o ile spada moc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #26
    Azrael, Musisz sie czyms takim zainteresowac http://www.vtech.pl/powerboxy/ecobox...a-283-115.html

    Zawsze tez mozna wsadzic cegle pod pedal gazu - bardzo pomaga :diabelski_usmiech
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • Azrael
      Classic
      • 2008
      • 4

      #27
      tak cegiełka to bardzo dobry pomysł, ale codo poprzedniej wypowiedzi ? mówisz ze niebyło Octavii 1.9 SDI 90 kM ? widziałem ja na własne oczy przecież mi się nieprzyśniła,


      albo moze chodzi o moją aktualną skodzinkę, to moze faktycznie niewiem co wypisałem bo było sporo silników TDI do wyboru a ja strzelałem bo niewiedziałem który mam =)


      spalanie podałem faktyczne, nie z obliczeń z komputera ale z przejechanych kilometrów i ilosci paliwa zatankowanych na stacjach


      PS. a tak btw ORLEN SUCKS !!! OMIJAJCIE JĄ SZEROKIM KOŁEM !!!
      Skoda Octavia II grudzień 2007 1.9 TDI 110 kM
      rekord trasa 3.9l miasto 5.2l
      szaleństwo trasa 6.3l miasto 11l
      ekonomia trasa 4.5l miasto 6.5l
      normalna trasa 5.0l miasto 7.0l

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        Azrael, No to Ci sie przysnila Chyba ze ja ktos uturbil :twisted: Ale czasem, to dobrze jest posnic :diabelski_usmiech
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • koja86
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 3178

          #29
          Zamieszczone przez Azrael
          Ale zbaczam z tematu, czy ktoś sie orientuje w chipowaniu ? wiem że można jeszcze mniejsze spalanie osiągnąć kosztem 2-4 kM, ale dla kolejnego litra mniej warto !

          niezalezy mi na mocy, jezdzę bardzo spokojnie, moja ledwo 3 miesięczna Octavia II niewidziała większej prędkości jak 130 km/h

          oszczędzam silnik, zresztą jeszcze niejest dotarty, mój rekord tą Octavią to 3.9 litra przy prędkości 107-115 km/h
          Zamieszczone przez Azrael
          Ale zbaczam z tematu, czy ktoś sie orientuje w chipowaniu ? wiem że można jeszcze mniejsze spalanie osiągnąć
          kosztem 2-4 kM, ale dla kolejnego litra mniej warto !

          niezalezy mi na mocy, jezdzę bardzo spokojnie, moja ledwo 3 miesięczna Octavia II niewidziała większej prędkości jak 130 km/h

          oszczędzam silnik, zresztą jeszcze niejest dotarty, mój rekord tą Octavią to 3.9 litra przy prędkości 107-115 km/h

          Nasze dieselki nie lubia takiej jazdy powinny pracować w pełnej skali obrotościomierza Niestety nie umiejętna jazda kończy się zasyfczeniem układu regulacji geometri łopatek czyli zapieczeniem kierowniczek.
          PSJ nie szkodzi dieslom bez zmiennej geometrii
          Takie zwykłe Ambiente

          Komentarz

          • misiekwaw
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7715
            • Ford

            #30
            Zamieszczone przez koja86
            Nasze dieselki nie lubia takiej jazdy powinny pracować w pełnej skali obrotościomierza
            zgaduję, że miałes na myśli skale obrotomierza :roll:
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz

            • Cross
              Ambiente
              • 2007
              • 198

              #31
              Zamieszczone przez Azrael
              PS. a tak btw ORLEN SUCKS !!! OMIJAJCIE JĄ SZEROKIM KOŁEM !!!
              a co z tym orlenem jest nie tak? ja tankuje i nie narzekam
              120,4hp/258Nm made by MT

              Komentarz

              • koja86
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 3178

                #32
                Zamieszczone przez MisiekWAW
                zgaduję, że miałes na myśli skale obrotomierza
                zgadłeś niestety nie mogę już zmienić w poście :wink:
                Takie zwykłe Ambiente

