Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

duze turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • duze turbo

    Ja w benzynce mam

    0,9 l/h
    1,2 l/h z klimą

  • #2
    duze turbo

    Czesc,
    szukalem i nie znalazlem - czy Garret (honeywell) ma w naszym kraju przedstawicielstwo ? Czy mozna u nas kupic fabrycznie nowa gt22 i ew za ile ?
    Planuje na wiosne wrzucic duzy cooler z przodu, wieksze pompki i duze turbo a slyszalem ze to od arl-a dla mocy ~ 190 koni to juz mocno sie spina i chyba wolalbym miec turbinke niezbyt wysilona (kwestia ew. awarii). Czy to sensowny pomysl ?

    I drugie pytanie - kogo by koledzy polecili (w warszawie) w kwestii kompleksowej wymiany pompek, turbiny i zrobienia duzego coolera z przodu ? zalezy mi na nie-druciarstwie naturalnie...
    pozdrawiam
    Markowski
    OI AXR 06 185@377

    Komentarz


    • #3
      markowski, przy twim bloku granica bezpieczenstwa to wlasnie 190ps
      (blok praktycznie tren sam co w 110 VPTDI), takze turbawka z ARLa wystarczy,
      chyba ze chcesz isc grubo.
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz


      • #4
        chyba sobie musze kupic okulary... ops:

        naturalnie dystrybutorem jest Link
        pozdrawiam
        Markowski
        OI AXR 06 185@377

        Komentarz


        • #5
          markowski, ostatnio przy okazji dowiadywałem się o gt22 i koszt brutto kształtował się w granicach 2850-2900zł. Co do ARL-a to nie jestem pewien czy do Twojego AXR-a podejdzie. Koszt nowej w motoarena niewiele mniejszy
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez dariuspolo
            markowski, przy twim bloku granica bezpieczenstwa to wlasnie 190ps
            W Lupo MT siedzialo przez jakis czas i bilo rekordy ATD (czyli to samo co AXR) z moca pod 300KM i gdyby nie przesadzili z gazem to pewnie dalej by jezdzilo.
            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
            przy okazji dowiadywałem się o gt22 i koszt brutto kształtował się w granicach 2850-2900zł.
            Ostatnio od momotha wyrwalem GT22V za 1850zl. Dawal gwarancje, ze jest nowa i na taka wyglada.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Purchawa
              dariuspolo napisał/a:
              markowski, przy twim bloku granica bezpieczenstwa to wlasnie 190ps

              W Lupo MT siedzialo przez jakis czas i bilo rekordy ATD (czyli to samo co AXR) z moca pod 300KM i gdyby nie przesadzili z gazem to pewnie dalej by jezdzilo.
              ...chodzilo mi o auto cywilne, chyba ze kolega celuje w wyczyn, sa tez inne mocne VP,
              ale wtedy wiaze sie to rownierz z innymi problemami i kosztami (np. golf3 AW69, lub Ibiza Mir@sa, Octa Aligatora), ktorych trzeba byc swiadomym.

              ...skoro slupek z ATD byl taki dobry to dlaczego go zmienili :wink:
              i jezeli dobrze pamietam to swistak byl z benzynki (za duze EGT)
              T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
              SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
              Zuzycie paliwa

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                markowski, ostatnio przy okazji dowiadywałem się o gt22 i koszt brutto kształtował się w granicach 2850-2900zł. Co do ARL-a to nie jestem pewien czy do Twojego AXR-a podejdzie. Koszt nowej w motoarena niewiele mniejszy
                podejdzie, kiedyś tu na forum jeden kolega zamieszczał wykres swojego AXR'a z turbawką ARL, pytanie tylko o zakres prac z tym związanych

                Forum - Octavia Club Polska
                Garret

                -----------
                Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                  Co do ARL-a to nie jestem pewien czy do Twojego AXR-a podejdzie.
                  A to w AXR blok nie jest taki jak w VP? :roll:

                  [ Dodano: Czw 14 Lut, 08 11:26 ]
                  Zamieszczone przez Garret
                  podejdzie, kiedyś tu na forum jeden kolega zamieszczał wykres swojego AXR'a z turbawką ARL, pytanie tylko o zakres prac z tym związanych

