Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zakup radia z navi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zakup radia z navi

    Zamieszczone przez Muti
    Nieprawda.. Odkręca się tylko śrubę wahacza przy zwrotnicy i cały wahacz schodzi na dół i sprężyna wychodzi.
    Sorki, że skaczę ze 20 str. wstecz, ale jestem technicznie dość zielony i staram się zrozumieć ops:

    Pytanie: o jakiej zwrotnicy pisze Muti? Przy tylnym kole jest zwrotnica :?:

  • #2
    Zakup radia z navi

    Witam chce doposażyć mojego szkodnika nagrałem fajne dwa radia i proszę Was o pomoc w wyborze który model wybrac Link i druga opcja Link czy te radia mają wbudowany system GPS czy potrzebny jest do niech osobny moduł? i czy te radia beda pasować w miejsce oryginalnego? mam u siebie rozudowaną wersje audio sound system z 12 głośnikami i czy nie bedzie problemu z podłączeniem wszystkiego? dzieki za odpowiedzi

    [ Dodano: Nie 06 Lip, 14 18:12 ]
    nikt nie jest w stanie udzielić jakiejś odpowiedzi?

    Komentarz


    • #3
      Re: Zakup radia z navi

      Zamieszczone przez mirek010
      Witam chce doposażyć mojego szkodnika nagrałem fajne dwa radia i proszę Was o pomoc w wyborze który model wybrac Link i druga opcja Link czy te radia mają wbudowany system GPS czy potrzebny jest do niech osobny moduł? i czy te radia beda pasować w miejsce oryginalnego? mam u siebie rozudowaną wersje audio sound system z 12 głośnikami i czy nie bedzie problemu z podłączeniem wszystkiego? dzieki za odpowiedzi

      [ Dodano: Nie 06 Lip, 14 18:12 ]
      nikt nie jest w stanie udzielić jakiejś odpowiedzi?
      wpisz w wyszukiwarkę na forum "chiński kombajn"

      Komentarz


      • #4
        czyli to pierwsze radio to chińczyk najzwyklejszy? bo to drugie to columbus

        Komentarz


        • #5
          mirek010 pierwszy to jak napisałeś chińczyk na Windowsie gdzie możesz zainstalować AM, a drugie nie Columbus, tylko Nexus, który czyta mapy z płyty.