[O2] Climatronic - dodatkowe opcje plus lifting

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_gdy
    RS
    • 2008
    • 7723
    • Volkswagen
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    #26
    Zamieszczone przez nuti
    nie pokazuje wybranej funkcji na radiu -
    kolego
    ty masz RNSa i nowy typ klimatronika?

    w samochodach bodajże do pazdziernika 2007 roku takich cudów nie ma :szeroki_usmiech
    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

    Komentarz

    • nuti
      Drive
      • 2009
      • 60

      #27
      Climatronic mam taki jak każda Octavia z 2005r a radio to Stream
      Na radiu pokazują sie wszystkie znaczki jak robie cos na climatronicu.
      Nie pokazuje sie tylko OFF i DUAL jak wciskam - raz mi wyskoczył OFF

      Yyyy mały błąd lewym pokrętłem zmienia sie sie dwie temperatury coś mi sie kierunki pomyliły

      Komentarz

      • Mr0czny
        Elegance
        • 2009
        • 948
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #28
        mi OFF wyświetla tam gdzie temperature

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #29
          Zamieszczone przez Mr0czny
          mi OFF wyświetla tam gdzie temperature
          mi też
          a na Nexusie nic mi się z temperaturą związanego nie wyświetla
          więc naprawdę nie wiem gdzie ten DUAL miałby się wyświetlać :?: :?:
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • nuti
            Drive
            • 2009
            • 60

            #30
            Nie wyswietla wam na radiu jak wciskacie np. podgrzewania szyby lub econ ?
            bo mi wyświetla i jak wcislem OFF to wywaliło duze off na radiu

            Komentarz

            • Mr0czny
              Elegance
              • 2009
              • 948
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #31
              jak włączę podgrzewanie szyb to pokazuje na radiu, off nie pokazuje (albo się nie przyjrzałem... ale raczej nie

              Komentarz

              • nuti
                Drive
                • 2009
                • 60

                #32
                Zamieszczone przez Mr0czny
                jak włączę podgrzewanie szyb to pokazuje na radiu, off nie pokazuje (albo się nie przyjrzałem... ale raczej nie
                No własnie a mi raz pokazało OFF - tylko raz

                Komentarz

                • piotrek_gdy
                  RS
                  • 2008
                  • 7723
                  • Volkswagen
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez Mr0czny
                  pokazuje na radiu
                  jakie masz radio :?: :?:
                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                  Komentarz

                  • nuti
                    Drive
                    • 2009
                    • 60

                    #34
                    STREAM

                    Komentarz

                    • Mr0czny
                      Elegance
                      • 2009
                      • 948
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #35
                      stream'a bez mp3...

                      Komentarz

                      • piotrek_gdy
                        RS
                        • 2008
                        • 7723
                        • Volkswagen
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #36
                        aaa
                        ja mam NEXUSa i tak jak na Streamie pokazuje czujniki cofania to na NEXUSie nic nie pokazuje :diabelski_usmiech
                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz

                        • nuti
                          Drive
                          • 2009
                          • 60

                          #37
                          Kurde lipa panowie, lutowałem diody na panelu aby podświetlić środkowe pokrętła i lipa
                          nie świecą, sprawdzałem diody i na panelu od VW 5 działają a na naszym NIE
                          pomimo że są ściezki zrobione pod diody.

                          No cóż będzie ciemno dalej chyba że pociągnę zasilanie z innych diód

                          Komentarz

                          • piotrek_gdy
                            RS
                            • 2008
                            • 7723
                            • Volkswagen
                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez nuti
                            pomimo że są ściezki zrobione pod diody
                            a sprawdzałeś czy jest przejście?
                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                            Komentarz

                            • nuti
                              Drive
                              • 2009
                              • 60

                              #39
                              No nie ma przejścia ale ma klimatronic z golfa i zmieniam w nim diody na zielone i bedzie podświetlone

                              Komentarz

                              • pleban
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 580

                                #40
                                mi radio wyświetla wsio co działam z climatronicem (tak mi się na 99% wydaje)
                                pokazuje również czujki cofania przód/tył oraz połączenie z zestawem Bluetooth
                                była O1 1,6 102 KM
                                była O1 1,9 TDI 90 KM
                                była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                                był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                                jest Ford Tourneo Courier

                                Komentarz

                                • Jeżyk
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 691

                                  #41
                                  A ciekawe czy działa to w O2 kiedyś znalazłem coś takiego w sieci:
                                  Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp…
                                  spisane, wyszukane, testowane by ygd.

