Witam,
Kupiłem oryginalne halogeny +światła do jazdy dziennej chcę je założyć do octawi II po liftingu rocznik 2011 wersja Tour. Tryb skandynawski już udalo mi sie wyłączyć pozostaje teraz problem podlaczenia halogenow chciałbym wymienić wyłącznik na oryginalny z włączeniem na przód i tył osobno. Wyciągnąłem oryginalny wyłącznik prowadzi do niego wiązka 9 kabli na wyłączniku jest 10 pionów. W wyłączniku na tył i przód też jest 10 pinow czy trzeba ciągnąć jakies dodatkowe kable czy wystarczy zmienic wylacznik i podpiac sie w kable pod maska o ile takie istnieją, drugie jak wyglada sprawa dziennych gdzie się trzeba wpiac i co trzeba aktywować.
Kupiłem oryginalne halogeny +światła do jazdy dziennej chcę je założyć do octawi II po liftingu rocznik 2011 wersja Tour. Tryb skandynawski już udalo mi sie wyłączyć pozostaje teraz problem podlaczenia halogenow chciałbym wymienić wyłącznik na oryginalny z włączeniem na przód i tył osobno. Wyciągnąłem oryginalny wyłącznik prowadzi do niego wiązka 9 kabli na wyłączniku jest 10 pionów. W wyłączniku na tył i przód też jest 10 pinow czy trzeba ciągnąć jakies dodatkowe kable czy wystarczy zmienic wylacznik i podpiac sie w kable pod maska o ile takie istnieją, drugie jak wyglada sprawa dziennych gdzie się trzeba wpiac i co trzeba aktywować.
Komentarz