Czesc,
szukalem i nie znalazlem - czy Garret (honeywell) ma w naszym kraju przedstawicielstwo ? Czy mozna u nas kupic fabrycznie nowa gt22 i ew za ile ?
Planuje na wiosne wrzucic duzy cooler z przodu, wieksze pompki i duze turbo a slyszalem ze to od arl-a dla mocy ~ 190 koni to juz mocno sie spina i chyba wolalbym miec turbinke niezbyt wysilona (kwestia ew. awarii). Czy to sensowny pomysl ?
I drugie pytanie - kogo by koledzy polecili (w warszawie) w kwestii kompleksowej wymiany pompek, turbiny i zrobienia duzego coolera z przodu ? zalezy mi na nie-druciarstwie naturalnie...
markowski, przy twim bloku granica bezpieczenstwa to wlasnie 190ps
(blok praktycznie tren sam co w 110 VPTDI), takze turbawka z ARLa wystarczy,
chyba ze chcesz isc grubo.
markowski, ostatnio przy okazji dowiadywałem się o gt22 i koszt brutto kształtował się w granicach 2850-2900zł. Co do ARL-a to nie jestem pewien czy do Twojego AXR-a podejdzie. Koszt nowej w motoarena niewiele mniejszy
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
markowski, przy twim bloku granica bezpieczenstwa to wlasnie 190ps
W Lupo MT siedzialo przez jakis czas i bilo rekordy ATD (czyli to samo co AXR) z moca pod 300KM i gdyby nie przesadzili z gazem to pewnie dalej by jezdzilo.
Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
przy okazji dowiadywałem się o gt22 i koszt brutto kształtował się w granicach 2850-2900zł.
Ostatnio od momotha wyrwalem GT22V za 1850zl. Dawal gwarancje, ze jest nowa i na taka wyglada.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
dariuspolo napisał/a:
markowski, przy twim bloku granica bezpieczenstwa to wlasnie 190ps
W Lupo MT siedzialo przez jakis czas i bilo rekordy ATD (czyli to samo co AXR) z moca pod 300KM i gdyby nie przesadzili z gazem to pewnie dalej by jezdzilo.
...chodzilo mi o auto cywilne, chyba ze kolega celuje w wyczyn, sa tez inne mocne VP,
ale wtedy wiaze sie to rownierz z innymi problemami i kosztami (np. golf3 AW69, lub Ibiza Mir@sa, Octa Aligatora), ktorych trzeba byc swiadomym.
...skoro slupek z ATD byl taki dobry to dlaczego go zmienili :wink:
i jezeli dobrze pamietam to swistak byl z benzynki (za duze EGT)
markowski, ostatnio przy okazji dowiadywałem się o gt22 i koszt brutto kształtował się w granicach 2850-2900zł. Co do ARL-a to nie jestem pewien czy do Twojego AXR-a podejdzie. Koszt nowej w motoarena niewiele mniejszy
podejdzie, kiedyś tu na forum jeden kolega zamieszczał wykres swojego AXR'a z turbawką ARL, pytanie tylko o zakres prac z tym związanych
Kurcze, troche mnie zaskoczyliscie informacjami dot. ceny i dostepnosci gt22.
w google jest troche linkow do sklepow np. Page not found - PropertyMetrics
Wydaje sie ze cena mocno konkurencyjna - nie doczytalem czy to nowe turbinki - ale zakladam ze tak. Nie szukalem b. intensywnie ale troche w necie sprzedaja tego towaru - cena oscyluje w granicach ok 750 $. Gdzie jest haczyk ? :|
Nie chciałem robić nowego tematu dlatego piszę tutaj
Mam 1.9 TDI ASZ. Cały czas korci mnie zamontowanie większego turbo, FMIC i 2,5" wydechu. Ale tak czytam i czytam i mam pytanie. Jaka turbinka najlepsza tutaj będzie się sprawować: GT2256V czy GT2260V? Czym one się ewentualnie różnią?
Tutaj dwa linki (czy można śmiało taką regenerowaną montować?): Link Link
będę wdzięczny za pomoc
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Zdecydowanie GT2256V, bo GT2260V będzie miało zbyt dużego laga. I trochę prywaty: ja mam już wyjęta swoją GT22V, więc mam do sprzedania komplet: turbo, kolektor, downpipe i dolot, czyli komplet części potrzebny do zamontowania big-turbo ( Forum - Octavia Club Polska ).
P.S. Ta GT2256V tez nie jest dobrym wyjście, bo to jest turbo z BMW. Zdecydowanie mniejszy lag będzie na GT2256V z Mercedesa (mimo tego samego oznaczenia to są różne sprężarki).
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Bo teraz samochodem będzie głównie jeździła moja żona, a dla niej nie ma znaczenia czy samochód ma 170 czy 200 koni, bo i tak jest za szybki . Wycofuję część kasy z O1, żeby zainwestować w O2.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Panowie czyli takie turbo by było idealne do OI ASZ?
jak rozumiem do tego potrzebny nowy kolektor jest. gdzie w wawie ewentualnie jest ktoś kto by to zrobił?
Podobno od vw 1.6TD kolektor pasuje do ASZ pod gt22. prawda to??
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz