piotrek_os no jeśli znalazłbyś coś pasującego jest szansa pokombinować. Nie myślałem nigdy o czymś takim ale dla chcącego nic trudnego
[O1] kierunkowskazy w lusterkach
Zwiń
X
-
Michałku zobaczymy ile z szanownego grona "suchej nitki" na tym patencie nie zostawi.... A mozę bedą tez pochlebne opinie np. jak Twoja. Tylko jakos narazie nie moge sie dobrać do tych swoich lusterek (bo mi sie klucz okrągły robi - tych małych śrub nie mogę odkręcić od spodu). A moze komuś sie udało rozebrać lusterko - duzo jest wolnego miejsca w obudowie?
Komentarz
-
-
piotrek_os, Jak dla mnie to jest to Wieś pełną gębą. Lepiej zainwestować w lustra od O2 i tyle. Nie ma co zalowac kasy bo skoro chcesz miec kierunki w lusterkach to niech to jakos wyglada Ja osobiście jak bym miał zmieniac to tylko na lustra od O2 a nie jakies "wies dioda" :szeroki_usmiechByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osA co o tym sądzicie? Czy odrazu do "wiejskiego tuningu" Na fotkach sa lusterka od vectry, a ciekawe czy do octavi by to podpasowało czy jak wcześniej wspomniałem "w t"
idealnie. Octavia ma klasę i tego trzeba sie trzymać :szeroki_usmiech Osobiście nie polecam :diabelski_usmiechSzukam pracy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koja86cuma_michal, lusterka jakie zastosowałeś mają fotohromy czy nie ?
W lusterkach z fotohromami jest więcej kabelków.
Jeśli zaś chodzi o montaż w drzwiach to zwróć uwagę przy wierceniu otworów na to gdzie znajdują się oryginalne otworki na trzymanie osłony głośnika i staraj się i nawiercać obok bo w innym razie będziesz musiał kombinować z przymocowaniem tej obudowy. Inny problem to gdy już je zamontujesz mogą one drgać gdyż mocowane tylko na jedną śrubę i te dwa małe bolce stabilizujące ( ja zastosowałem podkładkę która obejmuje śrubę oraz jeden z tych bolców znajdujących się nad śrubą). Jakbyś miał jakieś pytania to wal na pw to dam Ci mój numer telefonu to pogadamy.
Pozdrawiam!!Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
Komentarz
-
-
Ja tak trafiłem (może to normalne), że jedno lusterko miałem ze ślimacznicą a drugie bez. Natomiast oba lusterka były z fotochromem.
Wszystko najpierw rozebrałem, więc mniej więcej wiem co, gdzie, jak. Za radą koja86 w jednym lusterku zdemontowałem ślimacznicę, która chyba odpowiada za automatyczne pochylenie lusterek. Kolory w obu lusterkach się zgadzały co do funkcji:
- (niebieski) i (biały/czarny) - podlutowane do krawędzi lustra - to chyba fotochrom (?)
- (szary) i (brązowy) - ogrzewanie
- (czarny), (czerwony) i (biały) - kierunkowskazy oraz podświetlenie drzwi
- (zielony), (fioletowy) i (żółty) - sterowanie silniczków. Tu jest największy problem, bo w zależności od typu lusterka przewody są różnie podłączone do silników sterujących, więc albo to trzeba rozebrać i porównać z oryginałem, ewentualnie przerobić połączenia w lusterku ( ja tak robiłem), albo próbować dopóki zadziała prawidłowo (jak kolega Kejup)
Sam kierunkowskazów jeszcze nie podpinałem z braku czasu, bo i tak cały dzień mi zeszło na podłączenie i zamontowanie całej reszty. Podświetlania, chyba nie będę zakładał bo mam w drzwiach :P
Komentarz
-
-
Pewnie, że podjadę, ale profesjonalnie zamontowane to ma Kejup
Jeszcze mi drżą przez to że tylko na jednej śrubie siedzą. Kejup ma na specjalnej podkładce i podobno oki. Ja jeszcze spróbuję sobie zamontować na jakimś dystansie tak, żeby przykręcone były do 2 blach drzwi, może jeszcze jakiś patent sklecę. Zobaczymy jak czas będzie :wink:
Komentarz
-
Komentarz