Witajcie,
podłączę się pod temat, znalazłem wreszcie okazję cenową na moje wymarzone grafitowe OZ Ultraleggery.
Jak zawsze jest jednak jakieś ale...
- po pierwsze ET40, jak przymierzaliśy to całkiem ok się mieszczą pod błotnikami, o nic nie haczą, są ciut bardziej na zewnątrz niż seryjne felgi. Może być z tym jakiś problem?
- po drugie rozstaw 5x114, ponoć zastosowanie śrub pływających załatwia sprawę. Czy to będzie wydumka czy spoko?
Pełne oznaczenie felg to 8J17.
I ostatnie pytanie czy na takiej dość szerokiej feldze kapeć 205/50/17 to dobry pomysł?
Z góry dzięki za info!
PS. Gdyby ktoś mógł na chwilę pożyczyć 4 kapcie 205/50/17 zanim kupię swoje (na krotki test czy wszystko hula z tymi felgami), mogą być oczywiście zurzyte, to już wogóle nie zasnę :wink:
[ Dodano: Pią 28 Mar, 08 16:51 ]
PS. Oponki już dorwałem
[ Dodano: Pią 28 Mar, 08 21:23 ]
sprawy związane z ET również wyjaśnione
tylko co z tymi śrubami pływającymi... ktoś coś wie?
podłączę się pod temat, znalazłem wreszcie okazję cenową na moje wymarzone grafitowe OZ Ultraleggery.
Jak zawsze jest jednak jakieś ale...
- po pierwsze ET40, jak przymierzaliśy to całkiem ok się mieszczą pod błotnikami, o nic nie haczą, są ciut bardziej na zewnątrz niż seryjne felgi. Może być z tym jakiś problem?
- po drugie rozstaw 5x114, ponoć zastosowanie śrub pływających załatwia sprawę. Czy to będzie wydumka czy spoko?
Pełne oznaczenie felg to 8J17.
I ostatnie pytanie czy na takiej dość szerokiej feldze kapeć 205/50/17 to dobry pomysł?
Z góry dzięki za info!
PS. Gdyby ktoś mógł na chwilę pożyczyć 4 kapcie 205/50/17 zanim kupię swoje (na krotki test czy wszystko hula z tymi felgami), mogą być oczywiście zurzyte, to już wogóle nie zasnę :wink:
[ Dodano: Pią 28 Mar, 08 16:51 ]
PS. Oponki już dorwałem
[ Dodano: Pią 28 Mar, 08 21:23 ]
sprawy związane z ET również wyjaśnione
tylko co z tymi śrubami pływającymi... ktoś coś wie?
Komentarz