Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia 2 Tour doposażenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia 2 Tour doposażenie

    dontak, pisz dalej jak twoje odczucia co do tego silnika - bo mnie taki interesuje.
    jamire

  • #2
    Octavia 2 Tour doposażenie

    Witam. Jestem użytkownikiem O2 Tour ad.2012r pakiet optimum+przeciwmgielne, i w przyszłości (po gwarancji) chciałbym doposażyć octavkę o następujące rzeczy:
    -tempomat
    -załączenie doświetlania zakrętów
    -światła dzienne jeżeli to możliwe podłączone do obwodu jak w O2 FL
    -jak starczy kasy to marzę o ksenonach oczywiście + spryskiwacze+poziomowanie

    Prosiłbym bardzo podanie możliwości wykonania w/w przeróbek i ich ew. kosztów.
    Prosiłbym też szanownych użytkowników tego forum o polecenie jakiegoś dobrego specjalisty od systemów elektronicznych na terenie woj. Małopolskiego.

    PS. Ponieważ jestem nowy na tym forum, oraz jest to pierwsza moja skodzianka proszę o wyrozumiałość.
    Pozdrawiam Piotr.


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz


    • #3
      Masz pakiet optimum, czyli najprawdopodobniej tempomat to będzie koszt manetki zespolonej + aktywacja vcds. Montaż prosty, choć może przerażać ściąganie kierownicy.
      Doświetlanie to kwestia podpięcia do vcds.
      Te dwie rzeczy zrobiłem sam w okresie gwarancji i aso nic nie mówiło.
      Na początek zakup sobie interfejs vcds.

      Komentarz


      • #4
        Dzięki za info, ja na razie raczej nie będę nic ingerował, bo jak pytałem w ASO o dołożenie dziennych, to mi powiedziano, że oni nie mogą zakładać nieoryginalnego wyposażenia dodatkowego, a sam to mogę sobie zrobić, ale na własne ryzyko....


        Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
        CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

        Komentarz


        • #5
          pietrek125,
          Sporo napisał Ci już kolega OBRUS , co do ksenonów to zależy jaki masz sterownik Centralnej Elektryki , jak z końcówką 86N a taki montowano w serii z halogenami to czeka Cię wymian na wyższą wersję typu końcówka 87H ( no chyba że masz elektryczne szyby z tyłu to będzie inny )bo ten nie obsługuje ksenonów a koszt tego to 1033 zł serwis lub od 200 zł znane portale no i oczywiście reszta elementów do ksenonów ale tych cen to nie znam .
          Jak zrobisz auto-scana to będziesz wiedział co masz na pokładzie .

          Komentarz


          • #6
            Niestety elektryczne tylko z przodu...ale cena za używany sterownik, nie jest wygórowana zważywszy ceny pozostałych elementów do tej przeróbki...


            Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
            CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

            Komentarz


            • #7
              Ksenony zamontowane jak trzeba to spory koszt a co do dziennych, to zamiast robić choinkę, zmniejsz sobie jasność świateł mijania w trybie dziennym (np. do 50%) albo dzienne przełącz na halogeny i też będzie ok.

              Komentarz


              • #8
                xenony to jak pisałem pozwolę sobie jak będzie jakiś przypływ gotówki, mogę też zbierać podzespoły na raty... jeszcze pytanko odnośnie doświetlania zakrętów , czy nie trzeba dołożyć modułu kąta skrętu czy jak to się zwie ?.


                Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                Komentarz


                • #9
                  pietrek125,
                  Nic nie dokładasz tylko odpowiednio kodujesz moduł centralnej elektryki VCDS-em i doświetlanie odbywa się po przez światła przeciw mgielne .

                  Komentarz


                  • #10
                    Dzięki kolegom za odpowiedzi. Jednakże trapi mnie jeszcze sprawa świateł dziennych związku z tym mam pytanka:
                    -czy w O2 FL jest możliwość przekodownia, tak aby zamiast świateł dziennych świeciły lampy mijania w trybie dziennym jak w Tour.
                    -za lampy dzienne odpowiedzialny jest komp. centralnej elektryki? tak?
                    -czy jest on taki sam w O2 FL i O2 Tour?
                    -gdzie się znajduje ten komp. i jak się do niego dostać?

                    Dzięki za wyrozumiałość.


                    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                    Komentarz


                    • #11
                      1. tak
                      2. tak, ale w zależności od wyposażenie auta mogą być różne CE
                      3. kiedyś porównywałem logi i FL mint miał to co ja w turze, jeżeli chodzi o CE.
                      4. jak zdejmiesz osłonę pod kierownicą, to, co masz nad nogami, zobaczysz sterownik CE.

                      Komentarz


                      • #12
                        Bóg zapłać. Czyli nawet jak wiązki elektryczne w komorze silnika są inne w tour i FL to mogę podłączyć dzienne...i teraz pytanko czy poszczególne żarówki są sterowane bezpośrednio z CE czy po drodze są jakieś przekaźniki , pytam bo nie znalazłem bezpieczników do poszczególnych żarówek (tak było dawniej: mijania P,L drogowe P,L pozycyjne P,L itp) w O2 mam tylko bezpiecznik P reflektor i L reflektor...jest gdzieś do zdobycia schemat elektryczny O2 ??.

                        Pozdrawiam Piotr.


                        Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                        CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X