                                  Volkswagen Passat B5/B6:
                                  1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie.
                                  2. Użyj przycisku temperature control do zmiany kanałów.
                                  3. Wciśnij ECON by wrócić do głównego menu.

                                  1 system error # system error
                                  2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual
                                  3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE
                                  4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir
                                  5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper
                                  6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace
                                  7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard
                                  8 display CHECKS #
                                  9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve
                                  10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve
                                  11 actual digital value answering potentiometer A/C flap
                                  12 debit digital value A/C flap
                                  13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap
                                  14 debit digital value Fuss/Def. Flap
                                  15 actual digital value answering potentiometer ram air flap
                                  16 debit digital value ram air flap
                                  17 driving speed (km/h) 16
                                  18 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)
                                  20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)
                                  21 amount of of low-voltage events (not volatile)
                                  22 switching status of the high pressure feeler
                                  23 number of high pressure events (volatile)
                                  24 number of high pressure events (not volatile)
                                  25 A/D value kickdown switch
                                  26 A/D value hot light
                                  27 engine speed
                                  28 compressor number of revolutions
                                  29 coding
                                  30 software-Version
                                  31 software index of
                                  32 potentiometer error counters temperature flap of
                                  33 potentiometer error counters A/C flap of
                                  34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of
                                  35 potentiometer error counters ram air flap
                                  36 temperature flap impact coldly
                                  37 temperature flap impact warmly
                                  38 A/C flap impact closed
                                  39 A/C flap impact openly
                                  40 Fuss/Def. Impact Def folds.
                                  41 Fuss/Def. Impact foot
                                  42 ram air flap impact on
                                  43 ram air flap impact folds to
                                  44 operating cycle counters

                                  kanały:
                                  1 Temperatura wnętrza
                                  3 Czujnik szyberdachuy
                                  7 czujnik na wiatraku klimy
                                  9 prędkość nadmuchu
                                  10 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz
                                  11 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
                                  12 Prędkość obrotowa wentylatora nadmuchu
                                  13 Stopień recyrkulacji
                                  14 Najmniejsza wartość obrotwa wentylatora nadmuchu
                                  16 prędkość w zapisie cyfrowym

                                  audi:
                                  Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
                                  Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy
                                  Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.
                                  Dostępne kody diagnostyczne.
                                  Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c.
                                  Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość.
                                  Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

                                  Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć
                                  wartości wyświetlane dla tych elementów.

                                  Wyświetlana wartości kodu.
                                  1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej
                                  2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
                                  3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
                                  4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
                                  5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód
                                  6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)
                                  7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
                                  8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
                                  9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)
                                  10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury
                                  11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
                                  12 Specjalna wartość klapy centralnej
                                  13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
                                  14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
                                  15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
                                  16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
                                  17 Prędkość samochodu (km/h)
                                  18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
                                  19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
                                  20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
                                  21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
                                  22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
                                  23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
                                  24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
                                  25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
                                  26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
                                  27 Wartość kodu (Coding value)
                                  28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
                                  29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
                                  30 Wersja programu
                                  31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
                                  32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
                                  33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
                                  34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
                                  35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
                                  36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
                                  37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
                                  38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
                                  39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
                                  40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
                                  41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
                                  42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
                                  43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
                                  44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)
                                  45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
                                  46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
                                  47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
                                  48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
                                  49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
                                  50 Czas postoju (min)
                                  51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
                                  52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.
                                  Zobacz poniżej.
                                  53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz
                                  poniżej.
                                  54 Znak sterujący
                                  55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
                                  56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
                                  57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
                                  58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)
                                  59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód
                                  60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
                                  61 Wersja programu (ostatnia)

