Co do zawiasu to myślę o sprężynach z RS-a na początek, ale nie wiem czy te -15mm będzie zauważalne....
Zdziwisz sie jak juz zamontujesz ile fajniej auto wyglada, napewno nie zauwazy tego jakis laik, ale ktos co wie jak wyglada seryjna occta odrazu sie kapnie ze jest nizej
Ziomal, 18'' + gwint to stanowczo za dużo jak na mój gust i miske olejową Octavki Myślałem raczej o springach z RS-a + ew. amory Bilstein B6. Z tego co wyczytałem na forum, to zestaw sprawdzony przez wielu :twisted: Samiec, Ty masz springi od RS-a? Ciekaw jestem jak się sprawdzają z seryjnymi amorami...
Dzięki chłopaki :szeroki_usmiech Tymon, nie ukrywam, że to właśnie fotki Twojej Octavii i djczasa zadecydowały o wyborze tych felg Jak narazie jestem mega zadowolony. Felgi są 17'', ale opony to 205/50/17 i do tego seryjny zawias, stąd może wrażenie, że to 16 :|
Tu jeszcze jedna fota: Obrazek
Samiec, Ty masz springi od RS-a? Ciekaw jestem jak się sprawdzają z seryjnymi amorami...
Wsumie mialem tez amorki od RSa, wiec nie wiem jak sie to sprawdzi z seryjnymi amorkami. Napewno bedzie lepiej z B6-kami.
W naszych autach, sa fotki mojego auta przed springami i po, ale sa pod innymi katami i nie widac az takiej roznicy w wysokosci. A moja poszla w dol o 2cm.
Samiec, właśnie obejrzałem fotki Twojej fury i widać to obniżenie, auto wygląda duuużo lepiej Chyba już wiem co mam zrobić :diabelski_usmiech
Na fotkach na serii sa jeszcze oponki z duzym bieznikiem, na fotce z zawiasem RSa oponki sa juz lyse. Jezeli byly by nowe, to napewno dodatkowo przestrzen miedzy kolem, a nadkolem zmiejszy sie o 0,5cm
Komentarz