                Komentarz

                • Azrael
                  Classic
                  • 2008
                  • 4

                  #33
                  oł, a tego to ja już niewiedziałem, ej halo rozgadajcie się, bo ja mam nówkę octavię II i niechce zepsuć sobie silnika, a jeżdze od 1500 do 2000 obrotów,

                  powiedzcie co i jak bo tutaj mnie zabiliście, nigdy niebrałem pod uwagę jakie obciążenie na silnik wywieram



                  PS. ORLEN SUCKS !!! dlatego ze na stacji paliw na trasie Wrocław-Warszawa, za Olesnicą, zatankowałem moją świętej pamięci Citroenem XM OLEJ OPAŁOWY !!!! dostałem całe SZCZĘŚCIE TYLKO 500 zł mandatu, a i tak nieudało mi się udowodnić ze na stacji tankowałem to paliwo !!!, Skur... tak się kitrają że głowa mała, patrzcie co lejecie do baku !!! miejcie sięna baczności lepiej lawsze leciutko pociągnąć na niedokońca włożonym dystrybutorze do wlewu i zobaczyć kolor, jak zobaczycie czystą rubinową czerwień odrazu dzwońcie na POLICJE !!!


                  nigdny nieuznawałem jazdy na OO, chociaż niektórzy mówią ze od ON różni się tylko barwą, ja im niewierze bo wiem co się stało z moją Cytrynką :-( naprawdę lubiłem to autko, ten luksus, i hydrauliczne zawieszenie chlip :-( aż się łezka w oku kręci, ale mam teraz lepszą limuzynę.



                  coprawda Skodzina, ma twardsze zawieszenie, ale zawsze uwielbiałem skodę, nawet moje pierwsze autko to była skoda 105L 1,1 benzyna niestety silnik mi w niej wybuchł, no bo skąd gównioarz 18 lat który ledwo 2 dni miał prawko mógł wiedziec że się olej w silniku uzupełnia




                  BŁAGAM piszcie wszelkie krytyczne porady i opinię na temat ekonomicznej jazdy, niewiedziałem że męcze tak swój silnik
                  Skoda Octavia II grudzień 2007 1.9 TDI 110 kM
                  rekord trasa 3.9l miasto 5.2l
                  szaleństwo trasa 6.3l miasto 11l
                  ekonomia trasa 4.5l miasto 6.5l
                  normalna trasa 5.0l miasto 7.0l

                  Komentarz

                  • kozi1987
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 200

                    #34
                    Hmm co do jazdy dieslem to chyba tylko tego musisz unikac. Musisz jezdzic w pelnej skali obrotow (nie chodzi oczywiscie zebys biegi zmienial dopiero przy 4500rpm) ale wykorzystujac tylko 500rpm'ow (tak wyczytalem z Twojego posta) strasznie meczysz silnik - a to prowadzi do zbierania sie zanieczyszczen w turbince (w wielkim uogolnieniu) tak jak to napisał kolega Koja86 .
                    Nie wspominajac juz o takich oczywistych sprawach jak ''chlodzenie'' turbiny po jezdzie i oszczedzanie jej na zimnym silniku
                    Zauwaz tez ze jezdzac w tym przedziale obrotow niekoniecznie musisz miec najnizsze spalanie. Najlepiej sprawdz to na chwilowym spalaniu.

                    Komentarz

                    • Azrael
                      Classic
                      • 2008
                      • 4

                      #35
                      ale ja właśnie mam niskie spalanie przy tych obrotach bo ok 6.5l na miescie

                      teraz lekko zaszalałem ostatnio do 7 mi podskoczył




                      a jakies wypowiedzi na temat OR i biodiesla ?
                      Skoda Octavia II grudzień 2007 1.9 TDI 110 kM
                      rekord trasa 3.9l miasto 5.2l
                      szaleństwo trasa 6.3l miasto 11l
                      ekonomia trasa 4.5l miasto 6.5l
                      normalna trasa 5.0l miasto 7.0l

                      Komentarz

                      Pracuję...