[O1] 1.9 TDi ALH prolog

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Samiec
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4287
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    W tym artykule widac ze tam sie rozchodzi o silnik 90KM AGR, z ALH masz juz duzo latwiej bo aby zrobic z niego 110ke wystarcza wtryski(sprzeglo pomijam) i program.
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz

    • Klauzero
      Rider
      • 2008
      • 575

      #27
      Tak myślałem... a przy okazji elektroniki, czy ASR z ABSem nie głupieją po chiptuningu? Nie wiem jak jest to rozwiązane w Octavii: czy tylko przyhamowywuje koła w uślizgu, czy też zmniejsza moc silnika, czy też obie te czynności równocześnie? Jeśli podniosę moc do 140ps to znaczy, że będę musiał śmigać z ASR off? Znalazłem takiego posta, ktoś może coś więcej dodać z własnego doświadczenia?
      Mądry Polak po ©kodzie...

      Komentarz

      • Tymon
        RS
        • 2004
        • 2970

        #28
        Klauzero, nic z tych rzeczy.
        Nic nie zgłupieje.
        ASR off tak w wrzeczywistości nigdy nie oznacza pełne off.
        Było już o tym na OCP. poszukaj kolego, to naprawdę kopalnia wiedzy.

        Pzdr.



        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
        BMW serii 3... Radość z jazdy.

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #29
          Klauzero ty to juz wiecej sie niczym nie przejmuj, wkladaj wtryski, rob program i smigaj. 8)
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          • krzemyk
            Drive
            S_OCP Member
            • 2007
            • 91

            #30
            Klauzero jestem na srode umowiony do Wojtka do Katowic ..tez mam silniczek ALH i szczerze to nie martwie sie tym co bedzie ... tylko nie moge sie juz doczekac jazdy po wirusiku

            pzdr,
            krzemyk
            O1, O2 Elegance

            Komentarz

            • Tymon
              RS
              • 2004
              • 2970

              #31
              Zamieszczone przez krzemyk
              i szczerze to nie martwie sie tym co bedzie ...
              Ja wiem co będzie
              Banan na twazry :szeroki_usmiech
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz

              • krzemyk
                Drive
                S_OCP Member
                • 2007
                • 91

                #32
                Zamieszczone przez Tymon
                Zamieszczone przez krzemyk
                i szczerze to nie martwie sie tym co bedzie ...
                Ja wiem co będzie
                Banan na twazry :szeroki_usmiech
                Myślę ..że nie ma innej możliwości
                O1, O2 Elegance

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  ASR sie odlacza tym guziczkiem, ale nie udaje sie odlaczyc EDS i to wlasnie wali pod autem - tzw elektroniczna szpera :lol:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Klauzero
                    Rider
                    • 2008
                    • 575

                    #34
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    ASR sie odlacza tym guziczkiem, ale nie udaje sie odlaczyc EDS i to wlasnie wali pod autem - tzw elektroniczna szpera :lol:
                    To znaczy wali się po chiptuningu, czy generalnie jest to słaby punkt Octy?
                    Mądry Polak po ©kodzie...

                    Komentarz

                    • marcin_kielce
                      Drive
                      • 2007
                      • 72

                      #35
                      Zamieszczone przez Klauzero
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      ASR sie odlacza tym guziczkiem, ale nie udaje sie odlaczyc EDS i to wlasnie wali pod autem - tzw elektroniczna szpera :lol:
                      To znaczy wali się po chiptuningu, czy generalnie jest to słaby punkt Octy?
                      wali w sensie pracuje a nie psuje sie :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech

                      tego EDSa nie da sie odlaczyc guzikiem ASR :wink:

                      Pozdrawiam
                      Marcin
                      Seat Leon TS 4x4

                      Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
                      -------------------------------------------------------
                      www.leonclub.pl
                      www.tdiracing.pl

                      Komentarz

                      • Klauzero
                        Rider
                        • 2008
                        • 575

                        #36
                        Taaa... czasami czyta się to, co chce się przeczytać, a nie to co jest napisane :lol:

                        Prawie wszystkie wątpliwości rozwiązane... dzięki Wam! Dzięki jeszcze raz.

