loru napisał/a:
jak nie zrobię programu to mnie taki 1,4 TSI objedzie jak nic
jak nie zrobisz, to sporo rzeczy Cię objedzie
A no właśnie, czas wziąć 1/4 pensji i podjechać na program, swoją drogą nie bardzo rozumiem dlaczego oni tak te 1,9 "ogołocili" z potencjału jaki w nim drzemie.
Ale wracając do tematu to zakochałem się w tej dupince : http://www.roadlook.pl/img/galleries...3c27e8bb49.jpg
szukałem czegos co da troche mocy bo jak wiadomo sdi brakuje turbiny, jakis monter proponował mi wymiane jakiegoś ustrojstwa POWER BOX
[shadow=red:012e65b7c2]http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=317197725[/shadow:012e65b7c2]
proszę o fachowa pomoc, co mozna zrobić z takim silnikiem
szukałem czegos co da troche mocy bo jak wiadomo sdi brakuje turbiny, jakis monter proponował mi wymiane jakiegoś ustrojstwa POWER BOX
Pogratuluj wiedzy monterowi , z resztą jak widzisz to coś jest do TDI a nie sdi , z resztą bałbym się coś takiego założyć. Samochód jest po aby jeździł więc wszystkie modyfiikacje najlepiej oddać w ręce fachowców.
szukałem czegos co da troche mocy bo jak wiadomo sdi brakuje turbiny, jakis monter proponował mi wymiane jakiegoś ustrojstwa POWER BOX
[shadow=red:06d10cc18f]http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=317197725[/shadow:06d10cc18f]
proszę o fachowa pomoc, co mozna zrobić z takim silnikiem
Nie chcę Cię dołować, ale "wolnossaki" czy to DIESEL czy OTTO nie są "chipowalne" czy jakby tego inaczej nie nazwać.
Poprostu, w sdi mozna tylko zwięskzyć dawkę paliwa, przez co uzyska się nieznaczny ( ~ 5 KM ) wzrost mocy , za to dymienie i owszem znacznie się zwiększy a przy tym i spalanie. :szeroki_usmiech
Gra nie warta zachodu, ale jeśli się upierasz to lepiej ta modyfikację wykonać softem niż tym "badziewiastym" pudełkiem.
Zbieraj kase na TDI , albo powoź się dostojnie ale wolno SDI
Pozdr
Powered by Gnój !
Variantsport by Ali MT Katowice
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
1,9 TDI ASZ ++
162 PS @ 369 Nm
andrewtro, prosta metoda podkrecenia Twojego auta to sprzedac je i kupic takie z turbina.
w postaci w jakiej zostalo ono stworzone przez inzynierow VAG nie nadaje sie do zadnych prostych modyfikacji elektronicznych przynoszacych jakikolwiek odczuwalny efekt.
Zarówno boxy jak i programy w SDI dają całkiem niezłe efekty (przynajmniej we wszystkich znanych mi przypadkach).
Wzrosty mocy o 10PS i więcej są na porządku dziennym. Co przy tym rzedzie mocy daj spory wzrost procentowy i do tego mocno odczuwalny na plecach.
Co do samego boxa, to ten z aukcji jest do TDI. Do SDI, wedle stanu mojej wiedzy, muszą być trochę inne.
W SDI nie ma przeływki, wiec nie ma skąd wziąć sygnału i jakoś inaczej sie to podłącza AFAIK.
Pamiętam, że ktoś kiedyś robil pomiary przyspieszen Octy SDI przed i po boxie/programie i roznice byly baaaardzo duże!
Wiec z braku laku dobry kit - ja bym dłubał. :twisted:
Dodam tylko ze mozna sie pokusic o wymiane wtryskow na te to asv 8)
Da to bardzo zauwazalna poprawe.
Mozna i dorzucic filtr stozkowy dobrym dolotem zimnego powietrza.
Swojego czasu fabie sdi wlasnie taka podstroilem i powiem Wam ze sie czulo na plecach.
Niestety spalanie wzrasta
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
poczytałem i niewiem co mam mysleć, ekonomia jest i basta w miescie jest zajebiście gorzej na trasie
gdy mam tira przed sobą. :shock:
Nikt nie powiedział o kosztach wzmacniania tego silnika, chyba lepiej cieszyc
sie ekonomią bo za pare miesiecy ceny nas dobija tz. tych z turbinami :lol:
pozdrawiam :szeroki_usmiech
za pare miesiecy ceny nas dobija tz. tych z turbinami
Akurat auta z turbiną więcej nie palą - jeśli do tego pijesz.
Koszt wzmacniania SDI jest podobny do TDI.
Ciezko wyczuc, bo mozna sie zalapac na jakąś promocję, ale powiedzmy, ze te 1000 PLN z przechodem to raczej szczęśliwe minimum u ogarniętego tunera.
Za nowego boxa będzie co najmniej tyle samo lub nawet więcej.
Mozna tez szukac uzywanych - wtedy bedzie znacznie taniej.
Ale z analogowymi boxami trzeba uwazac - uzywany moze byc juz lekko "zarżnięty" starością.
Za nowego boxa będzie co najmniej tyle samo lub nawet więcej.
Mozna tez szukac uzywanych - wtedy bedzie znacznie taniej.
Ale z analogowymi boxami trzeba uwazac - uzywany moze byc juz lekko "zarżnięty" starością.
A propo's BOXow...
patrze na to i oczom nie wierze. Albo my tunerzy nie umiemy robic softow albo gorzej znaczy wiecej :?
A propo's BOXow...
patrze na to i oczom nie wierze. Albo my tunerzy nie umiemy robic softow albo gorzej znaczy wiecej http://www.zastec.pl/combi-tec.html
I to sprzedaje ZASTEC ?? "Ten" Zastec ?
Szer.koszenia-53 cm,Silnik-5,0 b/s,System rozruchu - ręczny,Kosz na trawę-75 l,płócienny z twardą pokrywą,Funkcja mieląca-standard,Deflektor-standard,Koła-8",Wysokość koszenia-35-95 mm,Waga-42 kg..a statkiem z USA płyną już nowe chromy
A propo's BOXow...
patrze na to i oczom nie wierze. Albo my tunerzy nie umiemy robic softow albo gorzej znaczy wiecej http://www.zastec.pl/combi-tec.html
Najprostszym sposobem zmiany dynamiki SDI na "+" jest przeregulowanie pompy wtryskowej :arrow: (zwiękeszenie dawki głównej co trawa ok. 15minut) bez ingerencji w soft, bez zakładania zewnętrznych boxów i rozkładania auta
Komentarz