Wymiana koła pasowego silnika; koło pasowe z tłumikiem drgań skrętnych w silniku 1.6

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mr11
    Classic
    • 2014
    • 22

    Wymiana koła pasowego silnika; koło pasowe z tłumikiem drgań skrętnych w silniku 1.6

    Przymierzam się do wymiany rozrządu w silniku 1.6 i natrafiłem na taki oto mod:

    Наконец добрался до назойливого писка ручейкового ремня. На холодную тявкает как птенец, очень сильно раздражает, и это не смотря на то что ремень я менял сравнительно недавно (Contitech). На этот…


    gościu narzekał że pasek wielorowkowy Conti mu piszczy i kupił oryginał VAG.
    Przy okazji wymiany kupił koło pasowe z silnika 2.0, które, jak mi się wydaje, różni się tym że ma w środku stalowy obciążnik, połączony z szajbą elementem gumowym.
    Kupiłem sobie takie koło z zamiarem założenia, waży toto 2-3 kg, Zastanawiam się czy możne mieć to jakieś negatywne konsekwencje dla silnika lub dla osprzętu.
    Rosjanin pisze, że:

    - nie zauważył spadku mocy,
    - przy włączonej klimatyzacji zmiana biegów zachodzi bez szarpania,
    - o powód braku tłumika w silniku 1.6 podejrzewa oszczędności,
    - będzie obserwował co będzie się działo dalej.

    Linki do tłumaczenia na angielski i na polski:
    https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2 .ru%2Fl%2F474971981842744323%2F
    Наконец добрался до назойливого писка ручейкового ремня. На холодную тявкает как птенец, очень сильно раздражает, и это не смотря на то что ремень я менял сравнительно недавно (Contitech). На этот…



    Ja postanowiłem spróbować właśnie przez to, że denerwuje mnie szarpanie przy zmianie biegów, szczególnie podczas jazdy na gazie (LR Omegas). Żeby zmienić bieg bez szarpnięcia, trzeba wprawnie odpuścić gaz i z odpowiednim opóźnieniem wcisnąć sprzęgło, czego nie ma przy wyłączonej klimatyzacji. Chyba napiszę do niego, czy po 2 latach coś się nie pochrzanilo.

    Czy może to mieć jakieś szkodliwe oddziaływanie dla samochodu?
Pracuję...