                        Pozostał jeszcze problem z kompem pokładowym, czy ktoś będzie to w stanie wyregulować po wirusie? No i wtryski... nowe, hybrydowe czy używki? Jakby ktoś miał do czynienia z tym tunerem w Łodzi to byłbym wdzięczny za relację. Moim skromnym zdaniem jeszcze się uczą, skoro mój ALH po ewentualnej zmianie wtrysków byłby pierwszy do chiptuningu (ze standardowymi był już jakiś grzebany u nich).
                        Pewnie polecicie wycieczkę do Stolycy lub Katowic i chyba jest to najrozsądniejsze rozwiązanie 8)
                        Mądry Polak po ©kodzie...

                        Komentarz

                        • rob555
                          Rider
                          • 2006
                          • 748

                          #37
                          Zamieszczone przez Klauzero
                          Pewnie polecicie wycieczkę do Stolycy lub Katowic i chyba jest to najrozsądniejsze rozwiązanie 8)
                          Sam wiesz co robic
                          pozdrawiam

                          Diagnostyka i tuning
                          hybrydowe wtryski i turbiny
                          programy na ulice jak i do sportu

                          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                          www.tune-up.pl

                          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                          Komentarz

                          • Klauzero
                            Rider
                            • 2008
                            • 575

                            #38
                            Niestety czas na epilog... trochę OT, ale... miała być wycieczka do Katowic (bynajmniej nie krajoznawcza), nowe wtryski, program i banan na twarzy, ale cytując podpis jednego z forumowiczów: "życie to nie bajka, to k...wa ciągła walka" nie sposób nie przyznać racji. Zakupione auto zostało wybebeszone z poduszki pasażera przez nieuczciwego komisanta, a w jej miejsce trafił opornik. Auto sprawdzane na wszystkie sposoby, a jednak firma działająca od 1995 roku zrobiła wała. Będę walczył, ale prawdopodobnie przyjdzie mi rozstać się z moją szaro-metaliczną Niunią Jakby ktoś znał dobrego prawnika z Łodzi, to proszę o info.

                            Dzięki za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi, następna Octa z pewnością będzie już minimum z motorem ASV, a będzie na pewno...
                            Mądry Polak po ©kodzie...

                            Komentarz

                            • Samiec
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4287
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez Klauzero
                              Będę walczył, ale prawdopodobnie przyjdzie mi rozstać się z moją szaro-metaliczną Niunią Jakby ktoś znał dobrego prawnika z Łodzi, to proszę o info.
                              Jezeli auto po stuczce, jest dobrze naprawione i wstanie dobrym, to ja bym poszukal jakiego jaska. Bo teraz na szarpanie wydasz sporo kasy i stracisz sporo nerwow. :roll:
                              I moze wyjsc cie duzo taniej taka opcja o jakiej pisze :roll:
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz

                              • Klauzero
                                Rider
                                • 2008
                                • 575

                                #40
                                Niestety, było zrobione wszystko aby ukryć przede mną przeszłość wypadkową... wymiana kokpitu, opornik, pokasowane błędy z kompa itp. Drzwi są z identycznego auta, więc próbnik lakieru też na nic się zdał (lakier fabryczny). Poduchy pasażera nie było wcale, tylko atrapa, poducha kierowcy jest raczej sprawna, ale koło kierownicy ma wyłamane uchwyty poduszki (te które łamią się przy strzale). Do tego sterowniki i czujniki ciśnienia zostały zresetowane, ale nie ma pewności czy zadziałają kiedy trzeba. Razem około 10 koła. W umowie wpisany jest jako bezwypadek, więc walczyć będę.
                                Mądry Polak po ©kodzie...

                                Komentarz

                                • picia87
                                  Classic
                                  • 2014
                                  • 3

                                  #41
                                  Witam, też mam w planie podniesienie mocy w mojej Octavii 1.9 TDI ALH 90 KM, i tu moje pytanie.
                                  Najechane mam 188 000 km (przebieg pewny bo auto od Taty a On kupił z salonu), mam w niej oryginalne sprzęgło, chciałbym zrobić 120-125 KM i podejrzewam że sprzęgło prędzej czy później odmówi posłuszeństwa.
                                  Czy coś takiego wytrzyma mój pomysł:
                                  http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=23d2b235&cat[cmf]=34f&cat[cmo]=a55&cat[cve]=21ca&cat[art]=be031&cat[atg]=1631e0d&offset=0&sort=-2#tabs=0

                                  Pzdr

                                  Komentarz

                                  • ulysse
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 496

                                    #42
                                    Kolego tematów o ponoszeniu mocy ALH jest w bród...
                                    Tematów dotyczących sprzęgła lub ewentualnie koła jednomasowego jeszcze więcej.

                                    wejdź tutaj na pewno znajdziesz wszystkie odpowiedzi :

                                    Komentarz

                                    • Tony065
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 2497
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                      #43
                                      Kolego, nie tędy droga :wink: . Najpierw zrób hample, bo to padło zapewne ma bębny z tyłu i 280mm z przodu. Moc bardzo łatwo możesz podciągnąć samym programem. Polecam poczytać parę świeżych tematów, bo jest tam czarno na białym co i jak trzeba zrobić powodzenia.
                                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                      @ by Tune-up Gdańsk
                                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                      Antek

                                      Komentarz

                                      • picia87
                                        Classic
                                        • 2014
                                        • 3

                                        #44
                                        ulysse wniosłeś 0 do tematu ale dzięki za dobre chęci :]
                                        Tony065 padłem to możesz nazywać swoje autko :]
                                        Dwa posty i zero odpowiedzi na pytanie - skuteczność niczym Hiszpania na MŚ.

                                        Komentarz

                                        • ulysse
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 496

                                          #45
                                          Jest wiele innych tematów do których dużo wniosłem i akurat wszystko o co pytasz...
                                          - jednomas
                                          - regeneracja turbiny - zmiana na mocniejsza
                                          - wymiana tylej belki i hamulców
                                          - czy też na koniec jest wykres z ponoszenia mocy w moim ALH.
                                          Także jest wszystko jak na tacy. Należy tylko poszukać i zadać pytania w odpowiednim temacie.

                                          A co do wypowiedziTony065, to akurat się z nim zgadzam bo bębny które są zamontowane w octaviach z silnikami ALH i AGR są gówniane i jak najszybciej należy je wymienić jeżeli chce się myśleć o podnoszeniu mocy.

                                          Komentarz

                                          • picia87
                                            Classic
                                            • 2014
                                            • 3

                                            #46
                                            W dalszym ciągu widzę, że nie rozumiesz pytania.
                                            Ja zapytałem czy sprzęgło które pokazałem będzie ok a nie o historię Twojego samochodu.

                                            Komentarz

                                            • Tony065
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 2497
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                              #47
                                              picia87, chłopie wyluzuj... Za prawie 3k pln to można sporo zrobić, ale nie sprzęgło, bo to z robotą to jakiś tysiak. Nie spinaj się i nie wyważaj otwartych drzwi. Nie chcę obrażać autka od tatusia, ale OI ALH w dobie O3 to staroć. Pytanie ile chcesz wsadzić kasy na mody, bo najmocniejsze ALH na tym forum /zdaje się że DGW/ miało ok 270KM :diabelski_usmiech
                                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                              @ by Tune-up Gdańsk
                                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                              Antek

                                              Komentarz

                                              • samtech84
                                                Elegance
                                                • 2008
                                                • 988
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                                #48
                                                Jeśli sprzęgło sprawne to nie widzę sensu wymieniać.

                                                Ja podążam tym torem:

                                                - heble
                                                - wtryski
                                                - program
                                                - sprząglo jak padnie zmiana na g60

                                                Komentarz

                                                • Tony065
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 2497
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                                  #49
                                                  samtech84, tylko w ALH ogranicznikiem są wtryski i sprzęgło. Jak modzić to wszystko na raz. Przy zdrowej motorowni wynik w okolicach 150KM/370Nm jest osiągalny
                                                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                                  @ by Tune-up Gdańsk
                                                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                                  Antek

                                                  Komentarz

                                                  • przemik
                                                    RS
                                                    • 2012
                                                    • 1610

                                                    #50
                                                    Szkoda kasy aby ruszac sprzegło przy takim modzie.
                                                    Przy tym przebiegu powinno byc OK.
                                                    Mam prawie 300 tysi i quattro i modyfikacje 150/320 - ORI sprzegło daje rade.
                                                    Przemek
                                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...