zajechać do ASO, ale niestety :cry: ,
    ale umówiony jestem na jutro ...

    Napiszę co i jak jak się czegoś dowiem (mądrego) :?
    ______________________
    Superb 1.4 Tsi Elegance
  • Adamek
    Classic
    • 2007
    • 3

    #2
    Czujnik temperatury oleju - ASZ

    Panowie... Nosze się z zamiarem dołożenia do swojego bolidu dwóch dodatkowych wskaźników.
    1. Temperatura oleju
    2. Ciśnienie turbo.

    Co prawda to nie Skoda a Seat Leon 1.9 TDI ASZ rok 2005" ale silnik ASZ taki jak w Skodzie

    Problem mam z temperaturą oleju... Jak to jest z tym czujnikiem do mierzenia temperatury?
    Czytając forum dowiedziałem się, że w silniku ASZ znajduje się specjalny otwór pod czujnik umiejscowiony w podstawce filtra oleju! Niestety nie znalazłem go.
    Później dowiedziałam się o opcji dziurawienia miski i montażu czujnika... ten sposób kategorycznie odpada!
    Trzeci i ostatni sposób to montaż czujnika w korku spustowym! <- myślę właśnie o tym sposobie.
    Znalazłem na allegro człowieka który sprzedaje czujniki w korku: Link do allegro.pl

    Napisałem do niego o czujnik do mojego samochodu ale on powiedział,
    że ma dwadzieścia różnych typów i mam mu podać dokładne dane!
    Na pierwszego maila odpisał mi to: "Musiałby pan znać numer czujnika jaki tam pasuje, są różne otwory w miskach"
    Na drugiego tak: najlepiej spytać w serwisie... może powiedzą jaki typ tam podejdzie, oni
    maja dokumentacje fabryczna.

    Możecie mnie oświecić jaki powinienem mieć korko-czujnik ?
    Walcze z tym tematem już kilka dni i normalnie wymiękam.

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Adamek, Napisz do kolegi Neck99.Może jeszcze ma ,lub może mieć.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • Purchawa
        Admin
        S_OCP Member
        • 2004
        • 8007

        #4
        Zamieszczone przez Adamek
        Czytając forum dowiedziałem się, że w silniku ASZ znajduje się specjalny otwór pod czujnik umiejscowiony w podstawce filtra oleju!
        No wlasnie nie dokonca. W jednych byly w innych nie i niezalezlo to od silnika, ale jak fabryka montowala.
        Zamieszczone przez Adamek
        Później dowiedziałam się o opcji dziurawienia miski i montażu czujnika... ten sposób kategorycznie odpada!
        Dlaczego? Ja tak mam i wiele osob i nic zlego sie nie dzieje. Tylko trzeba to porzadnie zamontowac.
        Zamieszczone przez Adamek
        Trzeci i ostatni sposób to montaż czujnika w korku spustowym! <- myślę właśnie o tym sposobie.
        I to jest chyba najgorszy sposob. Te korki z czujnikami ciekna, a po za tym wystaja sporo i latwo je urwac.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #5
          Zamieszczone przez Purchawa
          Zamieszczone przez Adamek
          Trzeci i ostatni sposób to montaż czujnika w korku spustowym! <- myślę właśnie o tym sposobie.
          I to jest chyba najgorszy sposob. Te korki z czujnikami ciekna, a po za tym wystaja sporo i latwo je urwac.
          IMHO to najkulturalniejszy sposob :wink: korki bez czujnikow tez ciekna, jak chamy w ASO gwint urwa :evil:
          a w ASZcie korek nie jest skierowany bezposrednio w dół (AFAIR) wiec nie powinno byc problemu ze bedzie troche wiekszy :roll:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • Adamek
            Classic
            • 2007
            • 3

            #6
            Mam młody samochód i nie uśmiecha mi się robić dziury w misce.
            Najlepiej jakbym dorwał czujnik z korkiem spustowym, wtedy byłoby po problemie.
            Napisałem już PW do kolegi Neck99

            Komentarz

            • Purchawa
              Admin
              S_OCP Member
              • 2004
              • 8007

              #7
              Zamieszczone przez MisiekWAW
              IMHO to najkulturalniejszy sposob
              Zgoda, najmniej bezinwazyjny.
              Jednak z tego co sie czyta/slyszy rozwiazanie takie bywa problemowe.
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez Purchawa
                Zamieszczone przez Adamek
                Czytając forum dowiedziałem się, że w silniku ASZ znajduje się specjalny otwór pod czujnik umiejscowiony w podstawce filtra oleju!
                No wlasnie nie dokonca. W jednych byly w innych nie i niezalezlo to od silnika, ale jak fabryka montowala.
                To moze najlepszym wyjsciem bylo by skolowac taka podstawkie z czujnikiem ? :roll:
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                • Adamek
                  Classic
                  • 2007
                  • 3

                  #9
                  A od czego zależy czy jest ten otwór czy go nie ma?

                  Komentarz

                  Pracuję...