                  Forum - Octavia Club Polska
                  Jak chcez ten wykres to mam go na dysku 8)
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz


                  • #10
                    GT22 jest ciężki do zdobycia :x
                    Cena okolice 2500 -3000zł.
                    Zajebista Turbavka
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Samiec
                      Jak chcez ten wykres to mam go na dysku 8)
                      rzuć na priv'a pls;-)
                      Garret

                      -----------
                      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Kurcze, troche mnie zaskoczyliscie informacjami dot. ceny i dostepnosci gt22.
                        w google jest troche linkow do sklepow np.
                        Page not found - PropertyMetrics

                        Wydaje sie ze cena mocno konkurencyjna - nie doczytalem czy to nowe turbinki - ale zakladam ze tak. Nie szukalem b. intensywnie ale troche w necie sprzedaja tego towaru - cena oscyluje w granicach ok 750 $. Gdzie jest haczyk ? :|
                        pozdrawiam
                        Markowski
                        OI AXR 06 185@377

                        Komentarz


                        • #13
                          A czy te Garety nie sa do benzyn?? W sumie tu zdjecia wszystkie sa takie same, to ja nic z tego nie rozumie.

                          I czy jest jakas roznica w sprezarce dla auta na Pb lub ON (chodzi mi o pewne roznice temperatur spalin)
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Maicroft, do Pb z zaworem upustowym, do ON z zmienna geometria, wlasnie ze wzgledu na duza temperature spalin.
                            T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                            SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                            Zuzycie paliwa

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Garret
                              rzuć na priv'a pls;-)
                              Poszlo
                              Moge go wzucic i tu ale nie wiem czy wlasciciel nie mial by nic przeciwko.
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez dariuspolo
                                ...skoro slupek z ATD byl taki dobry to dlaczego go zmienili
                                Bo go wysadzili.
                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                STOP ECO-TERRORISM!

                                Komentarz


                                • #17
                                  Nie chciałem robić nowego tematu dlatego piszę tutaj
                                  Mam 1.9 TDI ASZ. Cały czas korci mnie zamontowanie większego turbo, FMIC i 2,5" wydechu. Ale tak czytam i czytam i mam pytanie. Jaka turbinka najlepsza tutaj będzie się sprawować: GT2256V czy GT2260V? Czym one się ewentualnie różnią?
                                  Tutaj dwa linki (czy można śmiało taką regenerowaną montować?):
                                  Link
                                  Link

                                  będę wdzięczny za pomoc
                                  Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zdecydowanie GT2256V, bo GT2260V będzie miało zbyt dużego laga. I trochę prywaty: ja mam już wyjęta swoją GT22V, więc mam do sprzedania komplet: turbo, kolektor, downpipe i dolot, czyli komplet części potrzebny do zamontowania big-turbo ( Forum - Octavia Club Polska ).

                                    P.S. Ta GT2256V tez nie jest dobrym wyjście, bo to jest turbo z BMW. Zdecydowanie mniejszy lag będzie na GT2256V z Mercedesa (mimo tego samego oznaczenia to są różne sprężarki).
                                    S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                    Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                    -------------------------------------------------------------------------
                                    O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                    O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                    O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      czemu kolego wywaliłes big t? Jak ci sie jezdziło na nim?
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Bo teraz samochodem będzie głównie jeździła moja żona, a dla niej nie ma znaczenia czy samochód ma 170 czy 200 koni, bo i tak jest za szybki . Wycofuję część kasy z O1, żeby zainwestować w O2.
                                        S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                        Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                        -------------------------------------------------------------------------
                                        O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                        O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                        O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Panowie czyli takie turbo by było idealne do OI ASZ?
                                          jak rozumiem do tego potrzebny nowy kolektor jest. gdzie w wawie ewentualnie jest ktoś kto by to zrobił?

                                          Podobno od vw 1.6TD kolektor pasuje do ASZ pod gt22. prawda to??
                                          Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez lukasz3112
                                            gdzie w wawie ewentualnie jest ktoś kto by to zrobił?
                                            DGW, Rogal.
                                            It doesn't matter what we're losing
                                            It only matters what we're going to find!

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X