                                  ——————————————————————————–
                                  Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
                                  00.0 brak błędów
                                  02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
                                  02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
                                  02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
                                  02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
                                  03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
                                  03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
                                  03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
                                  03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
                                  04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
                                  04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
                                  04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
                                  04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
                                  05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
                                  05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
                                  poniżej)
                                  05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
                                  05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
                                  06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
                                  poniżej)
                                  06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
                                  06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
                                  06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
                                  07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
                                  poniżej)
                                  07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
                                  07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
                                  07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
                                  08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
                                  08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
                                  08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
                                  08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
                                  08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
                                  08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
                                  08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
                                  11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
                                  11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
                                  11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
                                  11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
                                  11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
                                  11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
                                  11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
                                  13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
                                  13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
                                  13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
                                  13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
                                  13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
                                  13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
                                  13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
                                  15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
                                  15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
                                  15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
                                  15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
                                  15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
                                  15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
                                  15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
                                  17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
                                  18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
                                  18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
                                  20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
                                  20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
                                  22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
                                  22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
                                  22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
                                  29.1 Detekcja poślizgu paska “soft”, ciągła
                                  29.2 Detekcja poślizgu paska “hard”, ciągła
                                  29.3 Detekcja poślizgu paska “soft”, sporadycznie
                                  29.4 Detekcja poślizgu pasa “hard”, sporadycznie

                                  Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
                                  *02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
                                  *04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
                                  *05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
                                  *05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
                                  *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
                                  diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
                                  *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
                                  *08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
                                  *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
                                  *11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
                                  *11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
                                  *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
                                  *13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
                                  *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
                                  *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
                                  *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
                                  *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
                                  *22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
                                  ——————————————————————————–
                                  Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony
                                  Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się “88.8″, pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą
                                  wyświetlane.
                                  Część warunkowa
                                  a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
                                  b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
                                  c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
                                  d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
                                  e1 Funkcje systemu OK
                                  f1 Funkcje systemu OK
                                  a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
                                  b2 Niskie napięcie
                                  c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
                                  d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
                                  e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
                                  f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
                                  a3 Wybrany tryb ECON
                                  b3 Wybrane OFF
                                  c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
                                  d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
                                  e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
                                  f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
                                  g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
                                  Kropka dziesiętna
                                  Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON
                                  Kropka dziesiętna
                                  Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF
                                  ——————————————————————————–
                                  Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu
                                  Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się “88.8″, pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
                                  Kropka dziesiętna w “88.8″ nie jest wyświetlana w tym kanale.
                                  Część warunkowa
                                  a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
                                  b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
                                  c1 Zamknięty zawór ogrzewania
                                  d1 Przewody dwukierunkowe
                                  e1 Kompresor klimatyzacji ON
                                  f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
                                  a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
                                  b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
                                  c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
                                  d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji “nogi”
                                  e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji “nogi”
                                  f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji “odszraniacz”
                                  a3 Klapa centralna w pozycji “nawiew centralny”
                                  b3 Klapa centralna w pozycji “nawiew centralny”
                                  c3 Klapa centralna w pozycji “nogi/odszraniacz”
                                  d3 Klapa temperatury w pozycji “zimne powietrze”
                                  e3 Klapa temperatury w pozycji “zimne powietrze”
                                  f3 Klapa temperatury w pozycji “ciepłe powietrze”
                                  g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
                                  Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

                                  Komentarz

                                  • shado
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 5315
                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                    #42
                                    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                    Komentarz

                                    • Hiv
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 311

                                      #43
                                      Co do DUALU, odkopię trochę.
                                      Zauważyłem w mojej O2, że po uruchomieniu auta mogę lewym pokrętłem ustawiać temp po obu stronach.
                                      Po zmianie temp prawym pokrętłem zmienia się ona tylko dla prawej strony.
                                      Ponowne kręcenie lewym zmienia ją już tylko dla kierowcy.

                                      Nie mam przycisku dual więc jak i kiedy ta funkcja się uruchamia i co ją wyłącza?
                                      O2 skradziona - szukam nowej

                                      Komentarz

                                      • Big
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 6389

                                        #44
                                        Hiv, funkcja Dual uruchami się, jak sam zauważyłeś, gdy zmienisz temp. pokrętlem dla pasażera. Aby powrócić do regulacji temp. lewym pokrętłem dla obu stron (wyłaczyć Dual) należy, jak dobrze pamiętam dłużej przytrzymać przycisk Auto.
                                        Kłania sie czytanie instrukacji obsługi auta !!!! Tam jest to dokladnie opisane. Czyli rację maja ci którzy mówią że ok. 80% ludzi nie czyta instrukcji obsługi zakupionego sprzętu
                                        Czarny Elegance

                                        Komentarz

                                        • Hiv
                                          Rider
                                          • 2011
                                          • 311

                                          #45
                                          Nie mam instrukcji mojej octy
                                          Ona się uruchamia gdy zmieniam pokrętłem kierowcy. Wyłącza się, gdy zmieniam pokrętłem pasażera. A jak ją znów włączyć bez ponownego uruchamiania silnika?


                                          EDIT:
                                          Trzeba przytrzymać AUTO przez 2 sekundy - zerknąłem do instrukcji którą znalazłem w sieci

                                          Znalazłem też tam info, że funkcje klimy mogą sie wyświetlać na fabrycznym radyjku. U mnie nic takiego się nie wyświetla... Czy to dotyczy tylko modeli z kolorowymi wyświetlaczami?

                                          [ Dodano: Sob 26 Mar, 11 20:51 ]
                                          Ok, uruchomiłem na moim Streamie MP3 opcję wyświetlania temp., godziny i zmian jakie wprowadzam na klimatronicu

                                          Czy to oznacza, że po zmianie na Bolero wszystko to powinno bez problemu działać?
                                          O2 skradziona - szukam nowej

                                          Komentarz

                                          • Wowek
                                            Classic
                                            • 2010
                                            • 16

                                            #46
                                            U mnie zadziałał tylko off... dual - brak reakcji !? Macie na to pomysł?
                                            Wowek

                                            Komentarz

                                            • gradek
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 12900
                                              • Superb III (3V3)

                                              #47
                                              U mnie takze dual nie działa. Standardowo lewym pokrętłem mogę zmieniać temperaturę dla obu stron naraz, prawym tylko dla prawej strony. Przycisk offzadziałał, ale dual ni pierona. Oczywiście na Nexusie także nie ma żadnych wyświetleń, jedynie w okienkach nad pokrętłami.

                                              Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                                              Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                                              Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                                              Komentarz

                                              • Hiv
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 311

                                                #48
                                                Zamieszczone przez Wowek
                                                U mnie zadziałał tylko off... dual - brak reakcji !? Macie na to pomysł?
                                                Przytrzymaj AUTO przez 2 sekundy
                                                O2 skradziona - szukam nowej

                                                Komentarz

                                                • meridomaniak
                                                  Elegance
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 875
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                                  #49
                                                  czy panel climatronica z golfa v/ passata b6/ tourana pasuje do o2? Oprócz podświetlenia oczywiście
                                                  był Golf | jest Octavia

                                                  Komentarz

                                                  • D2mian
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 551
                                                    • Toyota
                                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                    #50
                                                    Zrobiłem moda i zgodnie z oczekiwaniami działa

                                                    DZIĘKUJĘ ODKRYWCY TEGO UDOGODNIENIA

                                                    Damian
                                                    120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

                                                    Smarowanie zapewnia

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...